PITANJE: Zamolila bih Vas da mi pomognete da shvatim jesam li pogriješila pri koracima prilikom plaćanja troškova za sastav žalbe advokatu. Naime, nakon usvajanja žalbe od potencijalnog ponuđača donosim Rješenje u kojem navodim da će se donijeti odluka za isplatu troškova sastava žalbe u iznosu koji je u istoj i naveden odnosno 280, 80 KM sa PDV-om. U odluci navodim da se ista donosi na osnovu rješenja, te da se isplata izvrši na račun advokata koji je u ulozi punomoćnika žalitelja. Nakon toga mi iz računovodstva sugerišu da im je potreban račun da bi uplatili navedeni iznos. Advokat je račun naravno isporučio klijentu tj. žaliocu. Moje pitanje je da li sam pogriješila što sam trošak sastava žalbe navela da se uplati na račun advokata, da li sam trebala navesti žalitelja i tražiti od njega podatke za uplatu i da li uopće postoji osnov i mogućnost da tražimo račun da bi računovodstvo imalo isti?