Preskoči na glavni sadržaj Preskoči na pretragu

4.1 Okvirni sporazum

NAZAD

Dodjela pojedinačnih ugovora iz okvirnog sporazuma Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Ukoliko ugovorni organ dva puta sprovede postupak minitendera i za isti se dva puta dostavi ista cijena, da li postoji neka opcija sprovođenja postupka i slanja Poziva samo jednom ponuđaču, ili se ponovo pokreće sa Pozivom na sve adrese, dok se ne dobije najniža cijena?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Da li nacrt okvirnog sporazuma mora biti popunjen? Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Tenderskom dokumentacijom je navedeno slijedeće: “Sastavni dio TD je prijedlog okvirnog sporazuma (Aneks 6) u koji su uneseni svi elementi iz TD. Ponuđači su dužni uz ponudu dostaviti potpisan i ovjeren Prijedlog okvirnog sporazuma u protivnom će se proglasiti neprihvatljivom, te će se okvirni sporazum dodijeliti narednom najpovoljnijem ponuđaču”. Naime naprijed navedenog, prilikom evaluacije dostavljenih ponuda utvrđeno je da je ponuđač potpisao i ovjerio prijedlog okvirnog sporazuma, ali nije popunio generalije, kao ni dio koji se odnosi na cijenu iz ponude. Da li se ovakva ponuda može smatrati prihvatljivom?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Okvirni sporazum Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Ako okvirni sporazum ističe 31.12. da li se pojedinačni ugovor može sačiniti 30.12., te da se nabavka po pojedinačnom ugovoru realizuje u januaru ili se sve radnje (ugovaranje, narudžba, isporuka/izvršenje) moraju završiti do datuma do kada važi okvirni sporazum , odnosno do 31.12. ?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Nabavka lož ulja bez obezbjeđenih sredstava u budžetu prije pokretanja postupka Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Imam pitanje u vezi nabavke lož ulja. Pošto nam je potrebna količina od 100.000 litara, a budžet nam je 130.000,00 KM bez PDV-a. Po trenutnoj tržišnoj cijeni potrebno nam je još toliko minimum sredstava da nabavimo količinu koja je nama potrebna. S obzirom da nemamo mogućnost da obezbijedimo nedostajuća sredstva u ovoj godini, a moramo da pokrenemo postupak jer nam stari ugovor ističe u januaru, ne znam kako da izvedem, jer ćemo rebalansom u martu sledeće godine dobiti dodatna sredstva. Da li je moguće da ja pokrenem postupak sa ovoliko novčanih sredstava i količinom koja nam je potrebna, a da predvidim zaključivanje okvirnog sporazuma i ugovor po potrebi tj. po mogućnosti?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Okvirni sporazum Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Preduzeće ima u planu sprovesti otvoreni postupka za nabavku roba, primjenom okvirnog sporazuma sa jednim ponuđačem. Da li je dozvoljeno raspisati tender gdje bi u specifikaciji robe umjesto određene količine bilo upisano sve po jedan komad, a po okončanju postupka nabavke procijenjenu vrijednost prijavimo kao vrijednost na koju se zaključuje ugovor?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Postupak usluge revizije Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Da li Ugovorni organ može u tenderskoj dokumentaciji navesti za vrstu postupka usluge revizije projektne dokumentacije okvirni sporazum i zakazivanje e-aukcije.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Primjena Okvirnog sporazuma u okviru Konkurentskog zahtijeva Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Da li po novom zakonu o javnim nabavkama nije dozvoljena primjena okvirnog sporazuma u postupku konkurentskog zahtjeva?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Realizacija okvirnog sporazuma Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Zaključili smo okvirni sporazum o nabavci zavojnog sanitetskog materijala. Dobavljač je nakon izvjesnog vremena uputio dopis kojim se veše na član 9. Okvirnog sporazuma (Viša sila), te kaže da nije u mogućnosti isporučivati neke od proizvoda jer neki od njihovih dobavljača su prestali proizvoditi neke od proizvoda navedene specifikacijom. Navodno Agencija za lijekove je dala zabranu proizvodnje njegovom dobavljaču za neke od proizvoda koje isti nabavlja preko njega. Naime specifikacija ne sadrži naziv proizvođača, te nismo upoznati od kojeg je dobavljača ponuđač nabavljao danas sporne artikle. Također kroz dvoju ponudu ponuđač se izjasnio da neće podugovarati, te samim time snosi punu odgovornost za ugovor. Članom 9. Okvirnog sporazuma definisano je da je viša sila zemljotresi, poplave… te imperativne odluke vlasti kako što su zabrane uvoza, izvoza i slično. Molim Vas da mi u što kraćem periodu odgovorite da li je ovo slučaj više sile, te koja je obaveza nas kao ugovornog organa ? Napominjemo da imamo bankarsku garanciju za dobro izvršenje posla od ponuđača, te da li je u tom slučaju aktivirati ili ići u raskid ugovora?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Stavka koja nije obuhvaćena sklopljenim ugovorom / okvirnim sporazumom Pročitaj više

Dodano:
Stavka koja nije obuhvaćena sklopljenim ugovorom / okvirnim sporazumom

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Ugovaranje predmeta nabavke koji nije obuhvaćen postojećim OS Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Vezano za nabavku plina, imamo potpisan okvirni sporazum za nabavku goriva (dizel i benzin) otvoreni postupak. Okvirni je potpisan 13.04.2022. godine. Prije par dana smo na donaciji dobili auto koji koristi plin, a pošto ga nemamo u Obrazcu za cijenu ponude, da li se može potpisan sa izabranim ponuđačem Aneks ili moramo raspisat otvoreni postupak za nabavku plina? To bi bilo do nekih 1000,00 KM bez PDV-a za narednih 12 mjeseci?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Okvirni sporazum na procijenjenu vrijednost nabavke Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Da li se u obrascu za cijenu ponude prilikom određivanje količina stavki može navesti količina jedan , dakle da se bez količina koje se namjeravaju naručiti i izabere ponuđač na osnovu pojedinačnih cijena bez količina kod nabavki koje se realizuju putem okvirnog sporazuma ,dakle ponuđać bi bio odabran sabiranjem pojedinačnih cijena bez količina i da to predstavlja vrijednost ponude na tenderu. Na primjer: Procjenjena vrijednost tendera za robe iznosi 50.000,00 KM bez PDV-a. U specifikaciji je predviđeno više vrsta roba kancelarijskog materijala. Ukoliko bi se za svaku stavku kancelarijskog materijala u obrascu količina naveli broj jedan i jediničnu cijenu ponuda bi bila znatno manja od procjenjene vrijednosti jer se ne radi o stvarnim kolilčinama jer je vrijednost ponude određena na osnovu zbira pojedinačnih cijena i iznosi 10.000,00 KM.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Promjena cijena u okivrnim sporazumima u kojima je ugovorena promjenjivost cijena Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Tenderskom dokumentacijom, za nabavku lijekova je određena promjenjivost cijene (smanjivanje) u slučaju smanjenja cijena lijekova na osnovu promjena u propisima iz oblasti lijekova odnosno u slučaju primjene važećeg Pravilnika ALIMS BiH o načinu kontrole cijena , načinu oblikovanja cijena lijekova i načinu izvještavanja o cijenama lijekova u BiH kojem su određene maksimalne veleprodajne cijene. Da li je dovoljno da Dobavljači uredno obavijeste ugovorni organ o o nivelaciji maksimalnih veleprodajnih cijena lijekova u 2022.godini, shodno obavještenju od strane Agencije za lijekove i medicinska sredstva BiH, bez da se pravi izmjena ugovora u pogledu cijena, obzirom da smo u postojećim ugovorima predvidjeli promjenjivost cijene i u kojim situacijama.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Okvirni sporazum na procijenjenu vrijednost nabavke Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: 1.Ugovorni organ je planirao provesti postupak javne nabavke potrošnog materijala apoteke,te zaključiti okvirni sporazum na iznos procijenjene vrijednosti nabavke. Da li se u tehničkoj specifikaciji (u pitanju je veći broj lotova, kao i veliki broj stavki u okviru lota, te je teško isplanirati količine ) kao količina navesti samo broj “1” kako bi ponuđači dostavili jednične cijene za stavke u tehničkoj specifikaciji,a mi bismo potrošnju realizovali do iznosa sredstava koja su odobrena (procijenjena vrijednost).

