PITANJE: Potrebna mi je pomoć u vezi sa sastavljanjem Zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda. Naime, provedena je procedura konkurentskog zahtjeva sa predviđenom e-aukcijom. Dostavljene su 4 ponude, tri su bile prihvatljive (u pogledu uslova TD), ali su iznad procijenjene vrijednosti. Jedna ponuda nije ispunjavala tražene uslove TD. Zakazana je e-aukcija. Na portalu su unijete tri ponude kao prihvatljive, a jedna kao neprihvatljiva. Nakon završene e-aukcije, nije došlo do smanjenja cijena, tako da je cijena “najpovoljnije” i dalje iznad procijenjene vrijednosti, a što nije prihvatljivo za ugovorni organ, obzirom da nema raspoloživih dodatnih sredstava. Na koji način radimo Zapisnik o pregledu i ocjeni? Da li u dijelu koji govori o prihvatljivosti upisujemo ove tri ponude, a onda samo u prijedlogu da se poništi postupak, obzirom da nemamo novaca, ili ga sačinjavamo na način da nemamo nijedne prihvatljive ponude?