UGOVORI / OKVIRNI SPORAZUMI (REALIZACIJA, IZMJENA, RASKIDANJE), IZUZEĆA IZ ZJN, KOMPLETNA PROCEDURA UO KOD USLUGA IZ ANEKSA II, I POSTUPCI MALE VRIJEDNOSTI (KONKURENTSKI ZAHTJEV I DIREKTNI SPORAZUM)


Seminar:

09:30h
Sarajevo 17. 04. 2025. Hotel “Hollywood”
Bihać 21. 04. 2025. Hotel “Emporium”

REC d.o.o. organizuje seminar iz oblasti javnih nabavki o najaktuelnijim pitanjima koja se javljaju u praksi kod ugovornih organa i ponuđača i koja su dio našeg savjetodavnog servisa.

Prvi modul seminara

U prvom Modulu ćemo detaljno obraditi problematiku sa kojom se susreću ugovorni organi i ponuđači prilikom realizacije ugovora, eventualnim dostavljenim zahtjevima za izmjenu ugovora, pravilnim razmatranjem i odlučivanjem o zahtjevu za izmjenom ugovora, mogućnostima za eventualni prigovor na takve odluke ugovornih organa. Obzirom da se određeni broj ugovora, u toku realizacije, problematizira pa i raskida, bit će prezentirane mogućnosti koje ugovornim organima i dobavljačima stoje na raspolaganju u slučaju promjene ili raskidanja ugovora. Distinkcijom između Ugovora i Okvirnih sporazuma će se završiti prvi Modul.

 

Drugi modul seminara

Obzirom da Ugovorni organi i dalje u praksi imaju velike dileme i upite u vezi sa primjenom Izuzeća od primjene Zakona o javnim nabavkama, kao i dilemama koje se tiču postizanja transparentnosti kod istih, drugi modul će obuhvatiti proceduralne korake koje Ugovorni organi moraju ispoštovati prilikom izuzeća od primjene Zakona o javnim nabavkama. Također, modusi koji vode ka postizanju pune transparentnosti prilikom provođenja izuzeća će podrobno biti razrađeni u ovom modulu.

 

Treći modul seminara

Treći modul će obuhvatiti detaljne aktivnosti koje Ugovorni organi imaju oko nabavki usluga iz Aneksa II. Kompletan hodogram aktivnosti u postupku dodjele ugovora o uslugama iz ANEKSA II će biti razrađen u ovom modulu, obzirom da se u praksi i dalje kod Ugovornih organa javljaju česte dileme i pitanja u vezi sa provođenjem postupka dodjele ugovora o uslugama iz ANEKSA II.

 

Četvrti modul seminara

Četvrti modul posvećen je postupcima male vrijednosti (konkurentskom zahtjevu i direktnom sporazumu).

Učesnici seminara će, na taj način dobiti uvid u aktuelna pitanja iz javnih nabavki. Pozivamo vas da se uključite u ovu seriju seminara koja je posvećena javnim nabavkama i najčešćim pitanjima sa kojima se suočavamo tokom ovog perioda.



SADRŽAJ SEMINARA:

Modul I – Ugovori i okvirni sporazumi sa svim specifičnostima (zaključenje, izmjene, realizacija, raskidanje)

  • Ugovori u postupku javne nabavke;
  • Da li se narudžbenica može smatrati ugovorom?
  • Međusobni odnos i razlike između ugovora o javnoj nabavci i okvirnog sporazuma;
  • Elementi ugovora, prava i obaveze ugovornih strana;
  • Opšte odredbe ugovora;
  • Upravljanje ugovorom i njegova realizacija;
  • Izmjena ugovora tokom njegovog trajanja i praktični primjer;
  • Izmjene ugovora / okvirnih sporazuma – uslovi i koji dijelovi ugovora / OS koji mogu da se mijenjaju?
  • Da li se kroz izmjene ugovora / okvirnih sporazuma mogu napraviti izmjene i u dijelu predmeta nabavke, da se nabave moderniji aparati i/ili ugovore dodatne količine?
  • Da li se prije povećanja ugovorne cijene mora mijenjati plan nabavki?
  • Da li se cijena pojedinih stavki unutar ugovora može povećati za preko 30%?
  • Za koliko se može povećati ugovor koji je realizovan na pola ili više od pola?
  • Šta znači povećanje “samo za razliku u cijeni koja prelazi 5%, odnosno 10%“?
  • Obaveze dobavljača / izvođača i obaveze ugovornog organa u procesu izmjene ugovora?
  • Da li dobavljač može tužiti ugovornog organa, ukoliko ugovorni organ ne pristane na izmjenu ugovora/OS?
  • U slučaju raskida ugovora od dobavljača, može li Ugovorni organ aktivirati sredstva obezbijeđenja ugovora?
  • Na koji način aktivirati garanciju za dobro izvršenje ugovora u slučaju raskida ugovora?
  • Može li Ugovorni organ zahtijevati naknadu štete u slučaju neosnovanog raskida ugovora?
Pitanja i odgovori

 

Modul II – Proceduralni koraci Ugovornih organa i obaveze kod IZUZEĆA od primjene ZJN sa primjerima iz prakse

Izuzeća
  • Koje usluge se više ne smatraju izuzećima prema izmjenama i dopunama Zakona o javnim nabavkama?
  • Da li se izuzeća objavljuju u Plan nabavki?
  • Koje obaveze ima Ugovorni organ prilikom provođenja Izuzeća?
  • Kako se pokreće izuzeće od primjene ZJN, i da li je dozvoljeno objavljivati poziv?
  • Koje pravne usluge spadaju u izuzeća, a koje ne?
  • Da li se dostavljaju Izvještaji Agenciji za javne nabavke za izuzeća?
  • Da li je obavezno donošenje internog pravilnika u vezi provođenja izuzeća?</span”>
Pitanja i odgovori

