PITANJE: Škola je sprovela postupak javnih nabavki putem konkurentskog zahtjeva za nabavku kotlova za centralno grijanje tj. zamjenu istih. Nakon sprovedenog postupka e aukcije, kako nije bilo žalbi u propisanom zakonskom roku je zaključen ugovor sa najpovoljnijim ponuđačem (kriterij je bio najniža cijena). Kako škola mora utrošiti sredstva do 31.12.2020. godine (radi se o kapitalnim sredstvima koja su obezbjeđena iz Budžeta TK odlukom Vlade TK), dobavljač nije u mogućnosti izvršiti nabavku tj. zamjenu kotlova jer ista nema na stanju, a rok izvođenja radova definisan Ugovorom je u roku od 3 dana po uvođenju u posao, što znači da to treba biti sve do 31.12.2020. godine. Kako dobavljač može dobaviti kotlove tek u roku od 30 dana, što znači u januaru 2021. godine nije moguće to realizovati u predviđenom roku navedenom u ugovoru. U ugovoru je također naveden garantni period za izvedene radove od 12 mjeseci, što potvrđuje bezuslovna bankarska garancija na iznos od 10 % od vrijednosti ugovora za dobro izvršenje radova. Pod garancijom se podrazumijeva obaveza Izvođača da o svom trošku otkloni sve nedostatke koji su nastali uslijed nesolidno izvedenih radova ili lošeg kvaliteta ugrađenih materijala od strane Izvođača. Međutim dobavljač sada želi da se zaključeni Ugovor mijenja aneksom te da se u isti ubaci klauzula o obezbjeđenju avansne garancije na kompletan iznos. -Smije li se na takav način Ugovor mijenjati? -Smije li se izigrati pravo definisano Ugovorom da se zamjena kotlova izvrši u januaru 2021. godine, a rok izvršenja radova nije tako propisan Ugovorom (na način da se dobavljaču plati, izda račun do 31.12.2020. godine), a radovi izvrše u januaru 2021. godine. -Da li je ovo sve razlog za validno poništenje postupka i u kojem roku bi Ugovorni organ trebao poništiti postupak javne nabavke u konkretnom slučaju?