PITANJE: UO je zaključio okvirni sporazum sa tri ponuđača u postupku nabavke aviokarata. Kriterij za dodjelu ugovora je ekonomski najpovoljnija ponuda. Proveden je postupak minitenderisanja u kojem su ponuđači dostavili prihvatljive ponude, te je izabran ponuđač sa najvišim brojem bodova i donesena je odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača. Prilikom realizacije predmetne nabavke (rezervacija i isporuka aviokarata) izabrani ponuđač se pismeno obraća UO da se cijena karata promijenila, te da shodno tome košta mnogo više nego što je prvobitno ugovoreno. 1. S obzirom da minitender nije postupak nabavke, već postupak okončan zaključenjem okvirnog sporazuma, te shodno tome proizlazi da se u skladu sa članom 69. ZJN ne može donijeti odluka o poništenju, može li UO u slučaju da izabrani ponuđač nije u mogućnosti realizovati pojedinačni ugovor (u ovom slučaju isporučiti karte na vrijeme jer se cijena promijenila) automatski dodijeti ugovor drugorangiranom ponuđaču čija ponuda je prihvatljiva i odgovara traženim zahtjevima? Šta uraditi u slučaju kada nijedna od dostavljenih ponuda nije prihvatljiva? 2. Članom 71. ZJN, UO je dužan u roku od sedam dana od dana donošenja odluke, pismeno obavijestiti ponuđače o rezultatima postupka. Članom 101. stav (3) propisano je da se u slučaju dodjele ugovora u sklopu okvirnog sporazuma iz člana 32. stav (5) ZJN žalba izjavljuje najkasnije u roku 30 dana ako ugovorni organ obavijesti ponuđače da je ugovor na osnovu okvirnog sporazuma zaključen u odnosu na postupak dodjele ugovora unutar okvirnog sporazuma. Dakle, na osnovu ove odredbe može se zaključiti da ponuđač koji je učestvovao u minitenderisanju ne može uložiti žalbu ukoliko ugovorni organ nije obavijestio ponuđače o rezultatu minitenderisanja. Da li je UO obavezan da o rezultatu minitenderisanja obavijesti ponuđače koju su u istom učestvovali i tom prilikom im dostavi zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda i odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača?