PITANJE: U dilemi smo da li smo kao poslodavac obavezni da poslove zaštite na radu povjerimo radniku koji je do sada obavljao ove poslove i ispunjava sve propisane zahtjeve za to radno mjesto, ili u skladu sa našom poslovnom odlukom možemo angažovati ovlaštenu organizaciju za poslove zaštite na radu, a radniku za zaštitu na radu ponuditi da radi poslove drugog radnog mjesta. Ovo iz razloga jer u Pravilniku O NAČINU I UVJETIMA OBAVLJANJA POSLOVA ZAŠTITE NA RADU KOD POSLODAVCA (Angažovanje ovlaštene organizacije za zaštitu na radu) stoji da se poslodavac može angažovati ovlaštenu organizaciju u nedostatku stručnog osoblja iz člana 5. Pravilnika. Pravilnik – član 6 (1) Ako se u nedostatku stručnog osoblja iz člana 5. ovog pravilnika poslovi iz oblasti zaštite na radu ne mogu organizovati kod poslodavca, poslodavac iz člana 5. ovog pravilnika će angažovati ovlaštenu organizaciju za zaštitu na radu.