Preskoči na glavni sadržaj Preskoči na pretragu

PITANJE: Nabavka kancelarijskog materijala po CPV kodu 30190000-7 (Razna kancelarijska oprema i potrepštine) obuhvata između ostalog nabavku papira za štampanje, olovki, bojica, flomastera, markera i druge robe koja se može pronaći na ovom CPV kodu. Međutim, u okviru nabavke kancelarijskog materijala pod istom oznakom smo provodili i nabavku sljedećih stavki : teke raznih veličina, registratori, košuljice za spise, pisani obrasci i sl. što se nalazi u okviru CPV koda 22800000-8 (Papirni ili kartonski registratori, knjigovodstvene knjige, uvezi, obrasci i drugi štampani kancelarijski materijal). Da li je greška što se provodi jedan postupak nabavke za ovu robu, s obzirom da se radi o sličnoj robi, tj. da ponuđači koji nude kancelarijski materijal imaju svu ovu robu i da se ne smanjuje konkurentnost na tržištu? Da li možemo i dalje provoditi nabavku kancelarijskog materijala sa oznakom 30190000-7 (Razna kancelarijska oprema i potrepštine), a da obuhvata i gore pobrojane stavke (teke raznih veličina, registratori, košuljice za spise, pisani obrasci i sl.)

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.