Preskoči na glavni sadržaj Preskoči na pretragu

PITANJE: Vezano za propisivanje uvjeta za nabavku usluga sistematskog pregleda zaposlenika Javnog poziva, a u skladu sa Pravilnikom o postupku dodjele ugovora o uslugama iz Aneksa II. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH“, broj: 2/23). Obzirom na specifičnost organizacije rada Federalne porezne uprave, nismo u mogućnosti osigurati odsustvo većeg broja zaposlenika tokom jednog dana, to smo shodno našim potrebama i mogućnostima procijenili da bi bilo prihvatljivo da 5 uposlenika izvrši sistematski pregled tokom jednog dana. S tim u vezi, namjeravamo u okviru dokaza za tehničku i profesionalnu sposobnost tražiti od ponuđača da dostavi: a) Izjava ponuđača da će omogućiti obavljanje cjelokupnog sistematskog pregleda za svakog pojedinačnog uposlenika unutar jednog radnog dana na jednom mjestu na lokalitetu pružanja usluge (na memorandumu ponuđača, s potpisom ovlaštene osobe i pečatom ponuđača) – Da li je ovo diskriminirajuće i u skladu sa principima ZJN po Vašem mišljenju? Kao mjesto izvršenja usluge namjeravamo navesti: Lokalitet odabranog ponuđača, kako ne bismo ograničavali konkurenciju, iako smo mišljenja da Ugovorni organ može zahtijevati izvršenje usluge u svom mjestu sjedišta. Međutim, u slučaju da odabrani ponuđač ima mjesto sjedišta van sjedišta Kantonalnog poreznog ureda i njegovih organizacionih jedinica, od ponuđača moramo zahtijevati da u navedene usluge uračuna usluge prijevoza zaposlenika do mjesta pregleda i natrag do mjesta sjedišta KPU ili organizacione jedinice (5 različitih adresa). U tehničkoj specifikaciji u kojoj je dat obim pregleda i detaljan opsi usluge, namjeravamo propisati: Ponuđač je dužan osigurati obavljanje sistematskog pregleda na lokalitetu odabranog ponuđača. Ovlašteni predstavnici Ugovornog organa će nakon potpisivanja Ugovora sa najpovoljnijim ponuđačem dostaviti podatke o zaposlenicima koji će vršiti usluge sistematskog pregleda ovlaštenom predstavniku Ponuđača/pružatelja usluga. Usluge će se pružati sukcesivno, u skladu sa dinamikom koja će biti dogovorena sa Ugovornim organom. Sistematski pregledi će se obavljati na način da će se svaki radni dan biti raspoređeno po najmanje 5 (pet) zaposlenika/ca, a prema spiskovima koje će pripremiti Ugovorni organ a koji spiskovi će biti dostavljeni izabranom ponuđaču. Odabrani ponuđać mora ponuditi usluge sistematskog pregleda u paketu sa prijevozom od sjedišta KPU/ispostave do odredišta ponuđača/lokaliteta izvršenja usluge i natrag do sjedišta KPU/ispostave, tokom perioda izvršenja usluge, odnosno usluga mora imati jedinstvenu cijenu sa uračunatim prijevozom.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.