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Raskid okvirnog sporazuma Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: zaključen je okvirni sporazum sa štamparijom. Nedavno smo saznali da se mijenja vlasnik štamparije. Iz telefonskom poziva smo saznali da je vlasnik jedan od dioničara firme. U e-mail komunikaciji sam poslala pitanje da nas izvijeste o statusnim promjenama, promjeni vlasnika i sl. međutim nemamo odgovora. Trenutno nam je na čekanju par publikacija koje bi se trebale štampati, a oni ne znaju nista. U dosadasnjoj kratkoj saradnji nismo bili zadovoljni jer su davali veću cijenu nego prvobitnu datu u ponudi u potpisanom okvirnom sporazumu, navodeci razlog da je poskupio materijal, pa smo izasli u susret i uzeli manji tiraž neko sto je predviđen u specifikaciji, kako bi se “uklopili”. Naredni propust je lose zalijepljena publikacija i potvrda da oni nemaju mašine za bolje lijepljenje. Molim Vas da mi odgovorite i uputite da li imamo osnova za jednostrani raskid okvirnog sporazuma i na sta da obrazim pažnju. Koja je forma i nacin slanja raskida?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Okvirni sporazum sa većom vrijednosti od procijenjene vrijednosti nabavke Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Da li je u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama BiH zaključiti okvirni sporazum u iznosu većem od ponude ponuđača ? Naime, Ugovorni organ je u TD naveo da obzirom da nije moguće predvidjeti tačnu ni okvirnu količinu usluga iznos koji je predviđen za okvirni sporazum procijenjen je na vrijednosti od 10.000,00 KM a u obrascu cijene usluga zahtjevao je ponudu za usluge koje su planirane u toku trajanja Okvirnog sporazuma. Ponuda ponuđača prema obrascu za cijenu usluga u TD iznosi 6.000,00 KM te je naše pitanje da li se može zaključiti okvirni sporazum u vrijednosti većoj od ponuđene za dio usluga koji nije moguće predvidjeti u obrascu za cijenu usluga i za koje bi se eventualno ukazala potreba u toku trajanja okvirnog sporazuma.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Da li se narudžbenica može smatrati ugovorom iz okvirnog sporazuma? Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Radi se o novom postupku pa smo samo htjeli iskoristiti stare odgovore. Raspisan je tender u kojem je ugovorni organ u nacrtu okvirnog sporazuma naveo da će narudžbenica izdata na osnovu uslova iz okvirnog sporazuma , imati isti učinak kao I pojedinačan ugovor tj., da će se narudžbenica smatrati ugovorom. Da li ovdje možemo zahtijevati od ugovornog organa zaključivanje pojedinačnih ugovora ili imaju mogućnost da narudžbenicu smatraju ugovorom?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Raskid okvirnog sporazuma Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Nakon provedenog postupka javne nabavke hrane, zaključen je okvirni sporazum u decembru 2020. godine koji je na snazi do decembra 2022. godine. Ponuđač se obratio ugovornom organu sa zahtjevom za povećanjem cijena, navodeći da mu se zbog svih poskupljenja ne isplati više obavljati isporuka hrane po cijenama koje su ugovorene u decembru 2020. godine. U okvirnom sporazumu je navedeno da je cijena nepromjenjiva i da se ponuđač obavezuje isporučivati po cijenama navedenim u ponudi. Ponuđač navodi da će tražiti sporazumni prekid ugovora po osnovu nastupanja okolnosti koje otežavaju ispunjenje obaveze, ako mu se ne udovolji zahtjevu za povećanjem cijena. Da li ugovorni organ može da raskine i pod kojim uslovima okvirni sporazum sa ponuđačem i šta bi u ovom slučaju bilo najbolje uraditi za obje ugovorene strane? Da li bi bilo moguće sporazumno prekinuti ugovor na osnovu člana 133. Zakona o obligacionim odnosima, te nakon toga raspisati tender i pokrenuti novi postupak javne nabavke hrane?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

