Preskoči na glavni sadržaj Preskoči na pretragu

PITANJE: Radno vrijeme društva je od ponedjeljka do petka je od 8 – 17 sati, a subotom od 8 – 13 sati. Radno vrijeme svakog radnika raspoređeno je tako da ono iznosi 40 sati tjedno. Radnici su podijeljeni u dvije grupe, pa tako I grupa koja radi od 8 – 17 sati od ponedjeljka do petka ima neradnu subotu, a II grupa koja radi od 8 – 16 sati od ponedjeljka do petka ima radnu subotu. Tako svi radnici imaju 40 radnih sati preko tjedna (napominjam da je odmor tijekom radnog vremena 60 minuta i nije uračunat u radno vrijeme). Problem nastaje kada prvi u mjesecu pada npr. sredinom tjedna. Recimo: Tjedan od 29.1. do 3.2. Radnik kojem je radna subota taj tjedan radi od 8-16 sati, međutim kako je kraj mjeseca siječnja, radi se obračun plaće i njemu za taj mjesec „nedostaje“ 3 radna sata (ima ih ukupno 181 umjesto 184), ali ti sati koji mu nedostaju u siječnju se prikazuju u veljači (i npr. ima ih 163 umjesto 160). Mene zanima kako na ovo gleda inspekcija, da li može smatrati da on ima u veljači prekovremene sate, a da smo ga u siječnju „zakinuli“ za 3 sata? Također mi problem stvara ako sredinom tjedna imamo plaćeni neradni dan. Da li ga ja moram voditi kao 8 sati jer mi onda radnici kojima je radna subota imaju 41 sat tjedno (jest da tih 8 nije bilo radnih) ali 1 sat se pojavljuje kao višak.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.