PITANJE: Budući da je došlo do statusnih promjena (prije par dana), te spajanja pravnih osoba (fakulteta) u jednu, te da je postojeći ugovor fakulteta o hotelskim uslugama (prije spajanja) u cijelosti realiziran zbog povećanog obima noćenja – izvođenja nastave (iako je zaključen do konca godine), zanima me kako sada postupiti s obzirom da sad fakultet pripada jednoj pravnoj osobi? Kako provesti nabavu za još par noćenja do konca godine? Postupak nabave smo proveli prije spajanja po Pravilniku Aneks 2 dio B i tada smo zaključili dva ugovora (objavit ćemo godišnju obavijest): – jedan za jednokratno izvršenje (gdje je planiran i zaključen na veći iznos od izvršenog – ostao iznos po izvršenju), planirano i zaključeno na 5000, a utrošeno 4000 – a drugi za sukcesivnu nabavu (koji je u cijelosti realiziran, a neophodno je još nabaviti par noćenja), planirano i zaključeno i utrošeno 2000. Ugovor je tada fakultet zaključio sa jednim ponuđačem. Znači, nije došlo do povećanja iznosa u planu JN za ovu uslugu, on je isti 7000. Je li moguće da se ikako ovaj iznos koji nije utrošen po prvom ugovoru realizira za sukcesivnu nabavu s obzirom da se radi o istom ponuđaču koji je ujedno bio i jedini koji je dostavio i imao uvjete sukladno pozivu (u ovom prijelaznom periodu statusnih promjena)?