E-aukcija kod minitenderisanja Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: U slučaju mini tenderisanja, kada je zaključen Okvirni sa više ponuđača na procijenjenu vrijednost nabavke (bez provedene E-aukcije ) , da li sistem E -nabavki podržava primjenu E-aukcije kod mini tenderisanja za svaki pojedinačni ugovor tokom trajanja Okvirnog sporazuma?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Promjena cijena u Okvirnom sporazumu sa nepromjenjivim cijenama Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Ugovorno tijelo je nakon provedenog konkurentskog postupka javne nabave potpisalo Okvirni sporazum i Ugovor sa najpovoljnijim dobavljačem. Okvirni sporazum i Ugovor su zaključeni 2021. godine na period od dvije godine. U Okvirnom sporazumu je navedeno da cijene moraju biti nepromjenljive, a u Ugovoru da dobavljač potpisivanjem Ugovora prihvata u cjelosti navode iz tenderske dokumentacije i sklopljenog Okvirnog sporazuma. Ugovorno tijelo je nakon dostave Narudžbenice dobavljaču od istoga dobilo dopis gdje ga obavještava da nažalost nije u mogućnosti dalje isporučivati ugovorene artikle po ugovorenim cijenama zbog enormnog poskupljenja većine artikala s ugovorene specifikacije. Molimo Vas da nam odgovorite kako da postupi ugovorno tijelo u navedenoj situaciji.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Postupak nabavke kada se za dio okvirnog sporazuma realizuje predmet nabavke Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Ugovorni organ je krajem 2021. godine zaključio Okvirni sporazum za Kancelarijski materijal gdje su definisani lotovi: LOT 1: Kancelarijske potrepštine, LOT 2: Toneri i LOT 3: Papir za printanje Desila se situacija da Ugovorni organ nije na ispravan način procijenio vrijednost LOT- a 3 Papir za printanje gdje su potrošene sve količine prije isteka Okvirnog sporazuma. S obzirom da je nabavka Kancelarijskog materijala predviđena za III kvartal, u obavezi smo sada pokrenuti Novi postupak javne nabavke i to samo za LOT 3 – Papir za printanje. Da li možemo zaključiti Okvirni sporazum na period do 06. 10 kako je bilo u prvobitnom okvirnom sporazumu te kad dođe III kvartal pokrenuti kancelarijski materijal za sva tri lota. U budućem periodu ovaj bi se lot uvijek morao objavljivati ranije u odnosu na ostale lotove. Napominjem da se Plan javnih nabavki i Finansijski plan javnih nabavki donosi na godišnjem nivou. Druga varijanta: Pokrenuti postupak javne nabavke za LOT 3 – Papir za printanje, ponovo potpisati okvirni sporazum na period od godinu dana, a kad dođe vrijeme za pokretanje preostalih lotova iste potpisati na 6 mjeseci, te u aprilu 2023 godine pokreću se sva tri lota zajedno.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Može li se nakon direktnog sporazuma sklopiti okvirni sporazum? Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Da li je dopušteno u obrascu za cijenu ponude u direktnom sporazumu u koloni “količina” za sve stavke upisati broj 1 (iako je potrebno više svake stavke), a u ugovor unijeti klauzulu da će se ugovor izvršavati do iznosa 6.000,00 KM?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Raskid okvirnog sporazuma koji je bio potpisan na dvije godine Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Imamo zaključen okvirni sporazum na 24 mjeseca za nabavku kancelarijskog materijala, gdje su cijene tačno definisane nakon završene e-aukcije, te je okvirnim sporazumom ugovorena nepromjenjiva cijena. Izabrani ponuđač nam je obustavio isporuku kancelarijskog materijala po zaključenom okvirnom sporazumu, pravdajući se povećanjem cijena na tržištu. Da li postoji zakonska smetnja da pristupimo sporazumnom ili jednostranom raskidu okvirnog sporazuma bez obzira što je zaključen na dvije godine.?