Preskoči na glavni sadržaj Preskoči na pretragu

SEMINAR: Primjena Pravilnika o obuci službenika za javne nabavke i druga aktuelna pitanja iz javnih nabavki

Primjena Pravilnika o obuci službenika za javne nabavke i druga aktuelna pitanja iz javnih nabavki

SEMINAR: Primjena Pravilnika o obuci službenika za javne nabavke i druga aktuelna pitanja iz javnih nabavki

Primjena Pravilnika o obuci službenika za javne nabavke

i druga aktuelna pitanja iz javnih nabavki

 Banja Luka, 14. 12. 2017., Hotel “Bosna”

Mostar, 20. 12. 2017., Hotel „Mostar“

Sarajevo, 22. 12. 2017., Hotel „Hollywood“ – Ilidža

Početak svakog seminara u 9:30

PRIJAVNI OBRAZAC

Zbog interesovanja na prethodnim seminarima za nabavkom usluga održavanja auta i opreme odlučili smo da, kroz posebnu temu, u okviru seminara damo odgovore na pitanja koja prate ovu specifičnu nabavku. Seminar smo koncipirali na način da odgovori budu zanimljivi i ugovornim organima i ponuđačima, u cilju efikasnijeg provođenja ovih postupaka nabavki i realizacije ugovora/okvirnih sporazuma za obje strane. U okviru teme Izuzeća od primjene odredbi ZJN identifikovat ćemo koje to predmete nabavki ugovorni organi ne moraju ugovarati kroz sistem javnih nabavki, na osnovu kojih odredbi materijalnih propisa i odredbi ZJN, koje obaveze ugovorni organi imaju u vezi sa ugovorima koji su izuzeti od odredbi ZJN, i kako i kada ispuniti i te obaveze. Treća tema: Primjena Pravilnika o obuci službenika za javne nabave. Vijeće/Savjet ministara BiH na 122. sjednici usvojio je Pravilnik o obuci službenika za javne nabavkeŠta nam donosi ovaj Pravilnik, od obaveza ugovornih organa do statusnih pitanja službenika za javne nabavke? Najčešće greške ugovornih organa i ponuđača uključuje spektar grešaka u prostupcima javnih nabavki, od onih koje nastaju zbog grešaka osoba koje su uključene u postupke javnih nabavki u ugovornim organima (članovi komisija za JN, donosioci odluka u postupcima JN, i dr.),  i u privrednim subjektima koji učestvuju u postupcima JN (lica koja učestvuju u pripremanju ponuda, odgovorna lica ponuđača, itd), do namjernog izbjegavanja primjene ZJN zbog čega se može i prekršajno i krivično odgovarati za napravljene propuste. Temom Pregled i ocjena ponuda i zahtjeva za učešće želimo detaljnije pojasniti kako izvršiti pravilnu evaluaciju ponuda, do sastavljanja zapisnika o ocjeni ponuda i šta on treba da sadrži. I na kraju ćemo dati smjernice i kako pravilno sačinjavati i druga akta koje ugovorni organ treba da pripremi u toku postupaka nabavki, a sve u cilju ostavljanja što manje prostora osnovanim žalbama, odnosno u cilju što ispravnijeg razlikovanja kada bi žalbeni navodi bili osnovani a kada neosnovani. Drugim riječima, prezentovat ćemo modele akata u postupcima javnih nabavki.

Pozivamo Vas da svojom prisustvom osigurate sebi aktivno učešće, a naši treneri će, kroz tematiziranje ključnih dilema i primjere iz prakse, odgovoriti na pitanja iz područja sadržaja seminara, kao i na Vaša ostala pitanja u cilju otklanjanja čestih dilema o bitnim stanovištima u postupcima javnih nabavki.

SADRŽAJ SEMINARA:

1.Nabavka usluga održavanja, servisiranja auta i opreme (u garantnom roku i van garantnog roka)

2. Izuzeća od primjene odredbi ZJN

  • koji su ugovori izuzeti od odredbi ZJN;
  • kada donijeti i šta navesti u odluci o utvrđivanju izuzeća, koju su ugovorni organi, prema članu 18. stav (2) ZJN, obavezni donijeti,
  • unos izvještaja u sistem „E-nabavke“ za ugovore koji su izuzeti od odredbi ZJN
  • Pitanja i odgovori

 3. Primjena Pravilnika o obuci službenika za javne nabave

  • Nadležnosti za organizaciju i održavanje obuke
  • Uslovi za pristupanje obuci
  • Program obuke
  • Provođenje obuke
  • Provjera znanja
  • Ostali programi obuke
  • Pitanja i odgovori.

 4. Najčešće greške ugovornih organa i ponuđača u postupcima javnih nabavki i preporuke za efikasnije procedure

 5. Pregled i ocjena ponuda i zahtjeva za učešće

  • Kako izvršiti pravilnu evaluaciju ponuda,
  • Pojašnjenja ponuda / dopune ponuda i kada je pojašnjenje ponuda ustvari dopuna ponude,
  • Da li se u pregovaračkim postupcima bez objave obavještenja o nabavci nakon faze pretkvalifikacije ponuđači samo obavještavaju o rezultatima (i u kojoj formi), ili se donosi odluka na koju ponuđači imaju pravo žalbe,
  • Kako se provodi procedura evaluacije ako je u pregovaračkom postupku učestvovao samo jedan ponuđač (primjeri nabavke dodatnih radova/roba/usluga)
  • Sastavljanje zapisnika o evaluaciji ponuda, šta treba da sadrže,
  • Zapisnik o evaluaciji ponuda ukoliko se provodi i e-aukcija,
  • Pitanja i odgovori

