W E B I N A R

HR MENADŽMENT

UPRAVLJANJE LJUDSKIM POTENCIJALIMA

04. 06. 2020. godine

Početak webinara u 10:00

Webinar je moguće pratiti putem svih elektronskih uređaja.

Snimak webinara možete pogledati bilo kada.
Kontaktirajte nas za naknadni pregled.

ONLINE PRIJAVA PRIJAVNI OBRAZAC

Oblast menadžmenta koja se proteklih godina ubrzano razvija, u suštini je menadžment ljudskih potencijala. Iskustva uspješnih kompanija su putokaz i inspiracija za nalaženje sopstvenih modela i primjena konkretnih rješenja u poslovanju.

Zahvaljujući dinamičnom razvoju teorije i prakse, sa iznimno brzim promjenama u današnjem vremenu ogromna vrijednost u menadžerskom i poslovnom svijetu jeste ulaganje u ljude, tj. razvoj ljudskih potencijala, i njihovih znanja i kompetencija. Dakle, razvoj ljudskih potencijala kroz aspekte profesionalne selekcije kandidata, motivacije, nagrađivanja, razvoja i obrazovanja, pomažu kompaniji da poveća vrijednost svojih zaposlenih, a samim tim i poboljša konkurentsku sposobnost.

U vrijeme pandemije u velikoj mjeri se promijenio način rada, razmišljanja i potrebe poslodavaca i radnika, zbog čega će najvažnija odlika odjela ljudskih potencijala postati fleksibilnost i sposobnost prilagodbe novim uvjetima. Međutim, to ne “veže” ruke HR menadžmentu da naprave plan broja zaposlenih i njihovih kompetencija, provode selekcijski postupak za angažovanje novih zaposlenih kroz pripremu adekvatnih oglasa, upitnika, telefonske, individualne i grupne intervjue, obavještenja za kandidate koji jesu i one koji nisu primljeni na otvorenu poziciju, razvojne planove zaposlenih i ček liste razvojnih aktivnosti, kreiranje dosijea zaposlenog, obrasce za praćenje radnog učinka zaposlenih, odnosno evaluaciju i samoevaluaciju učinka zaposlenih, za davanje povratne informacija zaposlenom o njegovom radu i sl.

Cilj ovog webinara je probuditi svijest i ojačati kapacitete ljudskih potencijala kroz HR menadžment kako u smislu sticanja teorijskog znanja iz navedene oblasti, tako i kroz razvoj vještina i primjenjenih znanja u praksi.

SADRŽAJ WEBINARA

Razvoj menadžmenta ljudskih potencijala

  • Sadržaj menadžmenta ljudskih potencijala
  • Ciljevi i pokazatelji važnosti menadžmenta ljudskih potencijala
  • Savremeni trendovi u menadžmentu ljudskih potencijala

Uloga organizacije ljudskih potencijala

  • Strateško planiranje ljudskih potencijala
  • Prednost planiranja i faktori koji utiču na planiranje
  • Faze planiranja ljudskih potencijala i nadgledanje u izvršavanju istih
  • Predviđanje potražnje zaposlenih – objektivne i subjektivne metode
  • Metode planiranja potreba ljudskih potencijala
  • Organizacijske posljedice ako izostane planiranje
  • Okruženje kao kontekst organizacije
  • Promjena radnog angažovanja zaposlenog u organizaciji
  • Analiziranje postojeće situacije – usklađivanje potreba i ponude ljudskih potencijala
  • Trenutno stanje zaposlenih i njihove sposobnosti
  • Interna analiza kretanja zaposlenih u organizaciji
  • Analiza zaposlenih koji napuštaju organizaciju
  • Strategije u slučaju potreba većeg broja zaposlenih
  • Strategije za rješavanje viška zaposlenih
  • Organizaciona kultura

Analiza posla i značaj sistematizacije radnih mjesta u organizaciji

  • Važnost i faze analize posla
  • Proces provođenja analize posla
  • Posebne metode analize posla i upitnik za analizu posla
  • Značaj sistematizacije radnih mjesta u organizaciji
  • Postupak izrade sistematizacije
  • Metoda procjene radnih mjesta

Obezbjeđivanje ljudskih potencijala

  • Regrutovanje i određivanje slobodnog radnog mjesta
  • Oglašavanje regrutovanja
  • Kontrola i evaluacija regrutovanja
  • Uži izbor

Uloga HR menadžmenta u pribavljanju i selekciji ljudskih potencijala

  • Važnost pribavljanja ljudskih potencijala
  • Izvori pribavljanja
  • Presumpcija uspješnog pribavljanja
  • Interni izvori pribavljanja – oglašavanje
  • Vanjski izbori pribavljanja – oglašavanje

 

  • Temeljne pretpostavke profesionalne selekcije
  • Značaj profesionalne selekcije
  • Kompetencije
  • Proces profesionalne selekcije
  • Uloga analize posla
  • Selekcija kandidata

 

  • Selekcijske metode i tehnike kandidata zahtjevima posla
  • Metode – izvori informacija o kandidatima
  • Intervju – vrste, ciljevi, kritike, strategije, broj intervjua, redoslijed
  • Problemi kod intervjua
  • Faktori od uticaja na rezultat intervjua
  • Poboljšanje intervjua

