W E B I N A R

NOVINE U OBLASTI ELEKTRONSKIH NABAVKI

ZA UGOVORNE ORGANE I PONUĐAČE

28. 04. 2020. godine

Početak webinara u 10:00

ONLINE PRIJAVA PRIJAVNI OBRAZAC

Agencija za javne nabavke nedavno je omogućila novu verziju sistema e-nabavke, koja donosi izmjene u funkcionalnostima i za ugovorne organe i za ponuđače. Najveće izmjene su:

  • Uvedena je mogućnost ispravke obavještenja o nabavci nakon dodjele odnosno poništenja jednog ili više lotova u postupku,
  • Uveden je pregled svih aukcija u postupku odnosno lotu, novi statusi aukcije, nova logika ponovnog zakazivanja aukcije te uvedeni izvještaji za svaki status e-aukcije,
  • Unapređenja kod višefaznih postupaka u pogledu objave tenderske dokumentacije po fazama,
  • Uvedena sistemska unapređenja za ponuđače sa organizacionim jedinicama,
  • Uveden bolji pristup pregledu postupaka od strane operatera ugovornog organa,
  • Kod ograničenog postupka i takmičarskog dijaloga omogućena dodjela ugovora kroz pregovarački postupak,
  • Uvedeno obavezno postavljanje tenderske dokumentacije kod konkursa za izradu idejnog rješenja,
  • Uvedena obaveznost unosa obrazloženja u slučaju neslaganja vrijednosti zaključenog ugovora sa najnižom cijenom ponude,
  • Izmjene i poboljšanja predefinisanih izvještaja namijenjenim za ugovorne organe, i
  • Poboljšan sistem obavještavanja ponuđača u postupku.

Kompletan tekst  obavještenja i Uputstvo za korištenje novih funkcionalnosti može se preuzeti i direktno sa web stranice Agecnije za javne nabavke, na linku (https://www.javnenabavke.gov.ba/bs-Latn-BA/news/272/u-produkciju-pustena-nova-verzija-sistema-e-nabavke).

Pozivamo Vas da svojom prijavom osigurate aktivno učešće na webinaru gdje ćete, uz našeg trenera, ovladati novim tehnikama u elektronskim nabavkama na pristupačan način iz područja od Vašeg interesa i SADRŽAJA WEBINARA, kao i čestih dilema o bitnim u elektronskim nabavkama.

Webinar je moguće pratiti putem svih elektronskih uređaja.

SADRŽAJ WEBINARA

E-aukcija – novi statusi

  • Organizacione jedinice ponuđača
  • Pregled svih postupaka ugovornog organa u profilu operatera
  • Ispravka obavještenja nakon dodjele odnosno poništenja jednog ili više lotova u postupku,

Elektronske ponude

  • Uslovi za učešće u e-postupku
  • Keiranje elektronskog postupka
  • Kreiranje dodatnih uslova za učešće u elektronskom postupku
  • Formiranje i izmjena komisije za e-nabavke
  • Kreiranje ponude
  • Slanje elektronskih ponuda
  • Povlačenje i ispravka elektronskih ponuda
  • Otkazivanje automatskog otvaranja ponuda i ponovno zakazivanje
  • Evaluacija ponuda
  • Izmjena rezultata evaluacije
  • Zahtijev za pojašnjenje ponude
  • Otvaranje elektronskih ponuda
  • Zahtijev za ispravku računske greške
  • Preporuka za dodjelu/poništenje
  • Prihvatanje/odbijanje preporuke od strane odgovorne osobe
  • Donošenje odluke od dodjeli/poništenju
  • Tim ponuđača u E-postupku
  • Generisanje enkripcijskog ključa i slanje E-ponude
  • Povlačenje i ispravka elektronskih ponuda u sistemu E-nabavki

Pitanja i odgovori

Učesnici webinara će imati mogućnost postavljanja pitanja tokom i nakon izlaganja. Također, svi učesnici webinara imaju mogućnost, kao i na redovnim seminarima postavljati pismena pitanja na koje će dobiti i pismene odgovore, kao i do sada. Već nakon popunjavanja prijave učesnici webinara imaju mogućnost postavljati pismena pitanja na e-mail: rec@rec.ba

PREDAVAČ:

Kemal Muhamedović – trener za JN AJN

TRAJANJE WEBINARA

U vremenu od 10:00 – 13:00

WEBINAR JE NAMIJENJEN

Ugovornim organima i ponuđačima kao i svima onima koje interesuje navedena tematika.

