PITANJE: Novim izmjenama i dopunama Zakona o javnim nabavkama, vezano za Službenika za javne nabavke, u prečišćenom neslužbenom tekstu, član 13a., stav (3) stoji da Ugovorni organ osigurava da u postupcima nabavke čija procijenjena vrijednost prelazi 250.000,00 KM učestvuje najmanje jedan službenik za javne nabavke. Članom 18., stav (1) prečišćenog neslužbenog teksta stoji da Ugovorni organ pokreće postupak javne nabavke donošenjem odluke ili rješenja…Na gore pomenutom seminaru, rečeno je da će službenik za javne nabavke morati biti imenovan u komisije čija procijenjena vrijednost prelazi 250.000,00 KM. Kod “velikih” Ugovornih organa, kao što je u pitanju naš, česta je situacija da istovremeno budu u toku 5 i više otvorenih postupaka, te osim što Službenik za javne nabavke pravi od Odluke o pokretanju, tenderske dokumentacije, učestvuje u radu pojedinih komisija imenovanih za provođenje javnih nabavki, izrađuje sva potrebna rješenja i ine akte u vezi postupka, obavlja unose na portal javnih nabavki i dr, provodi i postupke nižih vrijednosnih razreda, kao što i obavlja ostale poslove vezane za javne nabavke. Da li je ispoštovan član 13a., tačnije stav (3) prečišćenog neslužbenog teksta Zakona o javnim nabavkama ako Ugovorni organ osigurava da u postupcima čija procijenjena vrijednost prelazi 250.000,00 KM učestvuje službenik za javne nabavke na način da je involviran od donošenja odluke o pokretanju, izradi tenderske dokumentacije, stručnoj pomoći Komisiji pri radu, a s čime je napominjemo već preopterećen, ili ovaj stav podrazumjeva da Službenik za javne nabavke mora biti uključen u rad svake Komisije na način da bude imenovan kao član? Isto tako, ako predmetni stav podrazumjeva obavezu službenika za javne nabavke da bude imenovan u Komisije za provođenje postupaka javnih nabavki, kako da postupi ugovorni organ u slučaju odsustva s posla službenika za javne nabavke, da li radi korištenja godišnjeg odmora, bolovanja i dr.?