PITANJE: Shodno Zakonu o zaštiti na radu u FBiH i pratećih podzakonskih akata, molim Vas za informaciju na koji način provesti postupak javne nabavke za uslugu procjenu rizika? Da li imate neki priručnik ili neki dokumentaciju sa održanih seminara na koji način provesti ovu nabavku? Nadalje, nabavka usluga hotelskog smještaja će se provoditi putem novog Pravilnika o postupku dodjele ugovora o uslugama iz Aneksa II Zakona o javnim nabavkama. Javni poziv će se objaviti na Portalu javnih nabavki. Prije Izmjena i dopuna Zakona o javnim nabavkama, u javnom pozivu smo definisali da se ponude mogu dostavljati do kraja godine, da će se usluge pružati sukcesivno, u skladu sa potrebama od jednog ili više dobavljača i da će račun za isporučenu uslugu smatrati ugovorom. Da li na isti način možemo opet sastaviti javni poziv za nabavku usluga hotelskog smještaja? Kriterij nije primjereno da postavljamo, obzirom da ne znamo ni tačnu količinu potrebnih usluga, za neke će možda biti bitna udaljenost (operativni troškovi), za neke cijena itd… Obzirom da se javni poziv objavljuje na Portalu javnih nabavki, ukoliko ponudu dostavi više dobavljača, da li mi možemo za svaku posebno ukazanu potrebu za uslugom hotelskog smještaja odlučiti od kojeg dobavljača ćemo koristiti usluge bez donošenja odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača? Kako smo dobili instrukcije iz Agencije za javne nabavke prethodnih godina, kada objavimo javni poziv na našoj web stranici, koji traje do kraja godine, kada nam se dostave ponude, počnemo koristiti usluge od određenih ponuđača, bez odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača, račune redovno unosimo na Portal javnih nabavki i do kraja januara sljedeće godine objavimo obavještenje o dodjeli ugovora i na ovaj način nam je dosta olakšan način provođenja nabavke ovih usluga, pa da li možemo na isti princip provoditi opet nabavku ovih usluga, s tim da javni poziv sad objavljujemo na Portalu javnih nabavki?