AKTUELNOSTI, NEDAVNE MODIFIKACIJE I PRIKAZ ČESTIH GREŠAKA U SISTEMU E-NABAVKI, E-AUKCIJE, NOVI PORTAL JAVNIH NABAVKI
SMJERNICE ZA ISPRAVNO SASTAVLJANJE TENDERSKIH DOKUMENTACIJA I PONUDA (KVALIFIKACIJSKI USLOVI I POTREBNI DOKUMENTI)
Seminar: |
|
09:30h |
Sarajevo | 15. 07. 2025. | Hotel “Hollywood” |
Prvi modul seminara
REC d.o.o. organizuje seminar iz oblasti javnih nabavki u julu. Centralni dio seminara će biti posvećen Aktuelnostima, nedavne modifikacije u sistemu E-nabavki, E-aukciji i novi Portal javnih nabavki AJN i prikazom čestih grešaka. Imajući u vidu Novi pravilnik o E-aukciji, prezentirane će biti novine u Pravilniku, kao i pozicioniranje ponuđača u sistemu, obzirom da se mogu nadmetati za sve pozicije. Također, razlozi i način zbog kojih Ugovorni organi mogu otkazivati i poništavati E-aukciju, te istu ponovno zakazivati će kroz korake u sistemu e-Nabavke biti prikazani. Novi Portal javnih nabavki sa svojim specifičnostima je također dio Prvog Bloka predavanja. Najčešće greške koje se prave u sistemu e-Nabavke, kao i modifikacije koje su urađene u sistemu e-Nabavki, i koje se planiraju raditi će također biti obrađeni.
Drugi modul seminara
Drugi blok predavanja će obuhvatiti smjernice za sastavljanje tenderske dokumentacije i ponuda. Naime, cijeneći da od samog sačinjavanja tenderske dokumentacije ovisi i uspješnost provođenja postupka javne nabavke, ali i od ispravnog sastavljanja ponude za ponuđače da li će im se eventualno Ugovor i dodijeliti. Prije svega, da li se može i kada zahtijevati pojašnjenje dokumenata kojima se dokazuju kvalifikacijski uslovi; dokaza iz člana 45. u konkurentskom zahtjevu za dostavu ponuda i mogu li biti izdati nakon donošenja Odluke o izboru? S druge strane, da li se izjava o ukupnom prometu obavezno ovjerava od nadležnog organa u sastavu ponude (član 47.). Da li se sve stranice ponude moraju numerisati, i ovjeriti pečatom i priložiti punomoć? Sve su ovo praktična pitanja koja treba znati i zbog kojih možete propustiti priliku da budete izabrani kao najpovoljniji ponuđač. Utvrđivanje kvalifikacijskih uslova, kao i sastavljanje ponuda je tematika sa kojom se seminar završava.
Također, za sve one koji se svakodnevno bave javnim nabavkama nudimo Vam pretplatu na elektronsku „bazu znanja“ (Pitanja i odgovori iz oblasti javnih nabavki) gdje najčešće možete pronaći odgovore na Vaše dileme iz javnih nabavki. Navedena baza također sadrži i Rješenja URŽ-a po tematikama, koji će se sukcesivno dopunjavati. Godišnja pretplata za 2025. godinu je 400 KM sa PDV-om. Pored toga, nudimo Vam pretplatu na elektronsko izdanje časopisa „Pravo i finansije“ – elektronsko izdanje – cijena 300 KM sa PDV-om.
