Preskoči na glavni sadržaj Preskoči na pretragu

SEMINAR: AKTUELNOSTI U USPOSTAVLJANJU I RAZVOJU INTERNE REVIZIJE

SEMINAR: AKTUELNOSTI U USPOSTAVLJANJU I RAZVOJU INTERNE REVIZIJE

AKTUELNOSTI U USPOSTAVLJANJU I RAZVOJU INTERNE REVIZIJE

SVRHA I PRIMJENA ZAKONA O FINANSIJSKOM UPRAVLJANJU I KONTROLI

Sarajevo, 14.8.2018., Hotel “Holiday”

SEMINAR SE BODUJE SA 5 BODOVA KPE!

PRIJAVNI OBRAZAC

 

Seminar Aktuelnosti u uspostavljanju i razvoju interne revizije i vrha i primjena Zakona o finansijskom upravljanju i kontroli (FUK) ima za cilj da pomogne svim rukovodiocima i zaposlenicima u boljem razumijevanju svrhe i načina funkcionisanja sistema interne revizije i sistema FUK-a, kao i njihove uloge i odgovornosti za uspostavljanje, funkcionisanje i razvoj cjelokupne organizacije. Cilj je da se napravi poveznica interne revizije sa finansijskim upravljanjem i kontrolom, internim kontrolama, eksternom revizijom i ostalim procesima unutar organizacije. Učesnici će steći dodatna znanja kako provoditi aktivnosti vezane za internu reviziju FUK i koordinaciju sa svim drugim organizacionim jedinicama. Cilj je da se zaposlenici upoznaju sa propisima koji regulišu proces interne revizije i FUK-a, svojim ulogama i zadacima u izvještavanju.

 

SADRŽAJ SEMINARA:

AKTUELNOSTI U USPOSTAVLJANJU I RAZVOJU INTERNE REVIZIJE

  • Osnove interne revizije
    • Definicija
    • Etički kodeks
    • Obavezujuće i preporučene smjernice
  • Međunarodni standardi profesionalne prakse interne revizije
    • Standardi karakteristika
    • Standardi izvođenja
    • Standardi primjene (implementacije)
  • Aktuelnosti u razvoju interne revizije u javnom sektoru
  • Regulatorni okvir interne revizije
  • Procjena rizika, planiranje i vrste revizije
  • Proces interne revizije
  • Nadzor
  • Dokumentovanje i revizorski dosje
  • Nepravilnosti i prevare

PRIMJENA ZAKONA O FINANSIJSKOM UPRAVLJANJU I KONTROLI

Zakonski i podzakonski okvir FUK-a

  • Obveznici primjene FUK-a (definicija, djelokrug, svrha, PIFC)
  • Obaveza podnošenja godišnjih izvještaja
  • Nadležnosti Centralne harmonizacijske jedinice
  • Koordinator u provođenju FUK-a
  • Kontrolno okruženje, aktivnosti i upravljanje rizicima
  • Komunikacija, upravljačka odgovornost i prenos ovlaštenja
  • Upravljanje po principu „vrijednost za novac“
  • Izvještavanje o FUK-u (Izjave o odgovornosti i Obrazac za izvještavanje GI-IK)

Metodološki okvir za provođenje FUK-a (COSO model)

  • Uloga finansijske interne kontrole
  • Kontrolno okruženje
  • Upravljanje rizicima
  • Kontrolne aktivnosti
  • Informacije i komunikacije
  • Praćenje i procjena sistema

PITANJA I ODGOVORI

SEMINAR JE NAMIJENJEN:

Rukovodiocima, radnim grupama povezanim sa internom revizijom i FUK-om, koordinatorima FUK-a, internim revizorima, organizacionim jedinicama i zaposlenicima povezanim sa internom revizijom, odborima, finansijskim službenicima koji rade na izvještavanju i svima zainteresiranim

 

PREDAVAČ:

Dr. sc. Mirna Pajević

KOTIZACIJA ZA UČEŠĆE (sa PDV-om):

150 KM po jednom učesniku;

140 KM po osobi za dva i više učesnika iz iste organizacije;

130 KM po osobi za pretplatnike na časopis „Pravo i finansije“

Kotizacija uključuje:

  • Troškove sudjelovanja u radu seminara
  • Materijal za pisanje
  • Seminarski materijal: prezentacije predavača
  • Osvježenje u pauzi

 

SEMINAR SE BODUJE SA 5 BODOVA KPE!

 

VAŽNA NAPOMENA:

Budžetski korisnici mogu prisustvovati seminaru uz odgodu plaćanja, ali uz obaveznu prijavu!

 

PRIJAVA ZA SEMINAR:

Obavezna prijava za seminar slanjem prijavnog obrasca:

  1. Popunjen prijavni obrazac molimo Vas da pošaljete putem e-maila na rec@rec.ba ili putem faxa na jedan broj brojeva + 387 33 40 87 78, + 387 33 40 87 79 i + 387 33 21 45 82.
  2. Na osnovu dostavljenog prijavnog obrasca, dostavljamo Vam profakturu na osnovu koje se vrši plaćanje.

 

POSEBNA PONUDA:

Zakon o porezu na dobit – 25 KM

Konverzija obaveza u kapital – 10 KM

Troškovi službenih putovanja – 10 KM

Komentar Zakona o finansijskom poslovanju FBiH – 15 KM

Statusne promjene privrednih društava – 20 KM

Forenzično računovodstvo – 70 KM

Pravni i računovodstveni aspekt lizinga – 10 KM

Trgovina, turizam i ugostiteljstvo – 30 KM

Matična evidencija radnika20 KM

Matična evidencija drugih lica angažovanih na radu – 20 KM

Mjesečna evidencija o radnom vremenu – 20 KM

 

U cijenu svakog priručnika su uključeni PDV i poštarina.

 

Narudžbe publikacija možete izvršiti putem web stranice www.rec.ba ili direktnim kontaktom na tel. + 387 33 40 87 79 i + 387 33 21 45 82