AKTUELNA PITANJA IZ JAVNIH NABAVKI
– PRIJEDLOZI O IZMJENAMA I DOPUNAMA ZAKONA O JAVNIM NABAVKAMA
– PRAĆENJE POSTUPAKA JAVNIH NABAVKI OD STRANE AGENCIJE ZA JAVNE NABAVKE
– ŠTA PONUĐAČI MORAJU ZNATI KOD PRIJAVE NA TENDER ALI I ČLANOVI KOMISIJE ZA JN KOD OTVARANJA TENDERA
– NABAVKA NAFTE I NAFTNIH DERIVATA
Mostar, 01. 02. 2018., Hotel „Mostar“
Sarajevo, 02. 02. 2018., Hotel „Hollywood“ – Ilidža
Banja Luka, 06. 02. 2018., Hotel “Bosna”
Početak svakog seminara u 9:30
Na osnovu dosadašnjih iskustava učesnika seminara identificirali smo najproblematičnija pitanja u tekstu važećeg zakona što stvara probleme u njegovoj primjeni i na strani ugovornih organa i na strani ponuđača. S druge strane, šta nam donose izmjene i dopune Zakona o javnim nabavkama? O tome će nam govoriti odgovorne osobe iz Agencije za javne nabavke BiH. Također, Pravilnikom o praćenju postupaka javnih nabavki utvrđeno je da će i Agencija za javne nabavke BiH aktivno pratiti pravilnost primjene zakonskih odredbi, po službenoj dužnosti, i na zahtjev stranaka. Na seminaru ćemo dati pojašenjenje šta to znači za učesnike u postupcima javnih nabavki (ugovorni organi i ponuđači).
U drugom bloku, a nakon ponovljenih zahtijeva korisnika naših usluga koji su ujedno ponuđači u postupcima javnih nabavki u BiH, ali i članovi Komisija za JN, pripremili smo set tema koje čine jednu cjelinu i važni su, prije svega za ponuđače, ali i članove Komisija za javne nabavke. Naime, činjenica je da ozbiljni ponuđači koji imaju namjeru učestvovati u postupcima javnih nabavki, te na osnovu toga dobijati javne ugovore, moraju dobro poznavati procedure javnih nabavki, od čega u velikoj mjeri zavisi i njihova konkurentnost na tržištu. Ova tema ima za cilj da obuhvati i pobroji sve relevantne zahtjeve koje ponuđači trebaju ispuniti ukoliko se žele uspješno natjecati za dobijanje ugovora o javnim nabavkama, po procedurama koje su propisane ZJN i podzakonskim aktima, kao i da članovima komisija za javne nabavke da smjernice za provođenje pravilne evaluacije ponuda u cilju smanjenja izgubljenih žalbenih postupaka.
Nabavku nafte i naftnih derivata, kao jednu od uvijek aktuelnih tema obrađujemo u drugom bloku seminara. Nabavka nafte i naftnih derivata posebno je izazovna kod primjene Zakona o akcizama i njegovog utjecaja na potpisane ugovore o javnoj nabavci, načina definisanja cijena/promjenjivosti cijena tokom realizacije ugovora, definisanja prihvatljive udaljenosti benzinske pumpe od ugovornog organa, ali i primjene preferencijalnog tretmana domaćeg.
SADRŽAJ SEMINARA:
- Prijedlozi o izmjenama i dopunama Zakona o javnim nabavkama
- Šta nam donosi novi Zakon o javnim nabavkama?
- Koji su glavni problemi i šta učesnici u postupku nabavke traže da se promijeni?
- Da li možemo očekivati suštinske ili samo manje promjene?
- Praćenje postupaka javnih nabavki od strane Agencije za javne nabavke
- Kriterijumi za praćenje postupaka
- Izvori informacija
- Ko sve može tražiti praćenje postupka
- Kako prijaviti primjećenu nepravilnost
- Postupanje AJN nakon uočene nepravilnosti
- Prava, obaveze i posljedice za ugovorne organe i ponuđače
- Kada izabrati praćenje postupka od strane AJN, a kada uputiti žalbu
- Kako se oslobađati neozbiljnih ponuđača
- Sličnosti i razlike: žalba pred KRŽ/URŽ i praćenje postupaka od strane AJN
- Da li se od Agencije može tražiti i pokretanje prekršajne prijave protiv ponuđača/ugovornog organa?
- Šta ponuđači moraju znati kod prijave na tender ali i članovi Komisije za JN kod otvaranja tendera
- Kvalifikacioni uslovi:
- Kako pripremati izjave koje se odnose na ličnu sposobnost (član 45.)
- Kako dokazivati sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti (član 46.)
- Kako pripremati izjave koje se odnose na ekonomsku i finansijsku sposobnost (član 47.)
- Kako pripremati izjave koje se odnose na tehničku i profesionalnu sposobnost za robe, radove ili usluge (članci od 48. do 51.)
- Diskvalifikacija po osnovu sukoba interesa ili korupcije (član 52.)
- Tehnička specifikacija – kako će ponuđači odgovoriti na zahtjeve TD koji se na nju odnose;
- Tenderska dokumentacija, njeno preuzimanje, traženje pojašnjenja – šta sve ponuđači moraju znati;
- Šta se smatra prihvatljivom ponudom i šta ona mora sadržavati- pripremanje ponude, sadržaj ponude, period važenja, garancije uz ponudu;
- Otvaranje i evaluacija ponuda, kriteriji za dodjelu ugovora, ocjena ponuda, neprirodno niska ponuđena cijena i ishod postupka javne nabavke;
- Žalbeni postupak po Zakonu o JN – kako ponuđači koriste pravna sredstva u zaštiti svojih prava ukoliko smatraju da je došlo do kršenja Zakona i podzakonskih akata.