SADRŽAJ SEMINARA:
BLOK I – AKTUELNOSTI, NEDAVNE MODIFIKACIJE I PRIKAZ ČESTIH GREŠAKA U SISTEMU NABAVKE, E-AUKCIJA, NOVI PORTAL JAVNIH NABAVKI
Novi portal javnih nabavki
- Nova početna stranica portala;
- Navigacija kroz glavni meni;
- Pretraga podataka i export u excel;
- Kreiranje excel izvještaja
- Pregled i preuzimanje otvorenih podataka;
- AI baza znanja
- Prikaz novina kroz sistem e-nabavke
Pitanja i odgovori
Novi Pravilnik – E-aukcija (prikaz kroz sistem e-nabavke najčešćih grešaka)
- Nadmetanje za sve pozicije;
- Pravila opsega umanjenja ponuđene cijene;
- Pravila prilikom dostizanja minimalne cijene;
- Učestvovanje u više e-aukcija u isto vrijeme;
- Izmjena operatera učesnika e-aukcije;
- Podnošenje zahtjeva putem sistema u slučaju tehničkih problema;
- Način razmatranja zahtjeva i obavještavanje;
- Poništenje ili poništenje i ponovno zakazivanje e-aukcije;
- Otkazivanje i izmjena zakazane e-aukcije
Pitanja i odgovori
Plan nabavki u sistemu e-Nabavke
- Objava Plana nabavki;
- Objava izmjene/dopune Plana nabavki;
- Izmjene određenih stavki u Planu nabavki u konkretnoj nabavci?
Pitanja i odgovori
Izvještavanje Ugovornih organa o postupcima na Portalu javnih nabavki
- Objava obavještenja i unos osnovnih elemenata Ugovora na Portalu JN;
- Najčešće greške prilikom unosa u sistem e-Nabavke Ugovornih organa;
- Godišnja obavještenja o dodjeli Ugovora (Aneks II, ugovori iz okvirnih sporazuma);
- Ostale aktuelnosti u vezi Portala javnih nabavki i „otvorena pitanja“ u vezi nadogradnje postojećeg sistema;
- Notifikacije u slučajevima zaprimljenih žalbi;
Pitanja i odgovori
BLOK II – SMJERNICE ZA ISPRAVNO SASTAVLJANJE TENDERSKIH DOKUMENTACIJA I PONUDA (KVALIFIKACIJSKI USLOVI I POTREBNI DOKUMENTI U PONUDAMA)
Smjernice za ispravno sastavljanje tenderskih dokumentacija i ponuda
- Savjeti Ugovornim organima za sastavljanje tenderskih dokumentacija sa primjerima;
- Greške u tenderskim dokumentacijama koje se smatraju apsolutno bitnim povredama;
- Primjer dobre prakse sastavljanja tenderske dokumentacije u zavisnosti od vrste postupka;
- Primjer loše prakse sastavljanja tenderske dokumentacije;
- Smjernice za sastavljanje pojednostavljene tenderske dokumentacije u konkurentskom zahtjevu;
- Korisni savjeti ponuđačima prilikom sastavljanja ponuda;
- Upute ponuđačima, ukoliko smatraju da su diskriminisani propisanom tenderskom dokumentacijom.
Pitanja i odgovori
Ispravno utvrđivanje kvalifikacionih uslova (čl. 45. – 52. ZJN) i ispravno sastavljanje ponuda
- Kako odrediti / definisati minimum kvalifikacijskih uslova u tenderskoj dokumentaciji?
- Da li su ugovorni organi obavezni zahtijevati ispunjavanje uslova lične i profesionalne sposobnosti ponuđača?
- Kako propisati da traženi dokazi (u svrhu ispunjavanja kvalifikacijskih uslova) budu srazmjerni postavljenim uslovima i vrsti postupka javne nabavke?
- Da li je obavezno u otvorenom postupku javne nabavke zahtijevati uslove iz članova 45. – 52.?
- Kako tretirati ispunjenje kvalifikacijskih uslova u slučaju učešća grupe ponuđača?
- Da li se može zahtijevati određena starost izjava i dokumenata u svrhu ispunjavanja kvalifikacionih uslova?
- Da li se izabrani ponuđači oslobađaju naknadnog dostavljanja dokaza, ukoliko su iste dostavili uz ponudu?
- Da li se može i kada zahtijevati pojašnjenje dokumenata kojima se dokazuju kvalifikacijski uslovi?
- Da li je obavezno zahtijevanje dokaza iz člana 45. u konkurentskom zahtjevu za dostavu ponuda?
- Da li dokazi iz člana 45. ZJN mogu biti izdati nakon donošenja Odluke o izboru?
