Preskoči na glavni sadržaj Preskoči na pretragu

PLANOVI INTEGRITETA I UPRAVLJANJE RIZIKOM (IZRADA PLANA INTEGRITETA)

PLANOVI INTEGRITETA I UPRAVLJANJE RIZIKOM (IZRADA PLANA INTEGRITETA)

REC d.o.o. organizuje jednodnevni interaktivni seminar:

PLANOVI INTEGRITETA I UPRAVLJANJE RIZIKOM

(IZRADA PLANA INTEGRITETA)

10.05. 2017. godine – Banja Luka – hotel „Bosna“

11.05. 2017. godineSarajevoHotelHollywood“ – Ilidža

Početak seminara 09:30

 

PRIJAVA NA SEMINAR

 

Strategijom za borbu protiv korupcije BiH 2015-2019 godine i Akcionim planom, kao i Strategijom borbe protiv korupcije u Republici Srpskoj za period 2013-2017 godine i pripadajućim Akcionim planom, i Strategijom za borbu protiv korupcije 2016 – 2019 u Federaciji BiH i Akcionim  planom za njeno provođenje gdje su propisane obavez e da svi državni organi, entitetski organi, pravosudne institucije, jedinice lokalne samouprave, javne službe, javna preduzeća i svi drugi subjekti donesu planove integriteta.

Plan integriteta je interni preventivni antikorupcijski dokument u kome je sadržan skup mjera pravne i praktične prirode kojima se sprečavaju i otklanjaju mogućnosti za nastanak i razvoj različitih oblika koruptivnog ponašanja i drugih oblika narušavanja integriteta u okviru ustanove kao cjeline, pojedinih organizacionih jedinica i pojedinačnih radnih mjesta, a koji nastaje kao rezultat samoprocjene i samokontrole izloženosti institucije  rizicima.

Plan integriteta je jedna od najmodernijih preventivnih metoda za uspostavljanje legalnog i etičkog kvaliteta rada kako vladinih tako i drugih institucija. Plan integriteta ojačava mehanizam preventive i podstiče svjesnost o osjetljivim aktivnostima, stvarajući mogućnost većeg integriteta institucije.

S obzirom da je oblast primjene planova integriteta široka, oni se mogu razvijati i primjenjivati u državnom i u privatnom sektoru. Ostali subjekti koji obavljaju poslovnu djelatnost nisu u obavezi donošenja ovih planova, ali u osnovi metodologija izrade planova integriteta je zasnovana na standardu ISO 31000 – Upravljanje rizikom. Ovaj standard pruža tehnike i uputstva o vršenju procjene rizika, između ostalih upravljanja rizikom ljudskih resursa.

Kroz interaktivni pristup na seminaru, učesnici će biti u prilici da se kroz direktnu komunikaciju, ali i praktičnu vježbu u drugom dijelu seminara, upoznaju sa procesom izrade plana integriteta, načinom identifikacije rizika i predlaganjem mjera za njihovo otklanjanje.

 

PROGRAM SEMINARA:

 

  1. Metodologija izrade plana integriteta:

Faza pripreme za izradu Plana integriteta organizacije

Izazov: Kako imenovati odgovarajući tim koji će rukovoditi procesom izrade Plana integriteta? Kako podići svijest zaposlenika o tome koliko je važno da ostvare punu saradnju i uzmu aktivno učešće u procesu kreiranja plana integriteta. Učesnici će se upoznati sa tehnikama kojima se osigurava aktivna participacija zaposlenika u ovom procesu.

  • imenovanje radne grupe,
  • donošenje programa (akcionog plana) izrade plana integriteta,
  • obavještavanje zaposlenih.

Faza procjene i ocjene postojećeg stanja – ocjena izloženosti:

Izazov:  Detekcija oblasti funkcionisanja organizacije koje su izložene riziku za moguću pojavu korupcije. Upoznavanje  sa opštim informacijama o riziku, kako se rizik može gradirati, koji subjekti bi trebali biti uključeni u procjenu rizika, načini identifikovanja rizičnih područja i šta učiniti sa rezultatima procjene rizika.

  • analiza legislative (zakoni, politike, procedure),
  • analiza organizacione strukture,
  • analiza procesa i kontrolnih mehanizama,
  • anketiranje, intervjui,
  • kvantificiranje (ocjena) rizika,
  • mapa rizika.