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Promjena cijena tokom realizacije okvirnog sporazuma Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Imamo zaključen okvirni sporazum na 24 mjeseca za nabavku kancelarijskog materijala, gdje su cijene tačno definisane nakon završene e-aukcije. Prije isteka okvirnog sporazuma Izabrani ponuđač pismenim putem se obratio sa zahtjevom i pozivanjem na višu silu u cilju korigovanja već ugovorenih cijena iz razloga poskupljenja materijala na tržištu. Da li postoji zakonska mogućnost korigovanja ugovorenih cijena u smislu povećanja istih, s obzirom da povećanje cijena na tržištu ili raskida ugovora koji izabrani ponuđač navodi kao moguć jer po svojim navodima nije u mogućnosti da nastavi sa realizacijom zaključenog okvirnog sporazuma jer bi njegov finansijski gubitak bio značajan i negativno uticao na poslovanje ako nastavi sa realizacijom navedenog okvirnog sporazuma? Koje su naše mogućnosti kao ugovornog organa u navedenoj situaciji?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Da li se može pred istek roka okvirnog sporazuma sklopiti pojedinačni ugovor, koji će se realizovati i van roka realizacije okvirnog sporazuma? Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Naime, primjetili smo da ugovorni organi često u okvirne sporazume i pojedinačne ugovore zaključene na osnovu okvirnih sporazuma ubacuju sljedeću odredbu: „Ugovor se zaključuje na period od 12 (dvanaest) mjeseci od zaključenja ugovora odnosno do isporuke ukupne količine lijekova, saglasno članu br. ___ ovog ugovora.“ ili „Ugovor se zaključuje na period od 12 (dvanaest) mjeseci od zaključenja ugovora ili do isporuke ukupne količine lijekova, saglasno članu br. ___ ovog ugovora.“ Iz dvije navedene formulacije ostaje potpuno ne jasno do kada ugovori važe, tj. da li važe: – Do datuma naznačenog u pojedinačnom ugovoru (12 mjeseci od dana zaključivanja pojedinačnog ugovora), ili – Do isporuke ugovorene količine (što znači da pojedinačni ugovor važi i izvan 12 mjeseci od dana zaključivanja ugovora), ili – Ako u okvirnom sporazumu piše da okvirno sporazum se „zaključuje na period od 3 godine“ da li pojedinačni ugovori važe do maksimalnog vremena od dana zaključenja okvirnog sporazuma + 3 godine, ili pak do isporuke ugovorene količine po pojedinačnom ugovoru zaključenog na osnovu okvirnog sporazuma? Mi kao dobavljači smo dovedeni u nezavidan položaj jer ugovorni organ piše tendersku dokumentaciju i ugovore, a mi možemo samo da to prihvatimo ili ne, te se suočavamo sa situacijom da nabavimo robu koju zbog ugovora moramo imati na stanju (npr. definisan je rok isporuke 15 dana od dana dostave narudžbenice), a u stvarnosti ugovorni organ povuče 10% do 15% ugovorene količine ili čak ništa ne povuče. Ostatak robe koji ugovorni organ ne povuče, ili čak kompletne količine robe za njih kupljenje i uvezene u BiH, mi moramo ili uništiti ili vratiti dobavljaču ukoliko on to prihvati, a što stvara veliki gubitak u poslovanju firme. U pravilu, takođe, skoro u svim ugovorima i tenderskim dokumentacijama piše odredba „Ugovorni organ nema obavezu da povuče ugovorene količine robe.“.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Kako i gdje navesti da ugovorni organ nije u obavezi da povuče sve količine predviđene okvirnom sporazumom? Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Ugovorni organ je prije isteka roka na koji je zaključen okvirni sporazum isti raskinuo i o tome pismeno obavijestio ponuđača/dobavljača, sa namjerom provođenja novog postupka JN, pozivajući se na odredbe člana 4. stav (4) Uputstva. Predviđena sredstva za ovu namjenu navedena u okvirnom sporazumu nisu potrošena. Da li je ugovorni organ obzirom na odredbe člana 4. stav (4) Uputstva za pripremu modela tenderske dokumentacije i ponuda („Sl. glasnik BiH“, broj: 90/14) „stvarna nabavljena količina na osnovu zaključenog okvirnog sporazuma može biti jednaka ili manja od predviđene okvirne količine“ u konkretnom slučaju pravilno postupio? Da li ugovorni organ u TD mora eksplicitno navesti i predvidjeti realizaciju okvirnog sporazum manju od okvirno navedena i da li je poziv na član 4. stav (4) Uputstva dovoljan da u potpunosti informiše potencijalnog ponuđača/dobavljača i da TD bude u skladu sa Uputstvom?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Da li se okvirni sporazum može raskinuti? Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Ako se predvidi u TD trajanje okvirnog sporazuma od 2 godine, može li ugovorni organ raskinuti isti i prije tog roka obzirom na odredbe člana 32. stav (3)?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Da li je okvirni sporazum pravno obavezujući? Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Obzirom na odredbe člana 32. stav (2) „nakon zaključenja okvirnog sporazuma njegove odredbe se ne mogu mijenjati“ da li zaista možemo reći da je okvirni sporazum pravno neobavezujući?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Da li se okvirni sporazum može zaključiti sa jednim ponuđačem, ili mora sa više ponuđača? Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Ugovorni organ provodi konkurentski zahtjev za dostavu ponuda za usluga popravki i održavanja vozila i predviđa zaključenje okvirnog sporazuma. U prethodnom postupku zaključili smo okvirni sporazum sa jednim ponuđačem jer je pristigla samo jedna ponuda, dok je povučenih TD bilo 10. Ako je pristigla samo jedna ponuda može li se uopšte zaključiti okvirni sporazum obzirom na odredbe člana 32. stav (4) „okvirni sporazum se zaključuje sa više ponuđača za isti predmet nabavke, te broj ponuđača ne može biti manji od tri, pod uslovom da postoji dovoljan broj ponuđača…“

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Kada se zaključuje okvirni sporazum na procijenjenu vrijednost nabavke a kada na vrijednost najpovoljnije ponude? Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Ako možete pojasniti kad se zaključuje Okvirni sporazum sa procijenjenom vrijednosti, a kada na vrijednost najpovoljnije ponude? Da li je greška da mi sami procijenimo prema predmetu nabavke, ili postoje tačno određena pravila kada se jedan, a kad drugi zaključuje?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.

Količine u okvirnom sporazumu na procijenjenu vrijednost nabavke Pročitaj više

Dodano:
PITANJE: Pitanje se odnosi na zaključenje okvirnog sporazuma u slučaju kada ugovorni organ nije u mogućnosti da predvidi ni okvirne količine predmeta nabavke. U pitanju je nabavka dijelova za motorna vozila, građevinske mašine i pumpe, gdje ugovorni organ objektivno nije u mogućnosti da predvidi koje dijelove će biti neophodno nabaviti i u kojim količinama. Da li ugovorni organ može postupiti na način da u tenderskoj dokumentaciji/obrascu za cijenu ponude navede dijelove za koje pretpostavlja da bi moglo biti potrebe za nabavku, tako da ponuđači u obrascu za cijenu ponude navode jedinične cijene za sve dijelove. Pri čemu ukupna cijena ponude predstavlja zbir jediničnih cijena svih dijelova; u tom slučaju bi ugovorni organ u tenderskoj dokumentaciji naveo maksimalan iznos (npr. 20.000,00KM) na koji se zaključuje okvirni sporazum, a nabavljena količina bi zavisila od potreba i u okviru finansijskog okvira (20.000,00KM). Da li se u prethodno navedenom slučaju može predvidjeti zaključenje okvirnog sporazuma sa jednim ponuđačem, čija je cijena najpovoljnija bez mini tenderisanja?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.