Preskoči na glavni sadržaj Preskoči na pretragu

PITANJE: Naime, član 57. ZJN govori o mogućnosti za izmjenu, dopunu i povlačenje ponude do trenutka isteka roka za dostavljanje ponuda. Istim se bavi i na isti način reguliše član 13. Uputstva za pripremu modela tenderske dokumentacije i ponuda. Nas zanima, da li se ponuda može povući nakon što se dobije odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača i da li tu ima pravnih posljedica (zabrana izlaska na iduće tendere kod tog ugovornog organa ili nešto tome slično)? To pitamo iz razloga jer planiramo izaći na tender čiji je predmet nabavka robe za ugovorni organ, međutim naš dobavljač čiju robu uvozimo još uvijek nema tačnu informaciju da li će imati robu koja je predmet tendera – na stanju za isporuku. Bliži se rok za predaju ponude, pa nas zanima da li ima neke pravne prakse za ponude koje su se htjele povući nakon donošenja Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača a prije potpisivanja ugovora (kada se ugovorom obavežemo – sve nam je jasno). Da li je bilo takvih slučajeva, kako su rješavani i da li ima nekih mišljenja Agencije za javne nabavke BiH.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.