Preskoči na glavni sadržaj Preskoči na pretragu

PROVOĐENJE JAVNIH NABAVKI

PROVOĐENJE JAVNIH NABAVKI

PROVOĐENJE JAVNIH NABAVKI

PITANJA  – ODGOVORI – SAVJETI

Mjesto

Datum Mjesto održavanja

Početak

Banja Luka

20. 5. 2016. Hotel “Bosna” 09:30
Sarajevo 27. 5. 2016. Hotel “Hollywood” Ilidža 09:30
Mostar 3. 6. 2016. Intera tehnološki park 09:30
Bijeljina 10. 6. 2016. Etno selo Stanišići – Hotel „Ras“

09:30

Na prijedlog učesnika prethodnih seminara i radionica, REC d.o.o. planira održati radionicu koja je posvećena vašim pitanjima, odgovorima i savjetima predavača na probleme sa kojima se suočavate u praksi tokom provođenja i primjene Zakona o javnim nabavkama. Radionica će biti koncipirana i za ugovorne organe i za ponuđače. Također smo planirali da predavači na osnovu vaših prethodnih prijedloga iz evaluacijskih listova koje ste predložili po gradovima, obrade po jedan problem u trajanju od 30 minuta, kao uvod u pitanja – odgovore i savjet. Planirali smo da na radionicu uključimo po jednog trenera: praktičara, jednog iz Agencije za javne nabavke i KRŽ/URŽ-a. To ne znači da su oni angažirani kao predstavnici institucija iz kojih dolaze već naše nastojanje da obezbjedimo sve relevantne trenere koji će moći odgovoriti na Vaša pitanja. Za radionicu pripremili smo Priručnik: Pitanja i odgovori – II, sa novim pitanjima i odgovorima koji će Vam dodatno pomoći u Vašem radu nakon radionice.

Pozivamo vas da se prijavite na radionicu jer vjerujemo da će, najvećim dijelom, odgovoriti na dileme, pitanja i probleme sa kojima se suočavate u praksi. Svi učesnici će dobiti jednaku priliku da iznesu svoja pitanja i dobiju adekvatan odgovor ili savjet.

SADRŽAJ RADIONICE:

 Banja Luka

Izlaganje trenera: 09:30 – 11:00

  1. Postupak po žalbi ponuđača – Dragana Ribić
  2. Primjer: nabavka rezervnih dijelova  za motorna vozila i usluge njihovog održavanja i servisiranja – priprema TD – Amir Rahmanović
  3. Obavještenja, unos i dodjela ugovora kroz e-nabavke – Ivana Grgić
  4. Pitanja i odgovori – mr. Dragan Vukajlović

Pitanja – Odgovori – Savjeti 11:30 – 15:00

 Sarajevo

Izlaganje trenera: 09:30 – 11:00

  1. Žalba na donesenu  odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača – Dragan Vukajlović
  2. Najčešći problemi u prvođenju direktnog  sporazuma – Melika Alajbegović
  3. Zajedničke nabavke – Bojan Ždrale

Pitanja – Odgovori – Savjeti 11:30 – 15:00

 Mostar

Izlaganje trenera: 09:30 – 11:00

  1. Žalbeni postupak i postupanje ugovornog organa – Dragan Vukajlović
  2. Specifične nabavke roba, radova i usluga – nabavka goriva i bankarskih usluga – Anita Bevanda
  3. Nabavka robe – lizing – Stipo Petričević

Pitanja – Odgovori – Savjeti 11:30 – 15:00

Bijeljina

Izlaganje trenera: 09:30 – 11:00

  1. Postupak po žalbi ponuđača – Dragana Ribić
  2. Primjer: nabavka rezervnih djelova  za motorna vozila i usluge njihovog održavanja i servisiranja – priprema TD – Amir Rahmanović
  3. Obavještenja, unos i dodjela ugovora kroz E-nabavke – Ivana Grgić

Pitanja – Odgovori – Savjeti 11:30 – 15:00

RADIONICA JE NAMIJENJENA:

Rukovodiocima/menadžerima koji donose odluke vezane za javne nabavke, zaposlenicima kod ugovornih organa i ponuđača na poslovima javnih nabavki, članovima Komisije za javne nabavke i svima onim koje interesuje navedena tematika.

PREDAVAČI:

Banja Luka:

Dragana Ribić  – Agencija za JN i akreditovani trener AJN

Amir Rahmanović akreditovani  trener AJN

Ivana Grgić – akreditovani trener AJN

mr. Dragan Vukajlović –  član URŽ/KRŽ-a i akreditovani trener AJN

Sarajevo:

Melika Alajbegović Agencija za JN i akreditovani trener za JN

mr. Dragan Vukajlović – član URŽ/KRŽ-a i akreditovani trener AJN

Bojan Ždrale – akreditovani trener AJN

 Mostar:

Anita BevandaAgencija za JNakreditovani trener za JN

Dragan Vukajlović – član URŽ/KRŽ-a i akreditovani trener AJN

Stipo Petričević – akreditovani trener AJN

 Bijeljina:

Dragana Ribić  – Agencija za JN i akreditovani trener AJN

Ivana Grgić – akreditovani trener AJN

Amir Rahmanović akreditovani trener AJN

 

TRAJANJE RADIONICE:

U vremenu 9.30 – 15.00 časova

KOTIZACIJA ZA RADIONICU (sa PDV-om):

165,oo KM po jednom učesniku;

155,oo KM po osobi za dva i više učesnika;

145,oo KM po osobi za pretplatnike na časopis „Pravni savjetnik“

Kotizacija uključuje:

Troškove sudjelovanja u radu radionice,

Materijal za pisanje,

Priručnik – Pitanja i odgovori II;

Osvježenje u pauzama i zajednički ručak,

Uvjerenje o usavršavanju (certifikat).

 PRIJAVA ZA RADIONICU:

Obavezna prijava za radionicu putem prijavnog obrasca:

Tel:   + 387 33 21 45 82          Fax:  + 387 33 21 45 82

Mob: + 387 61 19 11 85          Mob: + 387 61 15 04 54

e-mail: rec@rec.ba

Iznos kotizacije uplaćuje se prije početka održavanja radionice na osnovu dostavljenog prijavnog obrasca. Nakon dostavljenog prijavnog obrasca dostavljamo Vam profakturu na osnovu koje se vrši plaćanje.

 VAŽNA NAPOMENA:

Budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati radionici uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu!

Narudžbe publikacija možete izvršiti putem web stranice www.rec.ba ili direktnim kontaktom na tel. 033 214 582.

 

 

 

 

{loadposition prijava}
  Priručnik – Planiranje javnih nabavki – 55,00 KM sa PDV-om
   Priručnik – CD Modeli tenderske dokumentacije – 85,00KM sa PDV-om
  Priručnik – Modeli akata u postupcima javnih nabavki + CD – 86,00 KM sa PDV-om
  Priručnik – CD Interna akta za ugovorne organe – 54,00KM sa PDV-om
  Priručnik – Pitanja i odgovori  I po novom Zakonu o javnim nabavkama – 30,00KM sa PDV-om
  Priručnik – Pravna zaštita u javnim nabavkama – 57,00 KM sa PDV-om
Priručnik – Pregovarački postupak – 48,00KM sa PDV-om

Obavezna prijava za seminar putem prijavnog obrasca:
Tel: + 387 33 21 45 82 Fax: + 387 33 21 45 82
Mob: + 387 61 19 11 85 Mob: + 387 61 15 04 54
E-mail: rec@rec.ba

REC d.o.o., Tabašnica 8, 71000 Sarajevo