 

Modul III – Kompletan hodogram aktivnosti u postupku dodjele ugovora o uslugama iz ANEKSA II sa dilemama iz prakse

Aneks II
  • Hodogram obaveznih aktivnosti Ugovornog organa kod Aneksa II?
  • Koji propisi se primjenjuju za usluge iz Aneksa II?
  • Da li je moguće podijeliti na lotove postupak iz Aneksa II?
  • Da li se može provesti jedan od redovnih postupaka za usluge iz Aneksa II?
  • Kako započeti postupak nabavke usluga iz Aneksa II?
  • Šta poziv mora sadržavati za usluge iz Aneksa II?
  • Da li se donosi Odluka o izboru za usluge iz Aneksa II, je li obavezno objavljivanje obavještenja o dodjeli ugovora?
  • Moraju li se zahtijevati kvalifikacijski uslovi za usluge iz Aneksa II u Pozivu?
  • Rok i način izjavljivanja žalbe u Aneksu II?
Pitanja i odgovori

 

Modul IV – Postupci male vrijednosti (konkurentski zahtjev i direktni sporazum)

Direktni sporazum:
  • Prag za provođenje direktnog sporazuma;
  • Direktni sporazum(i) u planu nabavki? Da li je obavezno objaviti plan nabavki sa uključenim direktnim sporazumima?
  • Da li se i za provođenje direktnog sporazuma mora provoditi prethodna provjera tržišta?
  • Da li se može provesti više direktnih sporazuma za isti predmet nabavke u toku godine?
  • Hodogram aktivnosti za provođenje direktnog sporazuma
Konkurentski zahtjev:
  • Priprema TD – šta znači pojednostavljena TD u konkurentskom zahtjevu
  • Rokovi za provođenje konkurentskog zahtjeva nakon početka primjene ZIDZJN?
  • Koraci u provođenju konkurentskog zahtjeva
  • Žalbeni rokovi u konkurentskom zahtjevu
  • Izvještavanje o postupcima javne nabavke
Pitanja i odgovori

 


PREDAVAČI – certificirani treneri Agencije za javne nabavke:
  • Ivana Grgić
  • Elma Šenderović

TRAJANJE SEMINARA:

U periodu od 09:30 – 15:45 h

 

SEMINAR JE NAMIJENJEN:
  • Službenicima za javne nabavke
  • Stručnim saradnicima koji imaju namjeru polagati stručni ispit za „Službenika za javne nabavke“
  • Članovima komisija za javne nabavke
  • Stručnim saradnicima ponuđača u postupcima javnih nabavki
  • Sektorskim ugovornim organima i odgovornim licima ugovornih organa i ponuđača
  • Internim revizorima i revizorima
  • Advokatima

 

KOTIZACIJA ZA UČEŠĆE (sa PDV-om):

Seminar:

165 KM po jednom učesniku sa materijalom;
155 KM po osobi za dva i više učesnika iz iste organizacije sa materijalom;
145 KM po osobi za pretplatnike na časopis „Pravo i finansije“, sa materijalom

 

Kotizacija uključuje

  • Troškove sudjelovanja u radu seminara
  • Seminarski materijal
  • Materijal za pisanje (za učesnike seminara)
  • Prezentacije predavača i odgovori na pitanja učesnika seminara
  • Osvježenje u pauzi i zajednički ručak (za sve učesnike seminara)
  • Uvjerenje o usavršavanju (certifikat)

 

PRIJAVA NA SEMINAR:

Obavezna prijava na seminar putem prijavnog obrasca

  1. Prijavni obrazac molimo Vas da popunite online ili preuzmete isti i pošaljete putem e-maila na rec@rec.ba
    ili putem faxa na jedan brojeva + 387 33 40 87 78, + 387 33 40 87 79 i + 387 33 21 45 82.
  2. Na osnovu dostavljenog prijavnog obrasca, dostavljamo Vam profakturu na osnovu koje se vrši plaćanje.

 

VAŽNA NAPOMENA

Budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati seminaru uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu!


Pretplata na Portal „REC-ko“:

Pitanja i odgovori iz javnih nabavki – 400 KM,

godišnja pretplata za 2025. godinu

 

Portal trenutno sadrži preko 6.000 pitanja i odgovora iz oblasti javnih nabavki i redovno se dopunjava

+ 27 modela akata za ugovorne organe i ponuđače


Posebna narudžba za one koji nisu u mogućnosti prisustvovati na seminaru:

Priručnik – Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o javnim nabavkama, autori: Josip Jakovac, Amir Rahmanović, Ivana Grgić i Milica Pranjić; Format B5, meki uvez, 230 str. – cijena 50 KM sa PDV-om (za učesnike seminara 30 KM sa PDV-om)
„Komentar Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o javnim nabavkama“ – obim oko 200 str., B5, tvrdi povez – 70 KM sa PDV-om (za učesnike seminara 50 KM sa PDV-om)
Modeli akata za rad Komisije za javne nabavke (oko 60. str. teksta) – 30 KM sa PDV-om – na CD
Pravilnik – model internog akta, pravilnik za složene UO i modeli akata za rad Komisije (3 u 1) – 80 KM sa PDV-om – na CD.

Više informacija možete dobiti na našoj web stranici www.rec.ba
ili direktnim kontaktom na tel.
+ 387 33 40 87 78 i + 387 33 21 45 82

REC d.o.o., Jukićeva 2, 71000 Sarajevo