W E B I N A R

JAVNE NABAVKE NAKON IZVANREDNIH OKOLNOSTI

PRAVNA ZAŠTITA I ŽALBENI POSTUPAK U JAVNIM NABAVKAMA

19. 05. 2020. godine

Početak webinara u 10:00

ONLINE PRIJAVA PRIJAVNI OBRAZAC

Webinar je moguće pratiti putem svih elektronskih uređaja.

Nakon što je 16.03.2020. godine proglašena vanredna situacija u Republici Srpskoj i stanje nesreće zbog koronavirusa na području Federacije BiH, odnosno nakon što je 17.03.2020. godine proglašeno stanje prirodne ili druge nesreće na teritoriji Bosne i Hercegovine, donesen je i niz mjera i aktivnosti koje su svi subjekti na teritoriji BiH morali da poštuju. Novonastala situacija je izmijenila način organizacije privrednog života i poslovnih procesa, te bitno utjecala i na sistem javnih nabavki. Upravo iz tih razloga mi smo i organizirali dosadašnje webinare na temu kako provoditi javne nabavke u uslovima krajnje hitnosti i vanredne situacije sa posebnim osvrtom na nabavke u doba pandemije koronavirusa?

Kako vrijeme odmiče evidentno je, da ćemo u javnim nabavkama, trebati napraviti novi pristup nakon pandemije. Prije svega, vjerovatno će doći do izmjena Planove za javne nabavke jer nećemo imati planirana sredstva nakon pandemije. Iz tih razloga mi smo organizirali ovaj webinar sa kojim želimo skrenuti pažnju, ugovornim organima i ponuđačima da ćemo se naći u novoj situaciji nakon pandemije koja nije ista onoj prije nje. Šta ćemo trebati poduzeti u javnim nabavkama nakon „vraćanja u normalnan život“?

Druga tema webinara posvećena je pravnoj zaštiti i žalbenom postupku u javnim nabavkama, kako za ugovorne organe tako i ponuđače.

Za sve učesnike smo pripremili NOVI Priručnik: „Kako provoditi javne nabavke u uslovima krajnje hitnosti i vanredne situacije sa posebnim ostvrtom na nabavke u doba pandemije koronavirusa“.

Pozivamo Vas da svojom prijavom osigurate aktivno učešće na webinaru gdje ćete, uz naše trenere, na pristupačan način iz područja od Vašeg interesa i SADRŽAJA WEBINARA.

SADRŽAJ WEBINARA:

JAVNE NABAVKE NAKON VANREDNIH OKOLNOSTI I PANDEMIJE

  • Da li nakon ukidanja vanrednog stanja i stanja prirodne nesreće ugovorni organi mogu provoditi hitne nabavke?
  • Greške koje prave ugovorni organi
  • Kako završiti započete postupke, uzimajući u obzir činjenicu da veliki broj ugovornih organa ima znatno manje prihode od planiranih?
  • Kako se vrši analiza finansijskog plana, odnosno budžeta nakon ukidanja vanrednog stanja i stanja prirodne nesreće?
  • Izmjene i dopune plana nabavki usljed nedostatka prihoda u odnosu na planirane rashode
  • Koje robe/radove/usluge će ugovorni organi moći nabavljati nakon ukidanja vanrednog stanja i stanja prirodne nesreće?
  • Koje su obaveze ugovornog organa u slučaju planirane E-aukcije?

Pitanja i odgovori

PRAVNA ZAŠTITA I ŽALBENI POSTUPAK U JAVNIM NABAVKAMA

PRAVNA ZAŠTITA SA ASPEKTA UGOVORNIH ORGANA

  • Postupanje ugovornog organa nakon izjavljene žalbe
  • Upravljanje postupkom javne nabavke u situaciji izjavljene žalbe
  • Obaveze ugovornog organa nakon prijema žalbe
  • Rokovi u žalbenom postupku – poštivanje i način računanja rokova
  • Kako voditi žalbeni postupak (proceduralno)?
  • Postupanje po rješenjima URŽ-a/KRŽ-a
  • Advokatski troškovi u žalbenim postupcima

PRAVNA ZAŠTITA SA ASPEKTA PONUĐAČA

  • Izjavljivanje žalbe pred ugovornim organom
  • Sadržaj i forma žalbe
  • Rokovi i način izjavljivanja žalbe
  • Naknada za pokretanje žalbenog postupka – kada se uplaćuje i u kojim iznosima?
  • Postupanje u situacijama odbijanja ili uvažavanja uložene žalbe

Pitanja i odgovori

Učesnici webinara će imati mogućnost postavljanja pitanja tokom i nakon izlaganja. Također, svi učesnici webinara imaju mogućnost, kao i na redovnim seminarima postavljati pismena pitanja na koje će dobiti i pismene odgovore, kao i do sada. Već nakon popunjavanja prijave učesnici webinara imaju mogućnost postavljati pismena pitanja na e-mail: rec@rec.ba

PREDAVAČI:

Mr. Dragana Kovačević – trener za JN AJN

Amir Rahmanović – trener za JN AJN

TRAJANJE WEBINARA

U vremenu od 10:00 – 13:00

WEBINAR JE NAMIJENJEN

Ugovornim organima i ponuđačima kao i svima onima koje interesuje navedena tematika.

