SAČINJAVANJE TENDERSKE DOKUMENTACIJE, PONUDA I IZMJENA CIJENE UGOVORA ZBOG ODLUKE O IZNOSU NAJNIŽE PLAĆE

NABAVKA USLUGA IZ ANEKSA II I NABAVKE HOTELSKIH I SEMINARSKIH USLUGA KAO I NABAVKU LJEKARSKIH USLUGA IZ ZAŠTITE NA RADU

PRAVNA ZAŠTITA U POSTUPCIMA JAVNIH NABAVKI SA PRIMJERIMA RJEŠENJA URŽ-A/KRŽ-A I PRESUDA SUDA BIH


Seminar:

09:30h
Mostar (OTKAZANO) 04. 03. 2025. Hotel “Mostar”
Sarajevo (OTKAZANO) 05. 03. 2025. Hotel “Hollywood”
Banja Luka (OTKAZANO) 11. 03. 2025. Hotel “Bosna”
Tuzla 13. 03. 2025. Hotel “Salis”

Prvi modul seminara

Prvi dio seminara posvećen je sačinjavanju tenderske dokumentacije u kontekstu zahtijevanja odgovarajućih dokaza: od lične, profesionalne, ekonomsko-finansijske i tehničke i profesionalne sposobnosti. Sa druge strane, ponuđači se mogu upoznati da li Ugovorni organi imaju pravo zahtijevati u konkretnim postupcima javnih nabavki određene dokaze u svrhu ispunjavanja kvalifikacijskih uslova. Najčešće greške koje Ugovorni organi čine prilikom sačinjavanja tehničkih specifikacija će biti prikazane. S druge strane, bit će riječi o ponudi: pripremi, sadržaju i period važenja ponude, grupama ponuđača, uslovi za grupu ponuđača; garancija za ozbiljnost ponude i garancija za izvršenje ugovora do otvaranja ponuda (procedura, šta se saopštava, obaveze članova KJN, itd). Na kraju bit će riječi ukratko o ugovoru i izmjeni cijene ugovora zbog odluke o iznosu najniže plaće

 

Drugi modul seminara

Drugi modul će obuhvatiti kompletan hodogram aktivnosti u vezi provođenja nabavki usluga iz Aneksa II i pojedinačni primjeri nabavki hotelskih i seminarskih usluga kao i nabavku ljekarskih usluga iz zaštite na radu. Naime, imajući u vidu da je riječ o redovnim postupcima, kao i činjenici da ogroman broj javnih nabavki se realizira kroz ove postupke, akcenat će biti stavljen na provođenju ove vrste postupaka. Obzirom da Ugovorni organi i dalje u praksi imaju velike dileme i upite u vezi pojedinačne i praktične provedbe postupka nabavke ugovora iz Aneksa II mi ćemo to pokazati kroz nabavku avio karata i seminarskih usluga kao i nabavke usluga koje su poslodavci u javnom sektoru u obavezi kod nabavke usluga ljekarskih pregleda radnika.

 

Treći modul seminara

Treći modul seminara je namijenjen i ugovornim organima i ponuđačima, odnosi se na pravnu zaštitu i aktuelnu praksu Ureda/Kancelarije za razmatranje žalbi i Suda BiH. Naime, praksa pokazuje da su žalbeni postupci i sudske odluke ključni za prevazilaženje većine aktuelnih problema u javnim nabavkama. Stoga će, pored rokova i obaveza stranaka u postupcima javnih nabavki, biti data i analiza konkretnih rješenja Ureda/Kancelarije za razmatranje žalbi i sudske prakse Suda BiH koja će pomoći učesnicima da prepoznaju najčešće greške u postupcima nabavki, razumiju kako ih izbjeći i kako da unaprijede svoju praksu. Učešćem na seminaru, ugovorni organi će steći korisna znanja o tome kako osigurati zakonito, transparentno i efikasno provođenje postupaka nabavki, minimizirati pravne rizike i izbjeći nepotrebne žalbene postupke i troškove i poništavanja postupaka zbog uloženih žalbi. Sa druge strane, ponuđači su ključni učesnici u postupcima javnih nabavki i često se suočavaju s pravnim izazovima prilikom podnošenja ponuda, tumačenja tenderske dokumentacije i zaštite svojih prava u slučaju nepravilnosti. Učešćem na ovom seminaru, ponuđači će, pored proceduralnih instrukcija, dobiti i uvid u praksu URŽ-a/KRŽ-a i Suda BiH, što im može pomoći da: bolje razumiju svoja prava i obaveze u postupcima javnih nabavki i time izbjegnu proceduralne greške koje mogu dovesti do odbijanja ponude; uoče najčešće nepravilnosti ugovornih organa i saznaju kako da se pravovremeno zaštite kroz žalbene postupke; povećaju šanse za uspjeh u žalbenim postupcima, jer će imati priliku analizirati konkretne primjere iz prakse i učiti na osnovu donesenih odluka/presuda; efikasnije pripremaju ponude, izbjegavajući uobičajene greške koje dovode do diskvalifikacije.