- Nabavka nafte i naftnih derivata
- Kako pravilno primjeniti cjenovnu formulu?
- Kako opravdati predviđenu visini operativnih troškova?
- Kako primjeniti Odluku o obaveznoj primjeni preferncijalnog tretmana domaćeg?
- Kako prevazići problem nabavke nafte i naftnih derivata u slučaju odugovlačenja žalbenog postupaka kod KRŽ-a/URŽ-a?
- Utjecaj Zakona o akcizama na ugovore o javnim nabavkama, posebno okvirni sporazum
PREDAVAČI:
Mostar
- Đenan Salčin – direktor Agencije za javne nabavke BiH
- Ivana Grgić – akreditovani trener AJN
- Stipo Petričević – akreditovani trener za JN
Sarajevo
- Đenan Salčin – direktor Agencije za javne nabavke BiH
- Ivana Grgić – akreditovani trener AJN
- Stipo Petričević – akreditovani trener za JN
Banjaluka
- Dragana Ribić – Agencije za javne nabavke BiH – kancelarija Banjaluka
- Ivana Grgić – akreditovani trener AJN
- Stipo Petričević – akreditovani trener za JN
SEMINAR JE NAMIJENJEN:
Ugovornim organima, ponuđačima i svima onim koje interesuje navedena tematika.
KOTIZACIJA ZA SEMINAR (sa PDV-om):
- 155,00 KM po jednom učesniku;
- 145,00 KM po osobi za dva i više učesnika iz iste organizacije;
- 135,00 KM po osobi za pretplatnike na časopis „Pravo i finansije“
Kotizacija uključuje:
- Troškove sudjelovanja u radu seminara,
- Materijal za pisanje,
- Seminarski materijal:
- Brošura br. 7: „Postupak pravne zaštite kod ugovornog organa“
- Brošura 13. Ponuda u postupku javne nabavke
- Osvježenje u pauzama i zajednički ručak;
- Uvjerenje o usavršavanju (certifikat).
POSEBNA PONUDA:
Pretplata na Portal „RECko“: Pitanja i odgovori iz javnih nabavki – 100 KM godišnja (kalendarska) pretplata (portal trenutno sadrži oko 1.100 pitanja i odgovora iz oblasti javnih nabavki i redovno se dopunjava + modeli akata za ugovorne organe i ponuđače)
CD Modeli tenderske dokumentacije – 55 KM
CD- Nacrt tenderske dokumentacije za nabavku električne energije + dodatna pojašnjenja + 55 KM
Priručnik – Modeli akata u postupcima javnih nabavki + CD – 86 KM
Interna akta za ugovorne organe (CD) 30 KM
Priručnik – Pitanja i odgovori po novom Zakonu o javnim nabavkama II – 20 KM Priručnik – Pravna zaštita u javnim nabavkama – 57 KM
Mala biblioteka javnih nabavki:
Brošura 1: Planiranje javnih nabavki – 10 KM
Brošura 2: Okvirni sporazum – 10 KM
Brošura 3: Nabavka usluga osiguranja imovine i lica – 10 KM
Brošura 4: Tenderska dokumentacija (sadržaj i pravilna izrada) – 10 KM
Brošura 5: Preferencijalni tretman domaćeg u postupcima javnih nabavki – 10 KM
Brošura 6: Postupci male vrijednosti – konkurentski zahtijev – 10 KM
Brošura 7: Postupak pravne zaštite kod ugovornog organa – 10 KM
Brošura 8: Rad povjerenstva/komisije za javne nabavke sa modelima akata – 10 KM
Brošura 9: Nabavka hotelskih usluga – 10 KM
Brošura 10. Provođenje postupka E-aukcije – 20 KM
Brošura 11: Kriteriji za dodjelu ugovora – 10 KM
Brošura 12. Javne nabavke lijekova i medicinske opreme – 10 KM
Brošura 13. Ponuda u postupku javne nabavke – 10,00 KM sa PDV-om
Brošura 14. Definisanje ugovornih obaveza i realizacija ugovora – 10
Brošura 15. Nabava neprioritetnih usluga (Aneks II dio B) – 10 KM
Brošura 16. Javne nabavke usluga prevoza – 10 KM
U cijenu su uključeni PDV i poštarina.
Narudžbe publikacija možete izvršiti putem web stranice www.rec.ba ili kontaktom na tel. 033 408 778.
PRIJAVA ZA SEMINAR:
Obavezna prijava za seminar putem prijavnog obrasca
- Popunjen prijavni obrazac molimo Vas da pošaljete putem e-maila na rec@rec.ba ili putem faxa na
jedan broj brojeva + 387 33 40 87 78, + 387 33 40 87 79, + 387 33 21 45 82.
- Na osnovu dostavljenog prijavnog obrasca, dostavljamo Vam profakturu na osnovu koje se vrši plaćanje
Uplata se može izvršiti i u gotovini prije početka seminara – molimo Vas da nas o tome ranije pismeno obavijestite.
VAŽNA NAPOMENA:
Budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati seminaru uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu!
REC d.o.o., Jukićeva 2, 71000 Sarajevo