PITANJE: Imam pitanje u vezi problema koji u budućnosti može biti primjenjiv u našoj kompaniji. Mi smo kompanija koja velikim dijelom koristi IT rješenja u svom poslovanju te vremenom obim korištenja IT rješenja je sve veći. U tom smislu htio sam da provjerim da li postoji neka zakonska zabrana ili ograničenje u vezi načina pohranjivanja podataka. Do sada smo naše podatke, baze podataka i ostale elektronske dokumente pohranjivali na serveru koji je na fizičkoj lokaciji u našoj kompaniji koji se nadzire putem našeg IT administratora. Plan je da u budućnosti, zbog tehničkih ograničenja trenutnog sistema, naše podatke preselimo na server koji bi bio lociran u inostranstvu, ali bi i dalje svi podaci bili dostupni samo nama te kontrolisani putem našeg IT Administratora. Ovo govorim u smislu zakona o zaštiti ličnih podataka, to jeste neće se desiti dijeljenje ličnih podataka trećim licima. Rokove čuvanje dokumentacije koja je bitna u smislu zakona o računovodstvu, radu, poreznih i ostalih zakona na snazi već poštujemo te znamo šta se od dokumentacije mora čuvati u tvrdoj kopiji. Da li postoji neki određeni set zakona koji možda dodatno reguliše ovu problematiku? Znam da pitanje nije koncizno postavljeno ali svaka pomoć bi dobrodošla.