PITANJE: Sjedište preduzeća je u Prnjavoru, a namjera je da se to promijeni, da u Prnjavoru bude poslovna jedinica, a u Banjoj Luci sjedište, pa me sad zanima sljedeće: da li se mora mijenjati poreska prijava za sve radnike, zbog promjene sjedišta, odnosno šifre opštine na prijavi; šta sa motornim vozilima, kamionima i ostalim mašinama koje su registrovane u Prnjavoru, da li je dovoljna izmijenjena naljepnica sa dodanim Poslovna jedinica Prnjavor ili dr.?; šta još povlači promjena sjedišta (Poreska, UIO, JIB, PIB, i sve ostalo, molim navedite); da li je jednostavnije sjedište ostaviti kako i jeste, a u Banjoj Luci da bude poslovna jedinica ili šta drugo činiti? Sve zajedničke službe ostaju u Prnjavoru, u Banjoj Luci je planirana jedna kancelarija s određenim brojem ljudi, pa šta je najpametnije uraditi i zbog inspekcijskih kontrola jer sve će ostati u Upravnoj zgradi u Prnjavoru?