Preskoči na glavni sadržaj Preskoči na pretragu

AKTUELNA PITANJA IZ JAVNIH NABAVKI ZA PONUĐAČE I UGOVORNE ORGANE

AKTUELNA PITANJA IZ JAVNIH NABAVKI ZA PONUĐAČE I UGOVORNE ORGANE

AKTUELNA PITANJA IZ JAVNIH NABAVKI

ZA PONUĐAČE I UGOVORNE ORGANE

  • E-aukcija – sa prijedlozima poboljšanja postupka nabavke

  • Održavanje i servisiranje opreme, mašina i objekata

  • Primjena Pravilnika o obuci službenika za javne nabavke

  • Tehničke specifikacije u JN s praktičnim prikazom nabavke tonera

Banja Luka, 15. 03. 2018., Hotel “Bosna”

Mostar, 20. 03. 2018., Hotel „Mostar“

Sarajevo, 21. 03. 2018., Hotel SARAJEVO – (Iza RTV Doma)

Početak svakog seminara u 9:30

PRIJAVNI OBRAZAC

 

Iako je obaveza sprovođenja e-aukcije propisana prije više od godinu dana, u praksi je uočeno da se ugovorni organi i ponuđači još uvijek susreću sa različitim problemima prilikom implementacije iste. Stoga, ovaj dio seminara će biti posvećen upravo različitim dilemama koje se javljaju prilikom sporovođenja e-aukcije, a s ciljem ujednačavanja postupanja ugovornih organa i ponuđača u samom procesu e-aukcije kao i njene adekvatne primjene u praksi.

U nastavku biće riječi o uvijek aktuelnoj temi nabavke usluga održavanja i servisiranja opreme, mašina i objekata, te specifičnostima navedene nabavke.

S obzirom na veliki broj upita u vezi primjene Pravilnika o obuci službenika za javne nabavke, jedan dio seminara će biti posvećen i ovoj probelmatici, kako bismo otklonili sve nejasnoće u vezi sa implementacijom ovog pravilnika.

Četvrta tema ovog seminara su različite dileme u vezi sa tehničkim specifikacijama u javnim nabavkama s praktičnim prikazom nabavke tonera.

 

SADRŽAJ SEMINARA:

  1. E-aukcija – sa prijedlozima poboljšanja postupka nabavke
  • Pravilnik o uslovima i načinu korištenja e-aukcije
  • Priprema i zakazivanje e-aukcije
  • Kriteriji najniže cijene i ekonomski najpovoljnije ponude kod e-aukcije
  • E-aukcija u postupku sa više lotova
  • Provođenje e-aukcije
  • Da li, i kako, ponuđač može učestvovati u više e-aukcija istovremeno?
  • Treba li lice koje će učestvovati u e-aukciji ispred ponuđača imati ovlaštenje?
  • Da li ugovorni organ može odustati od e-aukcije?
  • Zapisnici o e-aukciji
  • Neprirodno niske cijene i e-aukcija
  • Kada se može vršiti uvid u ponude?
  • Najčešće greške i problemi kod provođenja e-aukcije
  • Prijedlozi poboljšanja u postupku e-aukcije
  • Pravna zaštita u postupcima sa e-aukcijom
  • Pitanja i odgovori
  1. Održavanje i servisiranje opreme, mašina i objekata
  • Održavanje i servisiranje opreme i mašina u garantnom roku
  • Održavanje i servisiranje opreme i mašina van garantnog roka
  • Autorizacija kod održavanja i servisiranja opreme?
  • Najfunkcionalniji model u ugovaranju usluga održavanja (ugovor, okvirni sporazum – model okvirnog sporazuma)
  • Priprema specifikacije kod usluga održavanja i servisiranja
  • Kako prevazići „nepredviđeni kvar“?
  • Kriterij za dodjelu ugovora/okvirnog sporazuma
  • Usluge održavanja objekata (radovi)
  • Pitanja i odgovori
  1. Primjena Pravilnika o obuci službenika za javne nabavke
  • Nadležnosti za organizaciju i održavanje obuke
  • Uslovi za pristupanje obuci
  • Planiranje programa obuke
  • Ko sve treba proći obuku za službenika u JN?
  • Provođenje obuke
  • Provjera znanja
  • Ostali programi obuke
  • Pitanja i odgovori.
  1. Tehničke specifikacije u javnim nabavkama s praktičnim prikazom nabavke tonera
  • Priprema tehničkih specifikacija i njihova veza sa principima jednakog tretmana i nediskriminacije
  • Definisanje tehničkih specifikacija u formi izvedbenih i fukcionalnih zahtjeva
  • Upotreba ekoloških oznaka prilikom pripreme tehničkih specifikacija
  • Pravilna primjena termina ”ili ekvivalent” u pripremi tehničkih specifikacija
  • Kada se smije koristiti termin ”ili ekvivalent”?
  • Ekvivalentnost i kriteriji mjerodavni za ocjenu ekvivalentnosti
  • Ko je dužan osigurati dokaze ekvivalentnosti?
  • Priprema tehničke specifikacije prilikom nabavke tonera
  • Pitanje i odgovori.

