Preskoči na glavni sadržaj Preskoči na pretragu

PITANJE: Ukoliko je u postupku javne nabavke propisani redoslijed aktivnosti bio: -Izabran uspješni ponuđač (garancija za ozbiljnost ponude je validna) – uložena žalba (garancija za ozbiljnost ponude je validna) – zaključak URŽa poslan (garancija za ozbiljnost ponude istekla) – dopuna podneska žalbe (garancija za ozbiljnost ponude istekla) – rješenje URŽ-a (garancija za ozbiljnost ponude istekla) – obavijest o nastavku postupka (garancija za ozbiljnost ponude istekla) – zahtjev za produženje garancije od strane Ugovornog organa (Zahtjev je poslan jedan mjesec nakon isteka garancije, te se navedena garancija više ne može produžiti nego nam ostaje samo opcija vađenja nove garancije. ) Da li je Ugovorni organ pogriješio jer nije tražio na vrijeme produženje garancije? Da li su ponude čije su garancije istekle automatski postale nevažeće ili Ugovorni organ može i nakon isteka tražiti produženje garancije? Možemo li poništiti postupak na osnovu ove greške Ugovornog organa?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.