Preskoči na glavni sadržaj Preskoči na pretragu

PITANJE: Imam pitanje u vezi problema koji u budućnosti može biti primjenjiv u našoj kompaniji. Mi smo kompanija koja velikim dijelom koristi IT rješenja u svom poslovanju te vremenom obim korištenja IT rješenja je sve veći. U tom smislu htio sam da provjerim da li postoji neka zakonska zabrana ili ograničenje u vezi načina pohranjivanja podataka. Do sada smo naše podatke, baze podataka i ostale elektronske dokumente pohranjivali na serveru koji je na fizičkoj lokaciji u našoj kompaniji koji se nadzire putem našeg IT administratora. Plan je da u budućnosti, zbog tehničkih ograničenja trenutnog sistema, naše podatke preselimo na server koji bi bio lociran u inostranstvu, ali bi i dalje svi podaci bili dostupni samo nama te kontrolisani putem našeg IT Administratora. Ovo govorim u smislu zakona o zaštiti ličnih podataka, to jeste neće se desiti dijeljenje ličnih podataka trećim licima. Rokove čuvanje dokumentacije koja je bitna u smislu zakona o računovodstvu, radu, poreznih i ostalih zakona na snazi već poštujemo te znamo šta se od dokumentacije mora čuvati u tvrdoj kopiji. Da li postoji neki određeni set zakona koji možda dodatno reguliše ovu problematiku? Znam da pitanje nije koncizno postavljeno ali svaka pomoć bi dobrodošla.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.