 

PREDAVAČI:

Banja Luka

Dragana Kovačević, terener za JN AJN

Dragana Ribić, trener za JN AJN

Amir Rahmanović, trener za JN AJN

 

Mostar

Dragana Kovačević, terener za JN AJN

Josip Jakovac, trener za JN AJN

Amir Rahmanović, trener za JN AJN

 

Sarajevo

Dragana Kovačević, terener za JN AJN

Stipo Petričević, trener za JN AJN

Amir Rahmanović, trener za JN AJN

 

SEMINAR JE NAMIJENJEN:

Ugovornim organima, ponuđačima i svima onim koje interesuje navedena tematika.

KOTIZACIJA ZA SEMINAR (sa PDV-om):

145,00 KM po jednom učesniku;

135,00 KM po osobi za dva i više učesnika iz iste organizacije;

125,00 KM po osobi za pretplatnike na časopis „Pravo i finansije“

 

Kotizacija uključuje:

  • Troškove sudjelovanja u radu seminara,
  • Materijal za pisanje,
  • Seminarski materijal:
  • Brošura 2. Okvirni sporazum
  • Brošura 17. Tehničke specifikacije u javnim nabavkama s osvrtom na nabavku tonera
  • Osvježenje u pauzama i zajednički ručak;
  • Uvjerenje o usavršavanju (certifikat).

 PRIJAVNI OBRAZAC

PRIJAVA ZA SEMINAR:

Obavezna prijava za seminar putem prijavnog obrasca

  1. Popunjen prijavni obrazac molimo Vas da pošaljete putem e-maila na rec@rec.ba ili putem faxa na jedan broj brojeva + 387 33 40 87 78, + 387 33 40 87 79, + 387 33 21 45 82.
  2. Na osnovu dostavljenog prijavnog obrasca, dostavljamo Vam profakturu na osnovu koje se vrši plaćanje

Uplata se može izvršiti i u gotovini prije početka seminara – molimo Vas da nas o tome ranije pismeno obavijestite.

VAŽNA NAPOMENA:

Budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati seminaru uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu!

 

POSEBNA PONUDA:

Pretplata na Portal „RECko“: Pitanja i odgovori iz javnih nabavki100 KM godišnja (kalendarska) pretplata (portal trenutno sadrži oko 1.200 pitanja i odgovora iz oblasti javnih nabavki i redovno se dopunjava + modeli akata za ugovorne organe i ponuđače)

CD Modeli tenderske dokumentacije – 55 KM

CD- Nacrt tenderske dokumentacije za nabavku električne energije + dodatna pojašnjenja + 55 KM

Priručnik – Modeli akata u postupcima javnih nabavki + CD – 86 KM

Interna akta za ugovorne organe (CD) 30 KM

Priručnik – Pitanja i odgovori po novom Zakonu o javnim nabavkama II20 KM

Priručnik – Pravna zaštita u javnim nabavkama – 57 KM

 

Mala biblioteka javnih nabavki:

Brošura 1: Planiranje javnih nabavki10 KM

Brošura 2: Okvirni sporazum – 10 KM

Brošura 3: Nabavka usluga osiguranja imovine i lica – 10 KM

Brošura 4: Tenderska dokumentacija (sadržaj i pravilna izrada) – 10 KM

Brošura 5: Preferencijalni tretman domaćeg u postupcima javnih nabavki10 KM

Brošura 6: Postupci male vrijednosti – konkurentski zahtijev – 10 KM

Brošura 7:  Postupak pravne zaštite kod ugovornog organa – 10 KM

Brošura 8: Rad povjerenstva/komisije za javne nabavke sa modelima akata – 10 KM

Brošura 9: Nabavka hotelskih usluga – 10 KM

Brošura 10. Provođenje postupka E-aukcije  – 20 KM

Brošura 11: Kriteriji za dodjelu ugovora – 10 KM

Brošura 12. Javne nabavke lijekova i medicinske opreme – 10 KM

Brošura 13. Ponuda u postupku javne nabavke – 10,00 KM sa PDV-om

Brošura 14. Definisanje ugovornih obaveza i realizacija ugovora – 10

Brošura 15. Nabava neprioritetnih usluga (Aneks II dio B) – 10 KM

Brošura 16. Javne nabavke usluga  prevoza – 10 KM

Brošura 17. Tehničke specifikacije u javnim nabavkama s osvrtom na nabavku tonera – 10 KM

U cijenu svake publikacije su uključeni PDV i poštarina.

Narudžbe publikacija možete izvršiti putem web stranice www.rec.ba ili kontaktom na tel. 033 408 778 ili  033 214 582.