Primjena Pravilnika o obuci službenika za javne nabavke
i druga aktuelna pitanja iz javnih nabavki
Banja Luka, 14. 12. 2017., Hotel “Bosna”
Mostar, 20. 12. 2017., Hotel „Mostar“
Sarajevo, 22. 12. 2017., Hotel „Hollywood“ – Ilidža
Početak svakog seminara u 9:30
Zbog interesovanja na prethodnim seminarima za nabavkom usluga održavanja auta i opreme odlučili smo da, kroz posebnu temu, u okviru seminara damo odgovore na pitanja koja prate ovu specifičnu nabavku. Seminar smo koncipirali na način da odgovori budu zanimljivi i ugovornim organima i ponuđačima, u cilju efikasnijeg provođenja ovih postupaka nabavki i realizacije ugovora/okvirnih sporazuma za obje strane. U okviru teme Izuzeća od primjene odredbi ZJN identifikovat ćemo koje to predmete nabavki ugovorni organi ne moraju ugovarati kroz sistem javnih nabavki, na osnovu kojih odredbi materijalnih propisa i odredbi ZJN, koje obaveze ugovorni organi imaju u vezi sa ugovorima koji su izuzeti od odredbi ZJN, i kako i kada ispuniti i te obaveze. Treća tema: Primjena Pravilnika o obuci službenika za javne nabave. Vijeće/Savjet ministara BiH na 122. sjednici usvojio je Pravilnik o obuci službenika za javne nabavke. Šta nam donosi ovaj Pravilnik, od obaveza ugovornih organa do statusnih pitanja službenika za javne nabavke? Najčešće greške ugovornih organa i ponuđača uključuje spektar grešaka u prostupcima javnih nabavki, od onih koje nastaju zbog grešaka osoba koje su uključene u postupke javnih nabavki u ugovornim organima (članovi komisija za JN, donosioci odluka u postupcima JN, i dr.), i u privrednim subjektima koji učestvuju u postupcima JN (lica koja učestvuju u pripremanju ponuda, odgovorna lica ponuđača, itd), do namjernog izbjegavanja primjene ZJN zbog čega se može i prekršajno i krivično odgovarati za napravljene propuste. Temom Pregled i ocjena ponuda i zahtjeva za učešće želimo detaljnije pojasniti kako izvršiti pravilnu evaluaciju ponuda, do sastavljanja zapisnika o ocjeni ponuda i šta on treba da sadrži. I na kraju ćemo dati smjernice i kako pravilno sačinjavati i druga akta koje ugovorni organ treba da pripremi u toku postupaka nabavki, a sve u cilju ostavljanja što manje prostora osnovanim žalbama, odnosno u cilju što ispravnijeg razlikovanja kada bi žalbeni navodi bili osnovani a kada neosnovani. Drugim riječima, prezentovat ćemo modele akata u postupcima javnih nabavki.
Pozivamo Vas da svojom prisustvom osigurate sebi aktivno učešće, a naši treneri će, kroz tematiziranje ključnih dilema i primjere iz prakse, odgovoriti na pitanja iz područja sadržaja seminara, kao i na Vaša ostala pitanja u cilju otklanjanja čestih dilema o bitnim stanovištima u postupcima javnih nabavki.
SADRŽAJ SEMINARA:
1.Nabavka usluga održavanja, servisiranja auta i opreme (u garantnom roku i van garantnog roka)
2. Izuzeća od primjene odredbi ZJN
- koji su ugovori izuzeti od odredbi ZJN;
- kada donijeti i šta navesti u odluci o utvrđivanju izuzeća, koju su ugovorni organi, prema članu 18. stav (2) ZJN, obavezni donijeti,
- unos izvještaja u sistem „E-nabavke“ za ugovore koji su izuzeti od odredbi ZJN
- Pitanja i odgovori
3. Primjena Pravilnika o obuci službenika za javne nabave
- Nadležnosti za organizaciju i održavanje obuke
- Uslovi za pristupanje obuci
- Program obuke
- Provođenje obuke
- Provjera znanja
- Ostali programi obuke
- Pitanja i odgovori.
