ŠKOLA ZA JAVNE NABAVKE


Seminar:

09:30h
Sarajevo 04. 02. – 07. 02. 2024. Hotel “Hollywood”

Početak svakog radnog dana u 9:30

Za sva lica koja počinju rad na poslovima javnih nabavki, kao i za lica koja svoja znanja i iskustva iz ove oblasti žele da unaprijede, REC doo organizuje četvorodnevnu školu javnih nabavki. Cilj škole je profesionalno osposobljavanje polaznika za samostalan rad na poslovima javnih nabavki (izrada plana nabavki, izrada tenderske dokumentacije, učešće u radu KJN, postupanje po žalbama, aktivnosti na okončanju postupka nabavke, itd), i unapređivanje znanja polaznika koji se već bave ovim poslovima, te je iz tog razloga škola koncipirana na način da pored teorijskih predavanja sadrži i niz primjera i vježbi koje se rade sa učesnicima, i 2 posebna bloka rada u grupama: izrada tenderske dokumentacije i pregledanje i ocjena ponuda, gdje se radi izrada konkretne tenderske dokumentacije, i vrši pregledanje i ocjena ponuda i sačinjavane zapisnika o ocjeni ponuda.

U okviru cijelog našeg programa učesnike upoznajemo i sa važećim stavovima nadležnih institucija (Agencija za javne nabavke BiH/Službe za reviziju/Sud BiH) i najboljim praksama, a izneseni materijal dajemo polaznicima na raspolaganje, bilo kroz davanje materijala u pisanoj formi, ili, ukoliko korisniku usluga to više odgovara, u elektronskoj formi (e-mail, CD, i slično).

Plan programa dajemo u nastavku, a sadržaj programa ćemo dodatno prilagoditi konkretnim potrebama polaznika.


PROGRAM OBUKE JAVNIH NABAVKI:

Prvi dan: 04. 02. 2025.

Amir Rahmanović – trener za JN AJN

Tema Vrijeme

Osnovni principi javnih nabavki

Obaveza primjene odredbi ZJN

Izuzeća od odredbi ZJN

Priprema za provođenje postupka nabavke: plan nabavki, šta ako nabavka nije u planu nabavki, kako izabrati odgovarajući postupak nabavke, pokretanje postupka nabavke

Pitanja i odgovori (kontinuirano)

9.30-11.00
 

Pauza

 

11.00-11.30
Postupci nabavki (direktni sporazum, konkurentski zahtjev, otvoreni postupak)

Pitanja i odgovori (kontinuirano)

11.30-13.00
 

Pauza za ručak

 

 13.00-14.00

Postupci nabavki (ograničeni postupak nabavke, pregovarački postupak bez objave obavještenja o nabavci, pregovarački postupak sa objavom obavještenja o nabavci)

Pitanja i odgovori (kontinuirano)

14.00-15.00

 

Drugi dan: 05. 02. 2025.

Dragana Kovačević – trener za javne nabavke

Tema Vrijeme

Okvirni sporazum (kada se primjenjuje, razlika između ugovora i okvirnog sporazuma, primjeri, sklapanje pojedinačnih ugovora i realizacija okvirnog sporazuma)
Pitanja i odgovori (kontinuirano) 9:30-11:00

9.30-11.00
 

Pauza

 

 

11.00-11.30

Nabavke usluga iz Aneksa II ZJN (kada se provode, i kako; obaveze ugovornog organa u provođenju ovog postupka nabavke; potpisivanje i realizacija ugovora; žalbeni postupak u postupku nabavke usluga iz Aneksa II ZJN; primjeri provođenja postupka nabavke za hotelske usluge, seminarske usluge i nabavke usluga sistematskog pregleda)

Pitanja i odgovori (kontinuirano)

11.30-13.00
 

Pauza za ručak

 

 13.00-14.00

Izuzeća od primjene odredbi ZJN / Šta ZJN predviđa za ugovore koji su izuzeti od odredbi ZJN – koraci i primjeri

Uloga, zadaci i obaveze članova KJN

Zaštita integriteta članova KJN

Obavještenja u postupcima javnih nabavki i transparentnost procedura javnih nabavki

Primjeri i vježbe

Pitanja i odgovori (kontinuirano)

14.00-15.30

 

Treći dan: 06. 02. 2025.

Saša Nevesinjac – trener za JN AJN

Tema Vrijeme
Tenderska dokumentacija

Izrada tenderske dokumentacije I dio (kvalifikacioni uslovi, rokovi, ostale odredbe tenderske dokumentacije)

Primjeri i vježbe

Pitanja i odgovori (kontinuirano)

 

9.30-11.00
 

Pauza

 

11.00-11.30

Otvaranje zahtjeva za učešće ponuda (Procedura i pravila kada otvaranje ponuda nije javno)

Otvaranje ponuda (procedura, šta se saopštava, obaveze članova KJN, itd)

Priprema zapisnika o ocjeni ponuda

Pregledanje i ocjena ponuda dio (detalji vezani za garanciju za ozbiljnost ponuda, čvrst uvez i numeracija ponuda, osnovna pravila za ocjenu pregledanje i ocjenu ponuda, pregledanje kvalifikacione dokumentacije, izjava ponuđača…)

Grupa ponuđača

Alternativna ponuda

Primjeri i vježbe

Pitanja i odgovori (kontinuirano)

 

11.30-13.00
 

Pauza za ručak

 

 13.00-14.00
Uzorci i provjera uzoraka

Postupanje sa uzorcima

Matematička provjera ponuda (kako postupati u slučaju da postoje matematičke greške u ponudi; šta se ne smije ispravljati u ponudi, itd)

Pojašnjenje i dopuna ponude

Kako sačiniti zahtjev za pojašnjenje ponude

Neprirodno niska cijena (kada se ispituje, kako se ispituje, priprema i dostavljanje zahtijeva za ispitivanje neprirodno niske cijene, itd)

E-aukcija

Pitanja i odgovori (kontinuirano)

14.00-15.30

 

Četvrti dan: 07. 02. 2025.