KOTIZACIJA ZA WEBINAR (sa PDV-om):

80 KM po jednom učesniku;

70 KM po učesniku za pretplatnike na časopis „Pravo i finansije“

Kotizacija uključuje:

  • Troškove sudjelovanja u radu webinara,
  • Edukacijski materijal (prezentacije sa webinara)
  • Uvjerenje o usavršavanju (certifikat).

PRIJAVA ZA WEBINAR:

Obavezna prijava za webinar putem prijavnog obrasca jer je broj učesnika ograničen

  1. Popunjen prijavni obrazac molimo Vas da pošaljete putem e-maila na rec@rec.ba ili putem faxa na jedan od brojeva + 387 33 40 87 78, 033 40 87 79 i 033 21 45 82.
  2. Na osnovu dostavljenog prijavnog obrasca, dostavljamo Vam profakturu na osnovu koje se vrši plaćanje

VAŽNA NAPOMENA:

Budžetski korisnici mogu prisustvovati webinaru uz odgodu plaćanja, ali uz obaveznu prijavu!

POSEBNA PONUDA

Za sve zainteresirane koji nisu u mogućnosti da prisustvuju webinaru, sve priručnike možete posebno poručiti:

Pretplata na Portal „RECko“: Pitanja i odgovori iz javnih nabavki200 KM, godišnja pretplata za 2020. godinu (portal trenutno sadrži oko 2.307 pitanja i odgovora iz oblasti javnih nabavki i redovno se dopunjava + modeli akata za ugovorne organe i ponuđače)

Knjiga: Praktični aspekti javnih nabavki – Pitanja i odgovori I Dio – 70 KM (50 KM za učesnike webinara)

Knjiga: Praktični aspekti javnih nabavki – Pitanja i odgovori II Dio – 60 KM (40 KM za učesnike webinara)

CD Modeli tenderske dokumentacije – 55 KM

CD- Nacrt tenderske dokumentacije za nabavku električne energije + dodatna pojašnjenja – 55 KM

Priručnik – Modeli akata u postupcima javnih nabavki + CD 56 KM

Interna akta za ugovorne organe (CD) – 30 KM

Priručnik – Pitanja i odgovori po novom Zakonu o javnim nabavkama II – 20 KM

Priručnik – Pravna zaštita u javnim nabavkama 30 KM

Priručnik – Ekonomija javnih nabavki – 55 KM

MALA BIBLIOTEKA JAVNIH NABAVKI:

Brošura 1: Planiranje javnih nabavki – 10 KM

CD Brošura 2: Okvirni sporazum7 KM

Brošura 3: Nabavka usluga osiguranja imovine i lica10 KM

CD Brošura 4: Tenderska dokumentacija (sadržaj i pravilna izrada)7 KM

Brošura 6: Postupci male vrijednosti – konkurentski zahtjev10 KM

CD Brošura 7: Postupak pravne zaštite kod ugovornog organa7 KM

CD Brošura 8: Rad povjerenstva/komisije za javne nabavake sa modelima akata7 KM

Brošura 9: Nabavka hotelskih usluga10 KM

Brošura 10. Provođenje postupka E-aukcije i obaveze ugovornih organa i ponuđača20 KM

CD Brošura 11: Kriteriji za dodjelu ugovora7 KM

Brošura 12. Javne nabavke lijekova i medicinske opreme10 KM

Brošura 13. Ponuda u postupku javne nabavke10 KM

Brošura 14. Definisanje ugovornih obaveza i realizacija ugovora10 KM

Brošura 15. Nabava neprioritetnih usluga (Aneks II dio B)10 KM

Brošura 16. Javne nabavke usluga  prevoza10 KM

Napomena: u cijenu svakog priručnika su uključeni PDV i troškovi dostave

Za učesnike webinara akcijska cijena:

Knjiga: Praktični aspekti javnih nabavki (530 str.) – Pitanja i odgovori I Dio – 50 KM

Knjiga: Praktični aspekti javnih nabavki (430 str.) – Pitanja i odgovori II Dio – 40 KM

REC d.o.o., Jukićeva 2, 71000 Sarajevo