REC d.o.o. organizuje jednodnevni interaktivni seminar:

PRIMJENA NOVIH PROPISA O KANCELARIJSKOM I ARHIVSKOM POSLOVANJU

Tuzla, 05. 03. 2020. Dramar Centar

Mostar, 06. 03. 2020. Hotel „Mostar“

Sarajevo, 12. 03. 2020. Hotel „Hollywood“

Početak svakog seminara u 9:30h

ONLINE PRIJAVA PRIJAVNI OBRAZAC

U Sl. novinama Federacije BiH objavljen je Pravilnik o kancelarijskom poslovanju u Federaciji BiH, „Službeni list FBiH“, br. 73/19, od 04.10.2019.godine. Naime, ubrzo je stavljen van snage obzirom da je donešen novi Pravilnik o kancelarijskom poslovanju objavljen u “Sl. novinama FBiH”, br. 96/19. Izmjene su u pogledu tehničkih popravki i dodavanja obrazaca na sva tri jezika, i oba pisma koja su u upotrebi u BiH.

Primjena Pravilnika počela je od 01.01.2020. godine.

Pravilnikom se uređuje sadržaj i način vođenja kancelarijskog poslovanja u federalnim i kantonalnim organima uprave, općinskim i gradskim službama za upravu, zakonodavnim i izvršnim organima vlasti, kao i pravnim licima sa javnim ovlaštenjima, i drugim pravnim licima javnog karaktera. Propisima o kancelarijskom poslovanju propisan je postupak sa arhivskim predmetima u navedenim organima, i pravnim licima, kao i postupak primopredaje službenih akata, spisa i druge službene dokumentacije, postupak klasifikacione oznake predmeta i akta, dostavljanje predmeta i akata, otpremanje pošte, stavljanje predmeta kroz arhiviranje i čuvanje istih, i druga pitanja od značaja za pravilno obavljanje kancelarijskog poslovanja.

Pravilnim provođenjem načela kroz oblast kancelarijskog i arhivskog poslovanja nastoji se unaprijediti efikasnost u radu sa dokumentima, kroz uštedu vremena i ubrzanje procesa rada, sve do faze sigurnog arhiviranja predmeta.

Cilj seminara je upoznati učesnike da, kroz usvojene metode i tehnike postupanja sa dokumentima od njihovog nastanka pa do arhiviranja, ojačaju kapacitete kvantiteta i kvaliteta svih potrebnih mjera za unapređenje rada, pa do nadzora nad provođenjem navedenog pravilnika.

SADRŽAJ SEMINARA

Pravilnik o kancelarijskom poslovanju u FBiH:

  • Kancelarijsko poslovanje
  • Knjige evidencija u kancelarijskom poslovanju
  • Klasifikacijske oznake predmeta i akta
  • Organizacija vršenja kancelarijskog poslovanja
  • Primanje, otvaranje, pregledanje i raspoređivanje pošte
  • Određivanje organizacionih jedinica i radnih mjesta, i raspoređivanje pošte
  • Zavođenje akata i združivanje akata
  • Dostavljanje predmeta i akata u rad
  • Sastavni dijelovi službenog akta i faksimil
  • Pojam faksimila
  • Vraćanje riješenih predmeta pisarnici i razvođenje akata
  • Rokovnik predmeta
  • Otpremanje pošte
  • Ovlaštenje za vršenje kancelarijskog poslovanja
  • Organizacija rada, prijem stranaka, radne prostorije
  • Postupak primopredaje službenih akata, spisa i druge službene dokumentacije, između ukinutih i novoosnovanih federalnih i kantonalnih organa uprave, općinskih i gradskih službi za upravu, upravnih organizacija
  • Nadzor nad vršenjem kancelarijskog poslovanja

Arhivsko poslovanje – arhiviranje i čuvanje predmeta i akata

  • Zakonska regulativa arhivskog poslovanja
  • Pravilnik o arhivskom poslovanju
  • Arhivska terminologija – osnovni pojmovi
  • Arhivska praksa u BiH i okruženju
  • Registraturno sređivanje arhivske i registraturne građe
  • Lista kategorija registraturnog materijala, rokovi čuvanja i njena primjena
  • Postupak sa osjetljivom arhivskom građom, arhiviranje predmeta iz postupka javnih nabavki tend. dokumentacija, ugovori, stečajna dokumentacija, dokumentacija iz privatizacije, ugovori, projekti kao i dokumentacija iz programskih aktivnosti institucije i sl.
  • Arhivske prostorije, ili depoi
  • Vođenje arhivske knjige
  • Rukovanje sa predmetima u arhivi – reversi
  • Izrada topografskog vodiča
  • Odabiranje i izlučivanje bezvrijedne registraturne građe
  • Preuzimanje arhivske i registraturne građe

PREDAVAČI:

Alen Taletović – Pomoćnik ministra u Ministarstvu pravde FBiH

Šimun Novaković – Zamjenik ravnatelja Arhiva BiH

TRAJANJE SEMINARA:
U vremenu 9.30 – 15,00

SEMINAR JE NAMIJENJEN:

Službenicima u organima uprave i jedinicama lokalne samouprave, federalnim i kantonalnim organima uprave, općinskim i gradskim službama za upravu, zakonodavnim i izvršnim organima vlasti, kao i pravnim licima sa javnim ovlaštenjima, i drugim pravnim licima javnog karaktera, kao i svima onima koje interesuje navedena tematika.

KOTIZACIJA ZA SEMINAR (sa PDV-om):
150 KM
po jednom učesniku;
140 KM
po osobi za dva i više učesnika iz iste organizacije;
130 KM
po osobi za pretplatnike na časopis „Pravo i finansije“

Kotizacija uključuje:

  • Troškove sudjelovanja u radu seminara,
  • Materijal za pisanje,
  • Seminarski materijal:

NOVI Priručnik – “Tradicionalno kancelarijsko i arhivsko poslovanje”

  • Osvježenje u pauzi i zajednički ručak,
  • Uvjerenje o usavršavanju (certifikat).

PRIJAVA ZA SEMINAR:

Obavezna prijava za seminar putem prijavnog obrasca

  1. Popunjen prijavni obrazac molimo Vas da pošaljete putem e-maila na rec@rec.ba ili putem faxa na jedan od brojeva + 387 33 40 87 78, 033 40 87 79 i 033 21 45 82.
  2. Na osnovu dostavljenog prijavnog obrasca, dostavljamo Vam profakturu na osnovu koje se vrši plaćanje

Uplata se može izvršiti i u gotovini prije početka seminara – molimo Vas da nas o tome ranije pismeno obavijestite.

VAŽNA NAPOMENA:

Budžetski korisnici mogu prisustvovati seminaru uz odgodu plaćanja, ali uz obaveznu prijavu!

POSEBNA PONUDA

Za sve zainteresirane koji nisu u mogućnosti da prisustvuju seminaru, sve priručnike možete posebno poručiti:

 

PRIMJENA PROPISA O ZAŠTITI LIČNIH PODATAKA – 40 KM

PRIRUČNIK O PRIMJENI PDV-A I AKCIZE (PRIMJERI IZ PRAKSE)85 KM

STAVOVI I MIŠLJENJA FEDERALNOG MINISTARSTVA RADA I SOCIJALNE POLITIKE IZ OBLASTI RADNIH ODNOSA – 38 KM

Knjiga: Matična evidencija radnika 20 KM

Knjiga: Matična evidencija drugih lica angažovanih na radu 20 KM

Knjiga: Mjesečna evidencija o radnom vremenu 20 KM

Primjena Pravilnika o sadržaju i načinu vođenja evidencije o radnicima i drugim licima angažovanim na radu i o primjeni Uputstva o postupanju sa radnom knjižicom 28 KM

U cijenu svakog priručnika su uključeni PDV i troškovi dostave.

Narudžbe publikacija možete izvršiti putem web stranice www.rec.ba, a za više informacija molimo da pozovete na tel. 033 408 778 ili 033 214 582.