Preskoči na glavni sadržaj Preskoči na pretragu

Sklopili smo okvirni sporazum u toku 2016. godine za nabavku usluga: Lot 8-Tekuće održavanje opreme i objekata ZU Dom zdravlja, koji je zaključen na period od 24 mjeseca od dana obostranog potpisivanja, odnosno zaključivanja istog. Članom 4. okvirnog sporazuma regulisano je da će se pojedinačni ugovori zaključivati na osnovu potreba ugovornog organa. Finansijsko-računovodstvena služba je izdavala narudžbe i prihvatala ispostavljene račune ponudioca za izvršene usluge do danas, te zahtijeva od administrativno-pravne službe da sačini ugovore kojim bi pokrili ispostavljene i plaćene račune od dana zaključenja okvirnog sporazuma do danas. Napominjemo da smo više puta sugerisali da nam se pravovremeno dostavljaju potrebe u cilju zaključenja pojedinačnih ugovora, te da smo potrebe dobili 8. 2. 2017. godine. U skladu sa navedenim, pitamo da li postoji zakonski osnov sačinjavanja retroaktivnih pojedinačnih ugovora, s obzirom na to da je roba nabavljena, odnosno usluga nastala, računi prihvaćeni i plaćeni, sve to po cijenama iz zaključenog okvirnog sporazuma?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.