Preskoči na glavni sadržaj Preskoči na pretragu

Nedavno smo vam se obraćali zbog situacije kada se ponuda zaprimi putem brze pošte i zbog nedovoljnih podataka na koverti (od najlona) Brze pošte, ista je dostavljena u ured načelnika i nije proslijeđena u Službu za prijem pošte, što je rezultiralo da ista nije učestvovala u postupku otvaranja koje se desilo dva sata poslije. Vi ste nam odgovorili u vidu rješenja Ureda za razmatranje žalbi koji je riješio sličnu situaciju. Prilikom povrata neotvorene ponude pozvali smo se na stavke tenderske dokumentacije i na rješenje Ureda za razmatranje žalbi broj: JN2-01-07-1-252-7/17 od 8. 6. 2017. godine. Međutim, uskoro je uslijedila žalba u jednom primjerku. Molimo da nam pomognete kako da postupimo u ovom slučaju, jer je postupak nastavljen bez učešća ponude ponuđača __________, a do potpisivanja ugovora još nije došlo jer se čeka rok od 15 dana od obavještenja ponuđača o odluci o izboru. Ugovorni organ ne spori da je ponuda došla na vrijeme, već da ista nije imala dovoljno podataka o kojoj nabavi je riječ, kako bi se dostavilo nadležnoj komisiji, te je ista ostavljena načelniku na uvid do njegovog dolaska. Načelnik je došao poslije otvaranja i predao Komisiji. Da li Povjerenstvo može žalbu odbaciti žaključkom kao nedopuštenu. U prilogu šaljemo dopis o povratu ponude, žalbu i skeniranu kovertu Brze pošte (na kojoj je sitno ispisano da se radi o tenderskoj dokumentaciji, dok ostali traženi podaci nisu navedeni, tj. predmet nabave i ostalo, a otvaranje je uslijedilo dva sata poslije).

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.