Preskoči na glavni sadržaj Preskoči na pretragu

PITANJE: Imam jednu dilemu glede originalne dokumentacije koju je, u skladu s određenom tenderskom dokumentacijom, dužan u određenom roku dostaviti odabrani ponuđač. Naime, ko utvrđuje ispravnost, odnosno urednu dostavu istih (da li su isti uopće dostavljeni, da li su dostavljeni na vrijeme i da li su uredno dostavljeni)? Da li je to obaveza komisije za javne nabavke ili samog ugovornog organa? Ukoliko je to obaveza ugovornog organa, odnosno stručnog saradnika za javne nabavke, a desi se da data dokumentacija nije dostavljena ili je dostavljena neuredno, a imamo samo jednu ponudu, ko daje direktoru prijedlog za poništenje postupka (s obzirom da ga u tom slučaju moramo poništiti, jer nemamo drugorangiranog, kojem bismo dodijelili ugovor)? Da li određeni propis ili barem mišljenje reguliše ovakve situacije?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.