Preskoči na glavni sadržaj Preskoči na pretragu

PITANJE: Vezano za vaš odgovor na naš upit za nabavku / kupovinu poslovnog prostora za potrebe ugovornog organa, molimo mišljenje i u vezi sa procedurom koju smo poduzeli u vezi sa navedenom nabavkom. Koraci koje smo preduzeli kako bismo izvršili proceduru nabavke poslovnog prostora su sljedeći: 1. Dobili smo saglasnost nadležnog Ministarstva za nabavku poslovnog prostora 2. Na osnovu navedene saglasnosti, Upravni odbor je donio odluku o kupovini poslovnog prostora 3. Na istoj sjednici, Upravni odbor je donio odluku o izuzeću iz Zakona o javnim nabavkama, a u skladu sa čl. 10. i 18. ZJN 4. Upravni odbor je imenovao posebnu Komisiju za provedbu procedure navedene nabavke 5. Sljedeći korak ugovornog organa bi bio raspisivanje javnog poziva za prikupljanje ponuda u skladu sa navedenim odlukama, u trajanju od 10 dana 6. Nakon toga, u planu je da Komisija izvrši pregled prispjelih ponuda, te predoči izvještaj Upravnom odboru, koji će donijeti odluku o zaključenju ugovora 7. Konačno, u roku od 30 dana, ugovorni organ će objaviti izvještaj o provedenom postupku u sistemu e-nabavke U skladu sa navedenim, molim da odgovorite na sljedeća pitanja: 1. Da li je gore navedena procedura u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama i da li, prema Vašem mišljenju, treba uključiti dodatne procedure? 2. Nakon koliko vremena smo u obavezi da raspišemo navedeni javni poziv, odnosno koji je krajnji rok za raspisivanje? 3. Da li smatrate da je Upravni odbor, kao najviši organ upravljanja, tijelo koje treba da donosi odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača. Upravni odbor je uključen umjesto direktora u proces odlučivanja kako bismo maksimalno uvažili princip transparentnosti postupka. 4. Da li smo u obavezi da ostavljamo određen rok za žalbu ponuđačima, nakon odluke o izboru najpovoljnijeg?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.