4. Najčešće greške ugovornih organa i ponuđača u postupcima javnih nabavki i preporuke za efikasnije procedure
5. Pregled i ocjena ponuda i zahtjeva za učešće
- Kako izvršiti pravilnu evaluaciju ponuda,
- Pojašnjenja ponuda / dopune ponuda i kada je pojašnjenje ponuda ustvari dopuna ponude,
- Da li se u pregovaračkim postupcima bez objave obavještenja o nabavci nakon faze pretkvalifikacije ponuđači samo obavještavaju o rezultatima (i u kojoj formi), ili se donosi odluka na koju ponuđači imaju pravo žalbe,
- Kako se provodi procedura evaluacije ako je u pregovaračkom postupku učestvovao samo jedan ponuđač (primjeri nabavke dodatnih radova/roba/usluga)
- Sastavljanje zapisnika o evaluaciji ponuda, šta treba da sadrže,
- Zapisnik o evaluaciji ponuda ukoliko se provodi i e-aukcija,
- Pitanja i odgovori
6. Akta ugovornog organa u postupcima javnih nabavki
Kako pravilno sačinjavati akta koje ugovorni organ treba da pripremi u toku postupaka nabavki:
- zapisnik o evaluaciji ponuda,
- korespondencija sa ponuđačima,
- odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača/poništenju postupka nabavke,
- dodjela ugovora drugornagiranom ponuđaču,
- obustava postupka nabavki zbog pokrenute žalbene procedure,
- izjašnjenje na žalbene navode,
- direktni sporazum sa više ponuđača, itd,
- Pitanja i odgovori
PREDAVAČI:
Banja Luka
- Dragana Kovačević – akreditovani trener za JN
- Dragana Ribić – akreditovani trener za JN
- Amir Rahmanović – akreditovani trener AJN
Mostar
- Josip Jakovac – akreditovani trener AJN
- Anita Knezović – akreditovani trener AJN
- Sanja Ćubela – akreditovani trener AJN
Sarajevo
- Josip Jakovac – akreditovani trener AJN
- Belma Šećibović – akreditovani trener AJN
- Amir Rahmanović – akreditovani trener AJN
SEMINAR JE NAMIJENJEN:
Ugovornim organima, ponuđačima i svima onim koje interesuje navedena tematika.
KOTIZACIJA ZA SEMINAR (sa PDV-om):
- 145,oo KM po jednom učesniku;
- 135,oo KM po osobi za dva i više učesnika iz iste organizacije;
- 125,oo KM po osobi za pretplatnike na časopis „Pravo i finansije“
Kotizacija uključuje
- Troškove sudjelovanja u radu seminara,
- Materijal za pisanje,
- Seminarski materijal:
- Brošura 13. Ponuda u postupku javne nabavke
- Osvježenje u pauzama i zajednički ručak.
- Uvjerenje o usavršavanju (certifikat).
PRIJAVA ZA SEMINAR:
Obavezna prijava za seminar slanjem prijavnog obrasca
- Popunjen prijavni obrazac molimo Vas da pošaljete putem e-maila na rec@rec.ba ili putem faxa na jedan broj brojeva + 387 33 40 87 78, + 387 33 40 87 79 i + 387 33 21 45 82.
- Na osnovu dostavljenog prijavnog obrasca, dostavljamo Vam profakturu na osnovu koje se vrši plaćanje
Uplata se može izvršiti i u gotovini prije početka seminara – molimo Vas da nas o tome ranije pismeno obavijestite.
VAŽNA NAPOMENA:
Budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati seminaru uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu!
POSEBNA PONUDA
- Pretplata na Portal „RECko“: Pitanja i odgovori iz javnih nabavki – 100 KM, godišnja pretplata (portal trenutno sadrži oko 1.000 pitanja i odgovora iz oblasti javnih nabavki i redovno se dopunjava + modeli akata za ugovorne organe i ponuđače)
- CD Modeli tenderske dokumentacije – 55,00 KM
- CD- Nacrt tenderske dokumentacije za nabavku električne energije + dodatna pojašnjenja – 55,00 KM
- Priručnik – Modeli akata u postupcima javnih nabavki + CD – 86,00 KM
- Interna akta za ugovorne organe (CD) 30,00 KM
- Priručnik – Pitanja i odgovori po novom Zakonu o javnim nabavkama II – 20,00 KM
- Priručnik – Pravna zaštita u javnim nabavkama – 57,00 KM
Mala biblioteka javnih nabavki:
Brošura 1: Planiranje javnih nabavki – 10,00 KM
Brošura 2: Okvirni sporazum – 10,00 KM
Brošura 3: Nabavka usluga osiguranja imovine i lica – 10,00 KM
Brošura 4: Tenderska dokumentacija (sadržaj i pravilna izrada) – 10,00 KM
Brošura 5: Preferencijalni tretman domaćeg u postupcima javnih nabavki – 10,00 KM
Brošura 6: Postupci male vrijednosti – konkurentski zahtijev – 10,00 KM
Brošura 7: Postupak pravne zaštite kod ugovornog organa – 10,00 KM
Brošura 8: Rad povjerenstva/komisije za javne nabavake sa modelima akata – 10,00 KM
Brošura 9: Nabavka hotelskih usluga – 10,00 KM
Brošura 10. Provođenje postupka E-aukcije i obaveze ugovornih organa i ponuđača – 20,00 KM
Brošura 11: Kriteriji za dodjelu ugovora – 10,00 KM
Brošura 12. Javne nabavke lijekova i medicinske opreme – 10,00 KM
Brošura 13. Ponuda u postupku javne nabavke – 10,00 KM
Brošura 14. Definisanje ugovornih obaveza i realizacija ugovora – 10,00 KM
Brošura 15. Nabava neprioritetnih usluga (Aneks II dio B) – 10,00 KM
Brošura 16. Javne nabavke usluga prevoza – 10,00 KM
U cijenu su uključeni PDV i poštarina
Narudžbe publikacija možete izvršiti putem web stranice www.rec.ba ili kontaktom na tel. 033 408 778.
REC d.o.o., Jukićeva 2, 71000 Sarajevo