PITANJE: U zadnjih 10 dana dobili smo od nekoliko dobavljača farmaceutskih proizvoda obavijest da je došlo do smanjenja cijena određenih farmaceutskih proizvoda, te bi trebalo doći do usklađivanja cijena. Na koji način provesti usklađivanje (da li samo obavijest da PRIHVATAMO NOVE CIJENE, da li je u ovakvim situacijama dozvoljen Anex ugovora, ako nije na koji način se ova situacija rješava Imamo i obrnutu situaciju, dobavljač s kojim imamo potpisan ugovor za nabavku zaštitna medicinska sredstva nas obavještava da je došlo do većih poskupljena navedene robe, kao i da ne može ugovorenu robu isporučivati po ugovorenoj cijeni, te traže da se izvrši korekcija ugovora u pogledu povećanja cijena. može li to ako može na koji način, ako ne može zbog čega ne može Kolika je uloga interne revizije u javnim nabavkama, obzirom da sve zdravstvene ustanove i nemaju internu reviziju. (po pravilniku koji reguliše potrebu za internom revizijom nisu obuhvaćene zdravstvene ustanove