- Da li se izjava o ukupnom prometu obavezno ovjerava od nadležnog organa u sastavu ponude (član 47.)?
- Da li je dozvoljeno u ponudama dostavljati dokumente koji nisu zahtijevani tenderskom dokumentacijom?
- Da li se uz ponude uvijek obavezno prilaže i punomoć?
- Da li se sve stranice ponude moraju numerisati, i ovjeriti pečatom?
- Na koji način izvršiti povlačenje, izmjenu ili dopunu ponude?
Pitanja i odgovori
TRAJANJE SEMINARA:
U periodu od 09:30 – 15:30 h
SEMINAR JE NAMIJENJEN:
- Službenicima za javne nabavke
- Stručnim saradnicima / savjetnicima / referentima koji imaju namjeru polagati stručni ispit za „Službenika za javne nabavke“
- Članovima komisija za javne nabavke
- Stručnim saradnicima / referentima ponuđača u postupcima javnih nabavki
- Sektorskim ugovornim organima i odgovornim licima ugovornih organa i ponuđača
- Internim revizorima i revizorima
- Advokatima
PREDAVAČI:
- Kemal Mehmedović, trener za JN AJN
- mr. Dragana Kovačević, trener za JN AJN
KOTIZACIJA ZA UČEŠĆE (sa PDV-om):
Seminar:
185 KM po jednom učesniku sa materijalom;
175 KM po osobi za dva i više učesnika iz iste organizacije sa materijalom;
165 KM po osobi za pretplatnike na časopis „Pravo i finansije“, sa materijalom
Kotizacija uključuje
- Troškove sudjelovanja u radu seminara
- Materijal za pisanje (za učesnike seminara)
- Prezentacije predavača i odgovori na pitanja učesnika seminara
- Osvježenje u pauzi i zajednički ručak (za sve učesnike seminara)
- Uvjerenje o usavršavanju (certifikat)
PRIJAVA NA SEMINAR:
Obavezna prijava na seminar putem prijavnog obrasca
- Prijavni obrazac molimo Vas da popunite online ili preuzmete isti i pošaljete putem e-maila na rec@rec.ba
ili putem faxa na jedan brojeva + 387 33 40 87 78, + 387 33 40 87 79 i + 387 33 21 45 82. - Na osnovu dostavljenog prijavnog obrasca, dostavljamo Vam profakturu na osnovu koje se vrši plaćanje.
VAŽNA NAPOMENA
Budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati seminaru uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu!
Za sve zainteresirane koji nisu u mogućnosti da prisustvuju seminaru, sve priručnike možete posebno poručiti:
Pretplata na Portal „REC-ko“:
Pitanja i odgovori iz javnih nabavki – 400 KM,
godišnja pretplata za 2025. godinu
Portal trenutno sadrži preko 7.150 pitanja i odgovora iz oblasti javnih nabavki i redovno se dopunjava
+ 27 modela akata za ugovorne organe i ponuđače
Posebna narudžba za one koji nisu u mogućnosti prisustvovati na seminaru:
• Priručnik – Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o javnim nabavkama, autori: Josip Jakovac, Amir Rahmanović, Ivana Grgić i Milica Pranjić; Format B5, meki uvez, 230 str. – cijena 50 KM sa PDV-om (za učesnike seminara 30 KM sa PDV-om)
• „Komentar Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o javnim nabavkama“ – obim oko 200 str., B5, tvrdi povez – 70 KM sa PDV-om (za učesnike seminara 50 KM sa PDV-om)
• Modeli akata za rad Komisije za javne nabavke (oko 60. str. teksta) – 30 KM sa PDV-om – na CD
• Pravilnik – model internog akta, pravilnik za složene UO i modeli akata za rad Komisije (3 u 1) – 80 KM sa PDV-om – na CD.
Više informacija možete dobiti na našoj web stranici www.rec.ba
ili direktnim kontaktom na tel. + 387 33 40 87 78 i + 387 33 21 45 82
REC d.o.o., Jukićeva 2, 71000 Sarajevo