Preskoči na glavni sadržaj Preskoči na pretragu

PRAKTIČNA PRIMJENA PODZAKONSKIH AKATA U JAVNIM NABAVKAMA

PRAKTIČNA PRIMJENA PODZAKONSKIH AKATA U JAVNIM NABAVKAMA

PRAKTIČNA PRIMJENA PODZAKONSKIH AKATA U JAVNIM NABAVKAMA

Mostar 02. 10. 2015. Intera Tehnološki park 09:30
Sarajevo 06. 10. 2015. Hotel “Hollywood”- Ilidža 09:30
Banja Luka 07. 10. 2015. Hotel „Bosna” 09:30

Od konca 2014. godine i tokom 2015. godine od strane Vijeće ministara BiH na prijedlog Agencije za javne nabavke i od strane Agencije za javne nabavke donesen je cijeli set podzakonskih akata koji su od krucijalne važnosti za praktično provođenje postupaka javnih nabavki u BiH. Ako bi se napravila komparacija sa pređašnjom legislativom, moglo bi se zaključiti da je nova legislativa usmjerena na stvaranje zaokruženog ciklusa javnih nabavki (planiranje-vođenje postupka-realizacija ugovora), za razliku od prethodne čiji je sav fokus bio na vođenju postupka. Također, određeni podzakonski akti uspostavljaju kao obavezu ozbiljniju organizaciju nabavne funkcije na nivou ugovornih organa. Konačno, dat je formalno-pravni okvir za zajedničke javne nabavke i uspostavu centralnog nabavnog organa, jer se time smanjuju administrativni troškovi te se postiže tzv. ekonomija obima (postizanje niže cijene predmeta javne nabave zbog većeg količinskog broja jedinica koje se nabavljaju). To uistinu predstavlja značajan napredak u sistemu javnih nabavki u BiH, te će nesumljivo imati veoma pozitivne efekte na profesionalizaciju javnih nabavki i trošenje javnog novca u te svrhe. Stoga je REC za vas pripremio jednodnevni interaktivni seminar sa temama koji se tiču praktične primjene podzakonskih akata u javnim nabavkama.

PROGRAM SEMINARA:
Aktualna pitanja iz primjene Zakona o javnim nabavkama i pratećih podzakonskih akata.
Obavezni preferencijalni tretman domaćeg (područje primjene, praktični primjeri)
Rad komisije za nabavke (formiranje, uloga zamjenskih članova, nadležnosti komisije i akti koje donosi)
Dopuna Uputstva o uslovima i načinu objavljivanja obavještenja i dostave izvještaja u postupcima javnih nabavki u informacionom sistemu „E-nabavke“ (novine, mogućnosti i najčešće greške ugovornih organa)
Zajednička javna nabavka i uspostavljanje centralnog nabavnog organa (zašto zajednički nabavljati i koja je svrha centralnog nabavnog organa, uslovi za zajedničku nabavku, obaveze ugovornih organa u zajedničkoj nabavci, uspostava i nadležnosti centralnog nabavnog organa)
Nabavka neprioritetnih usluga/usluga iz Aneksa II Dio B (objašnjenje posebne procedure, analiza poziva za jednokratno izvršenje usluge ili sukcesivno pružanje usluga, odnosna pitanje)
Objava osnovnih elemenata ugovora i izmjena ugovora (smisao praćenja realizacije ugovora, za koje ugovore je obavezna objava, obrazac za objavu i ažuriranje objavljenih podataka)

PREDAVAČI:
Mostar
Josip Jakovac – trener za JN
Anita Knezović – trener za JN

Sarajevo
mr. Dragan Vukajlović – član URŽ/KRŽ-a
Bojan Ždrale – trener za JN
Fuad Kozadra – trener za JN
Dr. Tarik Rahić – ekspert za JN

Banja Luka
Dragana Kovačević – terener za JN
Amir Rahmanović – trener za JN
Ivana Grgić – trener za JN

TRAJANJE SEMINARA:
09:30 – 15:30

SEMINAR JE NAMIJENJEN:
Zaposlenicima kod ugovornih organa i ponuđača na poslovnima javnih nabavki, članovima Komisije za javne nabavke, ali i svima onim koje interesuje navedena tematika.

KOTIZACIJA ZA SEMINAR (sa PDV-om):
175,oo KM po jednom učesniku
165,oo KM po osobi za dva i više učesnika iz iste organizacije
155,oo KM po osobi za pretplatnike na časopis „Pravni savjetnik“

Kotizacija uključuje:
Troškove sudjelovanja u radu seminara
Materijal za pisanje
Osvježenje u pauzama i zajednički ručak
certifikat o odslušanom seminaru.

Iznos kotizacije uplaćuje se prije početka održavanja radionice na osnovu dostavljenog prijavnog obrasca. Nakon dostavljenog prijavnog obrasca dostavljamo Vam profakturu na osnovu koje se vrši plaćanje.

PRIJAVA ZA SEMINAR:
Obavezna prijava za seminar putem prijavnog obrasca:
Tel: + 387 33 21 45 82 Fax: + 387 33 21 45 82
Mob: + 387 61 19 11 85 Mob: + 387 61 15 04 54
E-mail: rec@rec.ba, rec.doo@bih.net.ba

POSEBNA PONUDA:
Priručnik – Planiranje javnih nabavki – 55,00 KM sa PDV-om
Priručnik – CD Modeli tenderske dokumentacije – 85,00KM sa PDV-om
Priručnik – CD Modeli akata u postupcima javnih nabavki – 53,00 KM sa PDV-om
Priručnik – CD Interna akta za ugovorne organe – 54,00KM sa PDV-om
Priručnik – Pitanja i odgovori po novom Zakonu o javnim nabavkama – 30,00KM sa PDV-om