PRIMJENA PROPISA O KANCELARIJSKOM I ELEKTRONSKOM POSLOVANJU
KAKO ISPRAVNO DO ELEKTRONSKOG POTPISA
Seminar: |
|
09:30h |
Sarajevo | 23. 01. 2025 | Hotel “Hollywood” |
Na seminaru će biti riječi o primjeni propisa o kancelarijskom poslovanju u Federaciji BiH, Pravilnik o kancelarijskom poslovanju u Federaciji BiH („Službeni list FBiH“, br.73/19) i Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o kancelarijskom poslovanju u Federaciji BiH („Službeni list FBiH“, br.91/23). Ovim pravilnicima je uređen sadržaj i način vođenja kancelarijskog poslovanja u federalnim i kantonalnim organima uprave, općinskim i gradskim službama za upravu, zakonodavnim i izvršnim organima vlasti, kao i pravnim licima sa javnim ovlaštenjima, i drugim pravnim licima javnog karaktera. Propisima o kancelarijskom poslovanju propisan je postupak sa arhivskim predmetima u navedenim organima, i pravnim licima, kao i postupak primopredaje službenih akata, spisa i druge službene dokumentacije, postupak klasifikacione oznake predmeta i akta, dostavljanje predmeta i akata, otpremanje pošte, stavljanje predmeta kroz arhiviranje i čuvanje istih, i druga pitanja od značaja za pravilno obavljanje kancelarijskog poslovanja.
Izmjenama i dopunama Pravilnika obezbijeđeno je provođenje načela elektronskog poslovanja kroz oblast kancelarijskog poslovanja kako bi se unaprijedila efikasnost u radu sa dokumentima, kroz uštedu vremena i ubrzanje procesa rada, sve do faze sigurnog arhiviranja predmeta. Iz tih razloga smo uvrstili kao posebnu temu u okviru seminara: Elektronsko poslovanje. To je posebno važno jer će se Završni račun za 2024. godinu predavati sa elektronskim potpisom.
Cilj seminara je upoznati učesnike sa novim izmjenama i primjeni propisa iz kancelarijskog i elektronskog poslovanja, kroz usvojene metode i tehnike postupanja sa dokumentima od njihovog nastanka pa do arhiviranja, ojačanju kapaciteta kvantiteta i kvaliteta svih potrebnih mjera za unaprijeđenje rada, pa do nadzora nad provođenjem navedenog pravilnika.
SADRŽAJ SEMINARA:
Kancelarijsko poslovanje u FBiH
- Pravni osnov kancelarijskog poslovanja u FBiH;
- Obim primjene Pravilnika o kancelarijskom poslovanju;
- Novine u kancelarijskom poslovanju u FBiH;
- Osnovne knjige evidencije i način popunjavanja (najčešće greške);
- Pomoćne knjige evidencije (najčešće greške);
- Osnovna knjiga evidencije-interna dostava knjiga-omot;
- Sastavni dijelovi akta (obavezni i sporedni);
- Faksimil (pravo na posjedovanje faksimila i način korištenja);
- Otpremanje pošte.
Pitanja i odgovori
Elektronsko poslovanje
- Pravni osnov elektronskog poslovanja u FBiH;
- Elektronsko poslovanje u upravnom postupku;
- Elektronsko poslovanje u kancelarijskom poslovanju;
- Pravna i fizička lica u elektronskom poslovanju (mogućnosti i problemi);
- Kako do kvalifikovanog elektronskog potpisa;
- Uloga UIO BiH i IDDEEA BiH
Pitanja i odgovori
Jedinstveno upravno mjesto
- Novi pravni institut (pojam, osobine, uslovi osnivanja i mogućnosti):
- Uloga jedinica lokalne samouprave (prava i obaveze);
- Primjena Zakona o upravnom postupku i Zakona o elektronskom dokumentu.
Pitanja i odgovori
PREDAVAČ:
Mr. Alen Taletović – Sudija Ustavnog suda FBiH
TRAJANJE SEMINARA:
09:30 – 15:00
SEMINAR JE NAMIJENJEN:
- Službenicima zaposlenim u institucijama, organima uprave i jedinicama lokalne samouprave,
- Službama za upravu i upravnim organizacijama,
- Sudovima,
- Javnim i privatnim sektorima (rukovodiocima, administrativnim radnicima, obrađivačima predmeta i sekretarima/cama, asistentima/cama) i za sve one koji raspoređuju, obrađuju, primaju, otpremaju i arhiviraju dokumentaciju kao i svima onima koje interesuje navedena tematika.
KOTIZACIJA ZA UČEŠĆE (sa PDV-om):
Seminar:
175 KM po jednom učesniku;
165 KM po osobi za dva i više učesnika iz iste organizacije;
155 KM po osobi za pretplatnike na časopis „Pravo i finansije“
Kotizacija uključuje:
- Troškove sudjelovanja u radu seminara
- Materijal za pisanje
- Prezentacije predavača
- Osvježenje u pauzi i zajednički ručak
- Uvjerenje o usavršavanju (certifikat).
PRIJAVA NA SEMINAR:
Obavezna prijava na seminar putem prijavnog obrasca
- Prijavni obrazac molimo Vas da popunite online ili preuzmete isti i pošaljete putem e-maila na rec@rec.ba
ili putem faxa na jedan brojeva + 387 33 40 87 78, + 387 33 40 87 79 i + 387 33 21 45 82. - Na osnovu dostavljenog prijavnog obrasca, dostavljamo Vam profakturu na osnovu koje se vrši plaćanje.
Uplata se može izvršiti i u gotovini prije početka seminara – molimo Vas da nas o tome ranije pismeno obavijestite.
VAŽNA NAPOMENA
Budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati seminaru uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu!
Pretplata na Portal „REC-ko“: Pitanja i odgovori iz radnih odnosa FBiH – 400 KM, godišnja pretplata za 2025. godinu (portal trenutno sadrži oko 6.100 pitanja i odgovora iz oblasti radnih odnosa FBiH i redovno se dopunjava + 27 modela akata)
Pretplata na Portal „REC-ko“: Pitanja i odgovori iz Zaštite na radu – 350 KM, godišnja pretplata za 2025. godinu
REC d.o.o., Jukićeva 2, 71000 Sarajevo