Preskoči na glavni sadržaj Preskoči na pretragu

PLANIRANJE JAVNIH NABAVKI ZA 2016. GODINU

PLANIRANJE JAVNIH NABAVKI ZA 2016. GODINU

PLANIRANJE JAVNIH NABAVKI ZA 2016. GODINU

Banja Luka, 30. 10. 2015., Hotel “Bosna”
Sarajevo, 06. 11. 2015., Hotel “Hollywood”
Mostar, 09. 11. 2015., “Intera” Tehnološki park

Iskustva od godinu dana u primjeni Zakona o javnim nabavkama bilo je za sve učesnike sistema javnih nabavke korisno i dragocijeno. Nalazimo se na početku godišnjeg ciklusa planiranje javnih nabavki za 2016. godinu. Prethodno iskustvo od godinu dana, kako u planiranju tako i implementaciji Plana javnih nabavki za 2015. godinu, nosi sa sobom različita iskustva ali i uočene probleme kako u nedostatku adekvatnih planova za 2015. godinu tako i prevelikih ambicija koje nisu realizovane tokom godine. Svako od ovih pitanja traži dodatna razjašnjenja nakon godinu dana. S druge strane, iskustva u saradnji sa Agencijom za javne nabavke i Uredom/Kancelarijom za žalbe nužno su poboljšali naš rad i unaprijedili sistem javnih nabavki.

Iz tih razloga nam se čini da je planiranje javnih nabavki za 2016. godinu važno za sve učesnike u procesu javnih nabavki kako bismo otklonili određene greške koje smo uočili tokom implementacije Zakona o javnim nabavkama u 2015. godini i pripremili adekvatan Plan javnih nabavki za 2016. godinu. Predavači iz Agencije za javne nabavke i Ureda/Kancelarije za žalbe, sa svojim iskustvom i praktičari u procesu javnih nabavki, pomoće vam da otklonite sve postojeće dileme kod procesa planiranja za narednu godinu.

PROGRAM SEMINARA:
Planiranje javnih nabavki – iskustva i problemi u implementaciji tokom 2015.godine;
Šta sa preostalim/neutrošenim a planiranim sredsvima za 2015. u planu nabavki za 2016. godinu;
Planiranje javnih nabavki kao strateška komponenta – razlozi, ciljevi i benefiti planiranja;
Međuodnos plana nabavki i finansijskog plana (budžeta);
Faze planiranja – hronološki prikaz aktivnosti koje trebaju biti obavljane u sklopu planiranja;
Planiranje zajedničkih (centralnih) javnih nabavki;
Postupak izmjene Plana javnih nabavki tokom godine;
Poboljšanje internih akata i procedura kod planiranja javnih nabavki;
Uloga Komisije za javne nabavke u postupku planiranja javnih nabavki;
Planiranje javnih nabavki: obaveza, sankcije i pravna zaštita;
Pitanja i odgovori.

PREDAVAČI:

Banja Luka
Dr. Ostoja Kremenović – URŽ/KRŽ BiH, ekspert iz oblasti JN
Ivana Grgić – akreditovani trener AJN
Dragana Kovačević – akreditovani trener AJN

Mostar:
mr. Dragan Vukajlović – URŽ/KRŽ BiH – akreditovani trener AJN,
Josip Jakovac – akreditovani trener AJN
Šejla Omanović – URŽ/KRŽ BiH – akreditovani trener AJN,

Sarajevo:
mr. Dragan Vukajlović – URŽ/KRŽ BiH – akreditovani trener AJN,
Vildan Đurović – trener za JN – URŽ/KRŽ BiH,
Amir Rahmanović – akreditovani trener AJN
Bojan Ždrale – akreditovani trener AJN

TRAJANJE SEMINARA:
U vremenu 9.30 – 15.00 časova

SEMINAR JE NAMIJENJEN:
ugovornim organima, ponuđačima i svima onim koje interesuje navedena tematika.

KOTIZACIJA ZA SEMINAR (sa PDV-om):
195,oo KM po jednom učesniku;
185,oo KM po osobi za dva i više učesnika iz iste organizacije;
175,oo KM po osobi za pretplatnike na časopis „Pravni savjetnik“

Kotizacija uključuje:
Troškove sudjelovanja u radu seminara,
Priručnik o planiranju javnih nabavki – Drugo dopunjeno izdanje
Primjeri Plana javnih nabavki – u elektronskoj formi
Tenderska dokumentacija za nabavku roba – u elektronskoj formi*
Modeli akata za rad Komisije za javne nabavke – u elektronskoj formi
Materijal za pisanje,
Osvježenje u pauzama i zajednički ručak,
Uvjerenje o usavršavanju (certifikat).

* Primjer tenderske dokumentacije za otvoreni postupak usklađen sa Zakonom o javnim nabavkama, podzakonskim aktima i praktičnim iskustvima u implementaciji.

PRIJAVA ZA SEMINAR:
Iznos kotizacije uplaćuje se prije početka održavanja seminara na osnovu dostavljenog prijavnog obrasca. Nakon dostavljenog prijavnog obrasca dostavljamo Vam profakturu na osnovu koje se vrši plaćanje.

POSEBNA PONUDA:

Priručnik – Planiranje javnih nabavki – 55,00 KM sa PDV-om
Priručnik – CD Modeli tenderske dokumentacije – 85,00KM sa PDV-om
CD – Interna akta za ugovorne organe – 54,00KM sa PDV-om
CD – Modeli akata u postupcima javnih nabavki – 53,00 KM sa PDV-om
Priručnik – Pitanja i odgovori po novom Zakonu o javnim nabavkama – 30,00KM sa PDV-om

Obavezna prijava za seminar putem prijavnog obrasca:
Tel: + 387 33 21 45 82 Fax: + 387 33 21 45 82
Mob: + 387 61 19 11 85 Mob: + 387 61 15 04 54
E-mail: rec.doo@bih.net.ba, rec@rec.ba

REC d.o.o., Tabašnica 8, 71000 Sarajevo