Preskoči na glavni sadržaj Preskoči na pretragu

PITANJE: Proveli smo postupak javne nabavke za nabavku pet personalnih računara i monitora, postupak nabavke je konkurentski postupak s e-aukcijom. Imali smo tri ponude, izabran je ponuđač sa najnižom cijenom. Postupak je završen i uredno prijavljen portalu Agencije za javne nabavke. Međutim, imamo situaciju da nam ponuđač kasni s isporukom uz obrazloženje – „zbog problema na globalnom nivou na što ne mogu uticati“. Ugovor je potpisan 29. 1. 2019. godine, a isporuka je trebala biti u roku od najdalje 15 dana od potpisivanja ugovora. S obzirom da smo provedeni postupak uredno prijavili Agenciji, kako dalje da postupimo? U ugovoru nismo predvidjeli penale, da li iste možemo obračunati u skladu sa Zakonom o obligacionim odnosima ili je ispravnije raskinuti zaključeni ugovor i dodijeliti ga drugorangiranom i kako isti prijaviti ponovo Agenciji za javne nabavke?

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.