Za sve one koji se svakodnevno bave javnim nabavkama nudimo Vam pretplatu na elektronsku „bazu znanja“ (Pitanja i odgovori iz oblasti javnih nabavki) gdje najčešće možete pronaći odgovore na Vaše dileme iz javnih nabavki.

Ne propustite priliku da steknete korisna znanja i pravovremeno zaštitite svoje interese!



SADRŽAJ SEMINARA:

Sačinjavanje tenderske dokumentacije, ponuda, ugovor i izmjena cijene ugovora zbog odluke o iznosu najniže plaće

  • Tenderska dokumentacija: priprema tenderske dokumentacije u skladu sa zakonskim i podzakonskim aktima,
  • Izrada tenderske dokumentacije
  • Predmet javne nabavke, tehnička specifikacija;
  • Kvalifikacioni uslovi, rokovi, ostale odredbe tenderske dokumentacije;
  • Najčešće greške prilikom sačinjavanja tenderskih dokumentacija i ponuda.
  • Podjela predmeta nabavke na lotove, JRJN;
  • Zahtjevi za pojašnjenja tenderske dokumentacije i blagovremeni odgovori na zahtjeve;
  • Ponuda: priprema, sadržaj, period važenja ponude;
  • Grupa ponuđača, uslovi za grupu ponuđača
  • Alternativna ponuda
  • Garancija za ozbiljnost ponude i garancija za izvršenje ugovora;
  • Otvaranje ponuda (procedura, šta se saopštava, obaveze članova KJN, itd)
  • Priprema zapisnika o ocjeni ponuda
  • Pregledanje i ocjena ponuda (detalji vezani za garanciju za ozbiljnost ponuda, čvrst uvez i numeracija ponuda, osnovna pravila za ocjenu pregledanje i ocjenu ponuda, pregledanje kvalifikacione dokumentacije, izjava ponuđača…)
  • Izmjene ugovora u javnim nabavkama zbog odluke o iznosu najniže plaće.
Pitanja i odgovori

 

Nabavka usluga iz Aneksa II i nabavka hotelskih i seminarskih usluga kao i nabavku ljekarskih usluga iz zaštite na radu

  • Hodogram obaveznih aktivnosti ugovornog organa kod Aneksa II?
  • Obaveze ugovornih organa u provđenju Aneksa II!
  • Koji propisi se primjenjuju za usluge iz Aneksa II?
  • Da li je moguće podijeliti na lotove postupak iz Aneksa II?
  • Da li se može provesti jedan od redovnih postupaka za usluge iz Aneksa II?
  • Kako započeti postupak nabavke usluga iz Aneksa II?
  • Šta poziv mora sadržavati za usluge iz Aneksa II?
  • Da li se donosi Odluka o izboru za usluge iz Aneksa II, je li obavezno objavljivanje obavještenja o dodjeli ugovora?
  • Moraju li se zahtijevati kvalifikacijski uslovi za usluge iz Aneksa II?
  • Kako i na koji način se rangiraju ponude?
  • Rok i način izjavljivanjа žalbe u Aneksu II?
  • Primjer provođenja postupka nabavke hotelskih i poštanskih usluga;
  • Seminarske usluge i nabavke usluga sistmatskog pregleda radnika kod zaštite na radu;
  • Žalbeni postupak u postupku nabavke usluga iz Aneksa II
Pitanja i odgovori

 

Pravna zaštita u postupcima javnih nabavki sa primjerima rješenja URŽ-a/KRŽ-a i presuda Suda BiH

  • Praktična primjena pravne zaštite u JN;
  • Procedura ostvarivanja pravne zaštite;
  • Nadležnost za odlučivanje;
  • Zakonski rokovi i posljedice njihovog propuštanja;
  • Primjenjivost odredbi ZJN koje se odnose na pravnu zaštitu;
  • Primjena nove Instrukcije o načinu uplate, kontrole i povrata naknada propisanih članom 108. Zakona o javnim nabavkama (“Sl. glasnik BiH”, br. 61/2024);
  • Aktivna legitimacija za izjavljivanje žalbe;
  • Sadržaj žalbe i rokovi za izjavljivanje žalbe;
  • Postupanje ugovornog organa po žalbi;
  • Zabrana zaključenja ugovora;
  • Nove nadležnosti ugovornog organa u žalbenom postupku;
  • Postupanje sa neurednom žalbom;
  • Naknada za pokretanje žalbenog postupka;
  • Dokazivanje uplate naknade za pokretanje žalbenog postupka;
  • Apsolutno bitne povrede Zakona;
  • Suspenzivno dejstvo žalbe i zahtjev ugovornog organa za nastavak postupka javne nabavke;
  • Troškovi žalbenog postupka;
  • Sudska zaštita i supsidijarna primjena propisa;
  • Preporuke za unaprjeđenje pravne zaštite u postupcima JN, za UO i ponuđače;
  • Pitanja i odgovori.
  • Upravni spor i njegovo dejstvo.
Pitanja i odgovori

 


PREDAVAČI – certificirani treneri Agencije za javne nabavke:

 

Mostar Sarajevo

Banja Luka

Tuzla

Zlatko Lazović

Josip Jakovac

Saša Nevesinjac

Amir Rahmanović

Elma Šenderović 

Saša Nevesinjac

Amir Rahmanović

Dragana Kovačević

Ivana Grgić

Amir Rahmanović

Elma Šenderović

Ivana Grgić


TRAJANJE SEMINARA:

U periodu od 09:30 – 15:30 h

 

SEMINAR JE NAMIJENJEN:
  • Službenicima za javne nabavke;
  • Stručnim saradnicima / savjetnicima / referentima koji imaju namjeru polagati stručni ispit za „Službenika za javne nabavke“;
  • Članovima komisija za javne nabavke;
  • Stručnim saradnicima / referentima ponuđača u postupcima javnih nabavki;
  • Sektorskim ugovornim organima i odgovornim licima ugovornih organa i ponuđača;
  • Internim revizorima i revizorima:
  • Advokatima

 

KOTIZACIJA ZA UČEŠĆE (sa PDV-om):

Seminar:

175 KM po jednom učesniku sa materijalom;
165 KM po osobi za dva i više učesnika iz iste organizacije sa materijalom;
155 KM po osobi za pretplatnike na časopis „Pravo i finansije“, sa materijalom

 

Kotizacija uključuje

  • Troškove sudjelovanja u radu seminara
  • Materijal za pisanje (za učesnike seminara)
  • Prezentacije predavača i odgovori na pitanja učesnika seminara
  • PRIRUČNIK – „Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o javnim nabavkama“, autori: Josip Jakovac, Amir Rahmanović, Ivana Grgić i Milica Pranjić; Format B5, meki uvez, 230 str. – štampani primjerak
  • Osvježenje u pauzi i zajednički ručak (za sve učesnike seminara)
  • Uvjerenje o usavršavanju (certifikat)

 

PRIJAVA NA SEMINAR:

Obavezna prijava na seminar putem prijavnog obrasca

  1. Prijavni obrazac molimo Vas da popunite online ili preuzmete isti i pošaljete putem e-maila na rec@rec.ba
    ili putem faxa na jedan brojeva + 387 33 40 87 78, + 387 33 40 87 79 i + 387 33 21 45 82.
  2. Na osnovu dostavljenog prijavnog obrasca, dostavljamo Vam profakturu na osnovu koje se vrši plaćanje.

 

VAŽNA NAPOMENA

Budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati seminaru uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu!


Pretplata na Portal „REC-ko“:

Pitanja i odgovori iz javnih nabavki – 400 KM,

godišnja pretplata za 2025. godinu

 

Portal trenutno sadrži preko 6.000 pitanja i odgovora iz oblasti javnih nabavki i redovno se dopunjava

+ 27 modela akata za ugovorne organe i ponuđače


Posebna narudžba za one koji nisu u mogućnosti prisustvovati na seminaru:

Priručnik – Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o javnim nabavkama, autori: Josip Jakovac, Amir Rahmanović, Ivana Grgić i Milica Pranjić; Format B5, meki uvez, 230 str. – cijena 50 KM sa PDV-om (za učesnike seminara 30 KM sa PDV-om)
„Komentar Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o javnim nabavkama“ – obim oko 200 str., B5, tvrdi povez – 70 KM sa PDV-om (za učesnike seminara 50 KM sa PDV-om)
Modeli akata za rad Komisije za javne nabavke (oko 60. str. teksta) – 30 KM sa PDV-om – na CD
Pravilnik – model internog akta, pravilnik za složene UO i modeli akata za rad Komisije (3 u 1) – 80 KM sa PDV-om – na CD.

Više informacija možete dobiti na našoj web stranici www.rec.ba
ili direktnim kontaktom na tel.
+ 387 33 40 87 78 i + 387 33 21 45 82

REC d.o.o., Jukićeva 2, 71000 Sarajevo