PITANJE: Imamo situaciju da nam je u jednom postupku javne nabavke dostavljena ponuda, gdje nam je kao direktor navedena jedna osoba, koja je dala ovlašćenje direktoru filijale za potpisivanje ugovora i dokumentacije, ista ta osoba je navedena u izvodu iz sudskog registra, međutim u dijelu ponude koji se odnosi na podatke o direktoru navedena je treća osoba, a ista osoba je navedena i u ugovoru u dijelu koji se odnosi na podatke o firmi i licu koje ga zastupa, kao i u potpisu, naime ta osoba nije navedena u izvodu iz sudskog registra kao direktor, vjerovatno je došlo do neke promjene, ali Ugovorni organ ni na koji način nije obavješten o promjenama koje su se desile, te na ovaj način ima neslaganja u dokumentaciji koja je dostavljena u postupku. Napominjemo, da je aktuelni izvod iz 11. Mjeseca (dakle dostavljen je u skladu sa zahtjevima iz TD, nije stariji od 3 mjeseca od dana predaje ponude). Na koji način da postupimo, da li je navedena ponuda ispravna?