Preskoči na glavni sadržaj Preskoči na pretragu

Ugovorni organ je donio odluku o pokretanju postupka nabavke građevinskog materijala prije dva mjeseca, međutim zbog blokada računa koje su se desile u proteklom periodu još uvijek nismo krenuli u proceduru postupka (slanja zahtjeva i objavljivanja obavještenja…), s obzirom da je kraj kalendarske godine, a sigurno da neće biti potrebe za nabavkama početkom godine. Da li je u redu ne nastavljati dalje, nego naredne godine u skladu sa novousvojenim planom nabavki realizirati tu nabavku? Da li se može, prilikom postupka nabavke rezervnih autodijelova za motorna i teretna vozila, u tenderskoj dokumentaciji navesti samo iznos planiranih sredstava za nabavku, budući da će se sklopiti okvirni sporazum, smije li se sklopiti OS sa jednim ponuđačem tako specificirana nabavka ili pak zahtijeva minitenderisanje? Imamo priručnik o sklapanju okvirnog sporazuma, a nadam se da će biti još neki priručnik detaljnije o provođenju tog minitenderisanja.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.