Obrazovanje, razvoj i učenje u savremenim organizacijama

  • Razlozi ulaganja u obrazovanje zaposlenih
  • Potencijalni efekti obrazovanja
  • Utvrđivanje obrazovnih potreba
  • Analiza potreba organizacije
  • Izvori informacija o individualnim potrebama obrazovanja
  • Ciljevi i razina organizacijskih potreba obrazovanja
  • Metode obrazovanja, stručna praksa, pripravnički staž, mentorstvo, predavanja,
  • Izbor metode obrazovanja
  • Evaluacija, testiranje, provjera obrazovanja

Stres i upravljanje stresom u organizaciji

  • Izvori stresa na radu
  • Grupni i organizacijski stresori
  • Osobine ličnosti
  • Izvanorganizacijski faktori stresa
  • Vrste efekata stresa
  • Sagorijevanje
  • Organizacijske metode upravljanja stresom
  • Zadaci ljudskih potencijala u upravljanju stresom u organizaciji

Interaktivne sposobnosti i rješavanje konflikta u radnom odnosu

  • Mogući nedostaci konflikta u organizaciji
  • Pregovaračke strategije
  • Pregovaračke taktike

Učesnici webinara će imati mogućnost postavljanja pitanja nakon izlaganja svih tema koje su predviđene webinarom. Također, svi učesnici webinara imaju mogućnost, kao i na redovnim seminarima postavljati pismena pitanja na koje će dobiti i pismene odgovore, kao i do sada. Učesnici webinara imaju mogućnost postavljati pismena pitanja na e-mail: rec@rec.ba

TRAJANJE WEBINARA
U vremenu: 10:00 – 14:00

WEBINAR JE NAMIJENJEN

Svima onima koji žele unaprijediti svoje znanje u oblasti upravljanja ljudskim resursima, pravnicima, ekonomistima, psiholozima, uključujući zaposlene u HR odjelima, rukovodioce koji upravljaju timovima, pravnim subjektima i udruženjima koja se bave zapošljavanjem, direktorima srednjih i malih kompanija, i svima onima koji žele steći dodatna znanja u ovoj oblasti.

PREDAVAČ:

Mirela Gljiva, mr.iur.

KOTIZACIJA ZA WEBINAR (sa PDV-om):

90 KM po jednom učesniku;

80 KM po učesniku za pretplatnike na časopis „Pravo i finansije“

Kotizacija uključuje:

  • Troškove sudjelovanja u radu webinara,
  • Edukacijski materijal (prezentacija sa webinara)
  • Uvjerenje o usavršavanju (certifikat).

PRIJAVA ZA WEBINAR:

Obavezna prijava za webinar putem prijavnog obrasca jer je broj učesnika ograničen:

  1. Popunjen prijavni obrazac molimo Vas da pošaljete putem e-maila na rec@rec.ba ili putem faxa na jedan od brojeva + 387 33 40 87 78, 033 40 87 79 i 033 21 45 82.
  2. Na osnovu dostavljenog prijavnog obrasca, dostavljamo Vam profakturu na osnovu koje se vrši plaćanje

VAŽNA NAPOMENA:

Budžetski korisnici mogu prisustvovati webinaru uz odgodu plaćanja, ali uz obaveznu prijavu!

POSEBNA PONUDA

Za sve zainteresirane koji nisu u mogućnosti da prisustvuju webinaru, sve priručnike možete posebno poručiti:

Komentar Zakona o radu FBiH50 KM

CD Priručnik o implementaciji Zakona o radu FBiH sa modelima akata30 KM

CD Priručnik Zasnivanje i prestanak radnog odnosa55 KM

Odmori i odsustva u radno-pravnom zakonodavstvu FBiH20 KM

Knjiga: Matična evidencija radnika20 KM

Knjiga: Matična evidencija drugih lica angažovanih na radu20 KM

Knjiga: Mjesečna evidencija o radnom vremenu20 KM

CD Aktuelna pitanja i dileme u radno-pravnom zakonodavstvu FBiH24 KM

Priručnik – Radni odnosi FBiH – Odgovori na pitanja u 2017. godini50 KM

Primjena Pravilnika o sadržaju i načinu vođenja evidencije o radnicima i drugim licima angažovanim na radu i o primjeni Uputstva o postupanju sa radnom knjižicom28 KM

CD Priručnik – Otkaz ugovora o radu16 KM

Priručnik – Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o radu FBiH25 KM

Priručnik – Radni odnosi u praksi u radno-pravnom zakonodavstvu FBiH25 KM

Priručnik – Radni odnosi FBiH – Odgovori na pitanja u 2018. godini75 KM

Priručnik – Stavovi i mišljenja Fed. min rada i socijalne politike iz oblasti rada38 KM

Priručnik – PRIMJENA PROPISA O ZAŠTITI LIČNIH PODATAKA – 40 KM

ZA UČESNIKE WEBINARA POPUST:

Priručnik – Radni odnosi FBiH – Odgovori na pitanja u 2017. godini20 KM

Priručnik – Radni odnosi FBiH – Odgovori na pitanja u 2018. godini20 KM

PAKET – Radni odnosi FBiH – Odgovori na pitanja u 2017. godini + Radni odnosi FBiH – Odgovori na pitanja u 2018. godini – 35 KM

U cijenu svakog priručnika su uključeni PDV i troškovi dostave.

Narudžbe publikacija možete izvršiti putem web stranice www.rec.ba, a za više informacija molimo da pozovete na tel. 033 408 778 ili 033 214 582.