Preskoči na glavni sadržaj Preskoči na pretragu

SEMINAR: AKTUELNA PITANJA IZ JAVNIH NABAVKI

Aktuelna pitanja iz javnih nabavki

SEMINAR: AKTUELNA PITANJA IZ JAVNIH NABAVKI

AKTUELNA PITANJA IZ JAVNIH NABAVKI

 – PRIJEDLOZI O IZMJENAMA I DOPUNAMA ZAKONA O JAVNIM NABAVKAMA
 – PRAĆENJE POSTUPAKA JAVNIH NABAVKI OD STRANE AGENCIJE ZA JAVNE NABAVKE
– ŠTA PONUĐAČI MORAJU ZNATI KOD PRIJAVE NA TENDER ALI I ČLANOVI KOMISIJE ZA JN KOD OTVARANJA TENDERA
– NABAVKA NAFTE I NAFTNIH DERIVATA

Mostar, 01. 02. 2018., Hotel „Mostar“
Sarajevo, 02. 02. 2018., Hotel „Hollywood“ – Ilidža
Banja Luka, 06. 02. 2018., Hotel “Bosna”

Početak svakog seminara u 9:30

 

PRIJAVNI OBRAZAC

Na osnovu dosadašnjih iskustava učesnika seminara identificirali smo najproblematičnija pitanja u tekstu važećeg zakona što stvara probleme u njegovoj primjeni i na strani ugovornih organa i na strani ponuđača. S druge strane, šta nam donose izmjene i dopune Zakona o javnim nabavkama? O tome će nam govoriti odgovorne osobe iz Agencije za javne nabavke BiH. Također, Pravilnikom o praćenju postupaka javnih nabavki utvrđeno je da će i Agencija za javne nabavke BiH aktivno pratiti pravilnost primjene zakonskih odredbi, po službenoj dužnosti, i na zahtjev stranaka. Na seminaru ćemo dati pojašenjenje šta to znači za učesnike u postupcima javnih nabavki (ugovorni organi i ponuđači).

U drugom bloku, a nakon ponovljenih zahtijeva korisnika naših usluga koji su ujedno ponuđači u postupcima javnih nabavki u BiH, ali i članovi Komisija za JN, pripremili smo set tema koje čine jednu cjelinu i važni su, prije svega za ponuđače, ali i članove Komisija za javne nabavke. Naime, činjenica je da ozbiljni ponuđači koji imaju namjeru učestvovati u postupcima javnih nabavki, te na osnovu toga dobijati javne ugovore, moraju dobro poznavati procedure javnih nabavki, od čega u velikoj mjeri zavisi i njihova konkurentnost na tržištu. Ova tema ima za cilj da obuhvati i pobroji sve relevantne zahtjeve koje ponuđači trebaju ispuniti ukoliko se žele uspješno natjecati za dobijanje ugovora o javnim nabavkama, po procedurama koje su propisane ZJN i podzakonskim aktima, kao i da članovima komisija za javne nabavke da smjernice za provođenje pravilne evaluacije ponuda u cilju smanjenja izgubljenih žalbenih postupaka.

Nabavku nafte i naftnih derivata, kao jednu od uvijek aktuelnih tema obrađujemo u drugom bloku seminara. Nabavka nafte i naftnih derivata posebno je izazovna kod primjene Zakona o akcizama i njegovog utjecaja na potpisane ugovore o javnoj nabavci, načina definisanja cijena/promjenjivosti cijena tokom realizacije ugovora, definisanja prihvatljive udaljenosti benzinske pumpe od ugovornog organa, ali i primjene preferencijalnog tretmana domaćeg.

SADRŽAJ SEMINARA:

  1. Prijedlozi o izmjenama i dopunama Zakona o javnim nabavkama
  • Šta nam donosi novi Zakon o javnim nabavkama?
  • Koji su glavni problemi i šta učesnici u postupku nabavke traže da se promijeni?
  • Da li možemo očekivati suštinske ili samo manje promjene?
  1. Praćenje postupaka javnih nabavki od strane Agencije za javne nabavke
  • Kriterijumi za praćenje postupaka
  • Izvori informacija
  • Ko sve može tražiti praćenje postupka
  • Kako prijaviti primjećenu nepravilnost
  • Postupanje AJN nakon uočene nepravilnosti
  • Prava, obaveze i posljedice za ugovorne organe i ponuđače
  • Kada izabrati praćenje postupka od strane AJN, a kada uputiti žalbu
  • Kako se oslobađati neozbiljnih ponuđača
  • Sličnosti i razlike: žalba pred KRŽ/URŽ i praćenje postupaka od strane AJN
  • Da li se od Agencije može tražiti i pokretanje prekršajne prijave protiv ponuđača/ugovornog organa?
  1. Šta ponuđači moraju znati kod prijave na tender ali i članovi Komisije za JN kod otvaranja tendera
    • Kvalifikacioni uslovi:
  2. Kako pripremati izjave koje se odnose na ličnu sposobnost (član 45.)
  3. Kako dokazivati sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti (član 46.)
  4. Kako pripremati izjave koje se odnose na ekonomsku i finansijsku sposobnost (član 47.)
  5. Kako pripremati izjave koje se odnose na tehničku i profesionalnu sposobnost za robe, radove ili usluge (članci od 48. do 51.)
  6. Diskvalifikacija po osnovu sukoba interesa ili korupcije (član 52.)
    • Tehnička specifikacija – kako će ponuđači odgovoriti na zahtjeve TD koji se na nju   odnose;
    • Tenderska dokumentacija, njeno preuzimanje, traženje pojašnjenja – šta sve ponuđači moraju znati;
    • Šta se smatra prihvatljivom ponudom i šta ona mora sadržavati- pripremanje ponude, sadržaj ponude, period važenja, garancije uz ponudu;
    • Otvaranje i evaluacija ponuda, kriteriji za dodjelu ugovora, ocjena ponuda, neprirodno niska ponuđena cijena i ishod postupka javne nabavke;
    • Žalbeni postupak po Zakonu o JN – kako ponuđači koriste pravna sredstva u zaštiti svojih prava ukoliko smatraju da je došlo do kršenja Zakona i podzakonskih akata.
  7. Nabavka nafte i naftnih derivata
  • Kako pravilno primjeniti cjenovnu formulu?
  • Kako opravdati predviđenu visini operativnih troškova?
  • Kako primjeniti Odluku o obaveznoj primjeni preferncijalnog tretmana domaćeg?
  • Kako prevazići problem nabavke nafte i naftnih derivata u slučaju odugovlačenja žalbenog postupaka kod KRŽ-a/URŽ-a?
  • Utjecaj Zakona o akcizama na ugovore o javnim nabavkama, posebno okvirni sporazum

PREDAVAČI:

Mostar

  • Đenan Salčin – direktor Agencije za javne nabavke BiH
  • Ivana Grgić – akreditovani trener AJN
  • Stipo Petričević – akreditovani trener za JN

Sarajevo

  • Đenan Salčin – direktor Agencije za javne nabavke BiH
  • Ivana Grgić – akreditovani trener AJN
  • Stipo Petričević – akreditovani trener za JN

Banjaluka

  • Dragana Ribić – Agencije za javne nabavke BiH – kancelarija Banjaluka
  • Ivana Grgić – akreditovani trener AJN
  • Stipo Petričević – akreditovani trener za JN

SEMINAR JE NAMIJENJEN:

Ugovornim organima, ponuđačima i svima onim koje interesuje navedena tematika.

KOTIZACIJA ZA SEMINAR (sa PDV-om):

  • 155,00 KM po jednom učesniku;
  • 145,00 KM po osobi za dva i više učesnika iz iste organizacije;
  • 135,00 KM po osobi za pretplatnike na časopis „Pravo i finansije“

Kotizacija uključuje:

  • Troškove sudjelovanja u radu seminara,
  • Materijal za pisanje,
  • Seminarski materijal:
  • Brošura br. 7: „Postupak pravne zaštite kod ugovornog organa“
  • Brošura 13. Ponuda u postupku javne nabavke
  • Osvježenje u pauzama i zajednički ručak;
  • Uvjerenje o usavršavanju (certifikat).

POSEBNA PONUDA:

Pretplata na Portal „RECko“: Pitanja i odgovori iz javnih nabavki100 KM godišnja (kalendarska) pretplata (portal trenutno sadrži oko 1.100 pitanja i odgovora iz oblasti javnih nabavki i redovno se dopunjava + modeli akata za ugovorne organe i ponuđače)

CD Modeli tenderske dokumentacije – 55 KM

CD- Nacrt tenderske dokumentacije za nabavku električne energije + dodatna pojašnjenja + 55 KM

Priručnik – Modeli akata u postupcima javnih nabavki + CD – 86 KM

Interna akta za ugovorne organe (CD) 30 KM

Priručnik – Pitanja i odgovori po novom Zakonu o javnim nabavkama II20 KM Priručnik – Pravna zaštita u javnim nabavkama – 57 KM

 

Mala biblioteka javnih nabavki:

Brošura 1: Planiranje javnih nabavki10 KM

Brošura 2: Okvirni sporazum – 10 KM

Brošura 3: Nabavka usluga osiguranja imovine i lica – 10 KM

Brošura 4: Tenderska dokumentacija (sadržaj i pravilna izrada) – 10 KM

Brošura 5: Preferencijalni tretman domaćeg u postupcima javnih nabavki10 KM

Brošura 6: Postupci male vrijednosti – konkurentski zahtijev – 10 KM

Brošura 7:  Postupak pravne zaštite kod ugovornog organa – 10 KM

Brošura 8: Rad povjerenstva/komisije za javne nabavke sa modelima akata – 10 KM

Brošura 9: Nabavka hotelskih usluga – 10 KM

Brošura 10. Provođenje postupka E-aukcije  – 20 KM

Brošura 11: Kriteriji za dodjelu ugovora – 10 KM

Brošura 12. Javne nabavke lijekova i medicinske opreme – 10 KM

Brošura 13. Ponuda u postupku javne nabavke – 10,00 KM sa PDV-om

Brošura 14. Definisanje ugovornih obaveza i realizacija ugovora – 10

Brošura 15. Nabava neprioritetnih usluga (Aneks II dio B) – 10 KM

Brošura 16. Javne nabavke usluga  prevoza – 10 KM

 U cijenu su uključeni PDV i poštarina.

Narudžbe publikacija možete izvršiti putem web stranice www.rec.ba ili kontaktom na tel. 033 408 778.

 

PRIJAVNI OBRAZAC

 

PRIJAVA ZA SEMINAR:

Obavezna prijava za seminar putem prijavnog obrasca

  1. Popunjen prijavni obrazac molimo Vas da pošaljete putem e-maila na rec@rec.ba ili putem faxa na

jedan broj brojeva + 387 33 40 87 78, + 387 33 40 87 79, + 387 33 21 45 82.

  1. Na osnovu dostavljenog prijavnog obrasca, dostavljamo Vam profakturu na osnovu koje se vrši plaćanje

Uplata se može izvršiti i u gotovini prije početka seminara – molimo Vas da nas o tome ranije pismeno obavijestite.

VAŽNA NAPOMENA:

Budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati seminaru uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu!

 

REC d.o.o., Jukićeva 2, 71000 Sarajevo