 

Faza predlaganja mjera za poboljšanje integriteta

Izazov: Kako osmisliti mjere koje efektivno mogu suzbiti rizik od pojave korupcije ili smanjiti intenzitet rizika na prihvatljiv nivo?

  • preventivni i/ili korektivni karakter mjera,
  • upravljanje identifikovanim rizikom,
  • izbjegavanje rizika,
  • prenošenje rizika,
  • smanjenje rizika,
  • prihvatanje rizika.

 

  1. Specifičnosti plana integriteta u pravosudnim institucijama
  • Pojam, značaj i cilj plana integriteta,
  • Radna grupa za izradu plana integriteta,
  • Proces izrade plana integriteta,
  • Faza I: Organizacija i planiranje procesa izrade plana integriteta,
  • Faza II: Identifikacija, analiza, procjena i rangiranje rizika,
  • Faza III: Izrada plana za upravljanje rizicima.

 

  1. Upravljanje rizikom ljudskih resursa
  • Upravljanje ljudskim resursima,
  • Rizik, procjena rizika, tretman rizika,
  • Proces upravljanja rizikom ljudskih resursa,
  • Akt o procjeni rizika na radnom mjestu i u radnoj sredini-

 

  1. Pitanja i odgovori

 

 

PREDAVAČI

Višnja Marilović, dipl. ecc

Danijela Radonić, dipl. pravnik

 

SEMINAR JE NAMIJENJEN

Rukovodiocima institucija, državnih organa, entitetskih organa, pravosudnih institucija, jedinica lokalne samouprave, javnih službi, javnih preduzeća, vlasnicima preduzeća, pravnicima u preduzećima, bolnicama, domovima zdravlja, komunalnim preduzećima, bankama, voditeljima odjela ljudskih resursa i svima onima koje zanima navedena tematika.

PRIJAVA NA SEMINAR

KOTIZACIJA ZA UČEŠĆE (sa PDV-om):

155,oo KM po jednom učesniku;
135,
oo KM po osobi za dva i više učesnika iz iste organizacije;
125,
oo KM po osobi za pretplatnike na časopis Pravo i finansije

Kotizacija uključuje:

  • Troškove sudjelovanja u radu seminara,
  • Materijal za pisanje i prezentacije,
  • Osvježenje u pauzama i zajednički ručak,
  • Uvjerenje o usavršavanju (certifikat).

 

Iznos kotizacije uplaćuje se prije početka održavanja seminara na osnovu dostavljenog prijavnog obrasca. Nakon dostavljenog prijavnog obrasca dostavljamo Vam profakturu na osnovu koje se vrši plaćanje.

 

VAŽNA NAPOMENA

Budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati seminaru uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu!

 

POSEBNA PONUDA

Zakon o porezu na dobit – 25,00KM sa PDV-om i poštarinom

Konverzija obaveza u kapital – 10,00KM sa PDV-om i poštarinom

Troškovi službenih putovanja – 10,00KM sa PDV-om i poštarinom

Zakon o privrednim društvima FBiH – 25,00KM sa PDV-om i poštarinom

Komentar Zakona o finansijskom poslovanju FBiH – 15,00KM sa PDV-om i poštarinom

Statusne promjene privrednih društava – 20,00KM sa PDV-om i poštarinom

Odmori i odsustva u radno-pravnom zakonodavstvu FBiH – 33,00KM sa PDV-om i poštarinom

Matična evidencija radnika – 20,00KM sa PDV-om i poštarinom

Matična evidencija drugih lica – 20,00KM sa PDV-om i poštarinom

Mjesečna evidencija o radnom vremenu – 20,00KM sa PDV-om i poštarinom

 

Narudžbe publikacija možete izvršiti putem web stranice www.rec.ba ili direktnim kontaktom na tel. + 387 33 40 87 79 i + 387 33 21 45 82

 

PRIJAVA ZA SEMINAR:

Obavezna prijava za seminar putem prijavnog obrasca:

Tel/Fax:

+ 387 33 40 87 78

+ 387 33 40 87 79

+ 387 33 21 45 82

+ 387 33 21 45 82

 

Mob:

+ 387 61 15 04 54

 

e-mail:

rec@rec.ba

 

REC d.o.o., Jukićeva 2, 71000 Sarajevo