PITANJE: JP za stambeno – komunalne djelatnosti i lokalne puteve d.o.o. „x“ je JP čiji je osnivač Općina „x“ sa 100% -im udjelom kapitala. Nadzorni odbor JP imenuje Općinsko vijeće, većinu djelatnosti koje vrši JP su djelatnosti koje su Odlukom o povjeravanju vršenja javnih ovlaštenja povjerene JP (sigurno je zadovoljen postotak od 80% kako je propisano Zakonom) te djelatnosti koje su propisane kao djelatnosti JP Osnivačkim aktom. JP redovno podnosi izvještaj o radu nadležnoj službi u Općini kao i Općinskom vijeću. Spomenutom Odlukom o povjeravanju vršenja javnih ovlaštenja JP, JP je nadležno za upravljanje i održavanje javne rasvjete, što podrazumjeva izgradnju, servisiranje, proširenje, rekonstrukciju i modernizaciju javne rasvjete. Istom odlukom, JP je zaduženo za održavanje saobraćajne infrastrukture koja podrazumijeva popravke i modernizaciju ulica, pločnika, trgova, parkinga i sl. Statutom JP su propisane djelatnosti gdje stoji da je između ostalog djelatnost JP gradnja cesta i autocesta. Nadalje Budžetom Općine su planirana sredstva za izgradnju, proširenje, popravku i modernizaciju javne rasvjete, za asfaltiranje lokalnih puteva i sanaciju udarnih rupa. Obzirom na prije opisanu situaciju, da li Općina može primjeniti Izuzeće od Zakona o javnim nabavkama, tačnije da li se u ovoj situaciju može voditi članom 10c Zakona o javnim nabavkama, te da se sredstva dodjele JP bez javnog poziva i provedbe procedure iz Zakona o javnim nabavkama, i ako da kako će teći taj proces između Općine i JP.