6. Akta ugovornog organa u postupcima javnih nabavki 

Kako pravilno sačinjavati akta koje ugovorni organ treba da pripremi u toku postupaka nabavki:

  • zapisnik o evaluaciji ponuda,
  • korespondencija sa ponuđačima,
  • odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača/poništenju postupka nabavke,
  • dodjela ugovora drugornagiranom ponuđaču,
  • obustava postupka nabavki zbog pokrenute žalbene procedure,
  • izjašnjenje na žalbene navode,
  • direktni sporazum sa više ponuđača, itd,
  • Pitanja i odgovori

PREDAVAČI:

Banja Luka

  • Dragana Kovačević – akreditovani trener za JN
  • Dragana Ribić – akreditovani trener za JN
  • Amir Rahmanović – akreditovani trener AJN

Mostar

  • Josip Jakovac – akreditovani trener AJN
  • Anita Knezović – akreditovani  trener AJN
  • Sanja Ćubela – akreditovani trener AJN

Sarajevo

  • Josip Jakovac akreditovani trener AJN
  • Belma Šećibović – akreditovani trener AJN
  • Amir Rahmanović – akreditovani trener AJN

SEMINAR JE NAMIJENJEN:

Ugovornim organima, ponuđačima i svima onim koje interesuje navedena tematika.

 KOTIZACIJA ZA SEMINAR (sa PDV-om):

  • 145,oo KM po jednom učesniku;
  • 135,oo KM po osobi za dva i više učesnika iz iste organizacije;
  • 125,oo KM po osobi za pretplatnike na časopis „Pravo i finansije“

 Kotizacija uključuje

  • Troškove sudjelovanja u radu seminara,
  • Materijal za pisanje,
  • Seminarski materijal:
  • Brošura 13. Ponuda u postupku javne nabavke
  • Osvježenje u pauzama i zajednički ručak.
  • Uvjerenje o usavršavanju (certifikat).

PRIJAVA ZA SEMINAR:

Obavezna prijava za seminar slanjem prijavnog obrasca

  1. Popunjen prijavni obrazac molimo Vas da pošaljete putem e-maila na rec@rec.ba ili putem faxa na jedan broj brojeva + 387 33 40 87 78, + 387 33 40 87 79 i + 387 33 21 45 82.
  2. Na osnovu dostavljenog prijavnog obrasca, dostavljamo Vam profakturu na osnovu koje se vrši plaćanje

Uplata se može izvršiti i u gotovini prije početka seminara – molimo Vas da nas o tome ranije pismeno obavijestite.

VAŽNA NAPOMENA:

Budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati seminaru uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu!

 

POSEBNA PONUDA

  • Pretplata na Portal „RECko“: Pitanja i odgovori iz javnih nabavki – 100 KM, godišnja pretplata (portal trenutno sadrži oko 1.000 pitanja i odgovora iz oblasti javnih nabavki i redovno se dopunjava + modeli akata za ugovorne organe i ponuđače)
  • CD Modeli tenderske dokumentacije – 55,00 KM
  • CD- Nacrt tenderske dokumentacije za nabavku električne energije + dodatna pojašnjenja – 55,00 KM
  • Priručnik – Modeli akata u postupcima javnih nabavki + CD – 86,00 KM
  • Interna akta za ugovorne organe (CD) 30,00 KM
  • Priručnik – Pitanja i odgovori po novom Zakonu o javnim nabavkama II – 20,00 KM
  • Priručnik – Pravna zaštita u javnim nabavkama – 57,00 KM

Mala biblioteka javnih nabavki:

Brošura 1: Planiranje javnih nabavki – 10,00 KM

Brošura 2: Okvirni sporazum – 10,00 KM

Brošura 3: Nabavka usluga osiguranja imovine i lica – 10,00 KM

Brošura 4: Tenderska dokumentacija (sadržaj i pravilna izrada) – 10,00 KM

Brošura 5: Preferencijalni tretman domaćeg u postupcima javnih nabavki – 10,00 KM

Brošura 6: Postupci male vrijednosti – konkurentski zahtijev – 10,00 KM

Brošura 7:  Postupak pravne zaštite kod ugovornog organa – 10,00 KM

Brošura 8: Rad povjerenstva/komisije za javne nabavake sa modelima akata – 10,00 KM

Brošura 9: Nabavka hotelskih usluga – 10,00 KM

Brošura 10. Provođenje postupka E-aukcije i obaveze ugovornih organa i ponuđača – 20,00 KM

Brošura 11: Kriteriji za dodjelu ugovora – 10,00 KM

Brošura 12. Javne nabavke lijekova i medicinske opreme – 10,00 KM

Brošura 13. Ponuda u postupku javne nabavke – 10,00 KM

Brošura 14. Definisanje ugovornih obaveza i realizacija ugovora – 10,00 KM

Brošura 15. Nabava neprioritetnih usluga (Aneks II dio B) – 10,00 KM

Brošura 16. Javne nabavke usluga  prevoza – 10,00 KM

U cijenu su uključeni PDV i poštarina

Narudžbe publikacija možete izvršiti putem web stranice www.rec.ba ili kontaktom na tel. 033 408 778.

PRIJAVNI OBRAZAC 

 

 

REC d.o.o., Jukićeva 2, 71000 Sarajevo