Ivana Grgić – trener za JN AJN

Tema Vrijeme
Sačinjavanje zapisnika o ocjeni ponuda

Rok važenja ponuda, zahtjevi za produžavanje roka važnosti ponuda

Davanje preporuke o izboru/poništenju

Uvid u ponude

Zaključenje ugovora

Primjeri

Pitanja i odgovori (kontinuirano)

9.30-11.00
 

Pauza

 

11.00-11.30
Žalbeni postupak

Žalbeni postupak i najnovija praksa KRŽ-a

O čemu moramo voditi računa prilikom realizacije ugovora

Pitanja i odgovori (kontinuirano)

Završna riječ

11.30 – 13.00
 

Pauza za ručak

 

 13.00-14.00
 

Kraj Programa Škole

 

 


PREDAVAČI – treneri za JN AJN:

 

04.02.

05.02.

06.02.

07.02.

Amir Rahmanović

Dragana Kovačević

Saša Nevesinjac

Ivana Grgić


 

UKUPNA CIJENA OBUKE NA ŠKOLI (sa PDV-om):

Seminar:

750 KM po jednom učesniku;
650 KM po osobi za dva i više učesnika iz iste organizacije;

Ukoliko neko želi i ima potrebu da prisustvuje npr. samo jednom danu, i u tom slučaju cijena je 205,00 KM po polazniku. U navedene cijene uključen je PDV.

 

Kotizacija uključuje

Cijena četverodnevne obuke uključuje i uslugu „Produženog savjetovanja“, u roku od 30 dana od dana završetka obuke. „Produženo savjetovanje“ podrazumijeva da polaznik ima pravo da u navedenom periodu postavlja pitanja iz oblasti javnih nabavki, na koja će u roku od 24, maksimalno 48 sati od trenutka postavljanja pitanja, dobijati pisane odgovore od ekspertskog tima za javne nabavke naše kuće.

  • Troškove sudjelovanja u radu seminara;
  • Materijal za pisanje;
  • Prezentacije sa predavanja;
  • Osvježenje u pauzama i zajednički ručak;
  • Uvjerenje o usavršavanju (certifikat).

Škola za JN je dobra osnova za polaganje ispita za saradnika za javne nabavke.

Učesnicima koji slušaju cijeli Program Škole za JN u cijenu kotizacije uključena je sljedeća Literatura: 

  • „Komentar Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o javnim nabavkama“ – obim oko 200 str., B5, tvrdi povez;
  • Modeli akata za rad Komisije za JN – na CD;
  • Modeli Pravilnika o javnim nabavkama roba, radova i usluga (model internog akta usklađen sa ZIDZJN-a – CD.

 

PRIJAVA ZA ŠKOLU:

Obavezna prijava za školu putem prijavnog obrasca

  1. Prijavni obrazac molimo Vas da popunite online ili preuzmete isti i pošaljete putem e-maila na rec@rec.ba
    ili putem faxa na jedan brojeva + 387 33 40 87 78, + 387 33 40 87 79 i + 387 33 21 45 82.
  2. Na osnovu dostavljenog prijavnog obrasca, dostavljamo Vam profakturu na osnovu koje se vrši plaćanje.

 

VAŽNA NAPOMENA

Budžetski korisnici svakako mogu prisustvovati seminaru uz odgodu plaćanja ali uz obaveznu prijavu!


Pretplata na Portal „REC-ko“:

Pitanja i odgovori iz javnih nabavki – 400 KM,

godišnja pretplata za 2025. godinu

 

Portal trenutno sadrži preko 6.000 pitanja i odgovora iz oblasti javnih nabavki i redovno se dopunjava

+ 27 modela akata za ugovorne organe i ponuđače


Posebna narudžba za one koji nisu u mogućnosti prisustvovati na seminaru:

Priručnik – Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o javnim nabavkama, autori: Josip Jakovac, Amir Rahmanović, Ivana Grgić i Milica Pranjić; Format B5, meki uvez, 230 str. – cijena 50 KM sa PDV-om (za učesnike seminara 30 KM sa PDV-om)
„Komentar Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o javnim nabavkama“ – obim oko 200 str., B5, tvrdi povez – 70 KM sa PDV-om (za učesnike seminara 50 KM sa PDV-om)
Modeli akata za rad Komisije za javne nabavke (oko 60. str. teksta) – 30 KM sa PDV-om – na CD
Pravilnik – model internog akta, pravilnik za složene UO i modeli akata za rad Komisije (3 u 1) – 80 KM sa PDV-om – na CD.

Više informacija možete dobiti na našoj web stranici www.rec.ba
ili direktnim kontaktom na tel.
+ 387 33 40 87 78 i + 387 33 21 45 82

REC d.o.o., Jukićeva 2, 71000 Sarajevo