KOTIZACIJA ZA WEBINAR (sa PDV-om):

130 KM po jednom učesniku;

115 KM po učesniku za pretplatnike na časopis „Pravo i finansije“

Kotizacija uključuje:

  • Troškove sudjelovanja u radu webinara,
  • Prezentacije sa webinara
  • Edukacijski materijal: NOVI Priručnik: „Kako provoditi javne nabavke u uslovima krajnje hitnosti i vanredne situacije sa posebnim ostvrtom na nabavke u doba pandemije koronavirusa“.
  • Uvjerenje o usavršavanju (certifikat).

PRIJAVA ZA WEBINAR:

Obavezna prijava za webinar putem prijavnog obrasca jer je broj učesnika ograničen

  1. Popunjen prijavni obrazac molimo Vas da pošaljete putem e-maila na rec@rec.ba ili putem faxa na jedan od brojeva + 387 33 40 87 78, 033 40 87 79 i 033 21 45 82.
  2. Na osnovu dostavljenog prijavnog obrasca, dostavljamo Vam profakturu na osnovu koje se vrši plaćanje

VAŽNA NAPOMENA:

Budžetski korisnici mogu prisustvovati webinaru uz odgodu plaćanja, ali uz obaveznu prijavu!

POSEBNA PONUDA

Za sve zainteresirane koji nisu u mogućnosti da prisustvuju webinaru, sve priručnike možete posebno poručiti:

Pretplata na Portal „RECko“: Pitanja i odgovori iz javnih nabavki200 KM, godišnja pretplata za 2020. godinu (portal trenutno sadrži oko 2.307 pitanja i odgovora iz oblasti javnih nabavki i redovno se dopunjava + modeli akata za ugovorne organe i ponuđače)

Priručnik – Kako provoditi javne nabavke u uslovima krajnje hitnosti i vanredne situacije sa posebnim ostvrtom na nabavke u doba pandemije koronavirusa – 35 KM

Knjiga: Praktični aspekti javnih nabavki – Pitanja i odgovori I Dio – 70 KM (50 KM za učesnike webinara)

Knjiga: Praktični aspekti javnih nabavki – Pitanja i odgovori II Dio – 60 KM (40 KM za učesnike webinara)

CD Modeli tenderske dokumentacije – 55 KM

CD- Nacrt tenderske dokumentacije za nabavku električne energije + dodatna pojašnjenja – 55 KM

Priručnik – Modeli akata u postupcima javnih nabavki + CD 56 KM

Interna akta za ugovorne organe (CD) – 30 KM

Priručnik – Pitanja i odgovori po novom Zakonu o javnim nabavkama II – 20 KM

Priručnik – Pravna zaštita u javnim nabavkama 30 KM

Priručnik – Ekonomija javnih nabavki – 55 KM

MALA BIBLIOTEKA JAVNIH NABAVKI:

Brošura 1: Planiranje javnih nabavki – 10 KM

CD Brošura 2: Okvirni sporazum7 KM

Brošura 3: Nabavka usluga osiguranja imovine i lica10 KM

CD Brošura 4: Tenderska dokumentacija (sadržaj i pravilna izrada)7 KM

Brošura 6: Postupci male vrijednosti – konkurentski zahtjev10 KM

CD Brošura 7: Postupak pravne zaštite kod ugovornog organa7 KM

CD Brošura 8: Rad povjerenstva/komisije za javne nabavake sa modelima akata7 KM

Brošura 9: Nabavka hotelskih usluga10 KM

Brošura 10. Provođenje postupka E-aukcije i obaveze ugovornih organa i ponuđača20 KM

CD Brošura 11: Kriteriji za dodjelu ugovora7 KM

Brošura 12. Javne nabavke lijekova i medicinske opreme10 KM

Brošura 13. Ponuda u postupku javne nabavke10 KM

Brošura 14. Definisanje ugovornih obaveza i realizacija ugovora10 KM

Brošura 15. Nabava neprioritetnih usluga (Aneks II dio B)10 KM

Brošura 16. Javne nabavke usluga  prevoza10 KM

Napomena: u cijenu svakog priručnika su uključeni PDV i troškovi dostave

REC d.o.o., Jukićeva 2, 71000 Sarajevo