PITANJE: UO je u postupku javne nabavke usluga servisiranja dijaliznih uređaja i ostale opreme/uređaja za hemodijalizni tretman. Postupak javne nabavke usluga planiran je direktnim postupkom Planom javnih nabavki za 2021. godinu. Obzirom da su dva uređaja već u kvaru, te da predračunska vrijednost popravke dva hemodijalizna aparata već iznosi preko 6.000,00 KM. S tim u vezi sačinit ćemo izmjenu Plana javnih nabavki za 2021. godinu, te postupak servisiranja ove medicinske opreme predvidjeti u konkurentskom postupku javne nabavke u visini od 50.000,00 KM, te predvidjeti zaključivanje okvirnog sporazuma na dvije godine. Obzirom da Ustanova raspolaže sa 24 uređaja za dijalizni tretman, te da je jedna skupina od proizvođača X, a duga od proizvođača Y, nabavku ćemo podijeliti na dva lota sa procijenjenom vrijednošću od 25.000,00 KM po jednom lotu. Ugovorni organ u ovom slučaju ne može predvidjeti količinu, a ni vrstu rezervnih dijelova koji će biti potrebni u svrhu popravki aparata, te u tu svrhu u mogućnosti smo da predvidimo samo cijenu radnog sata servisera ili eventualno predvidimo okvirni broj radnih sati servisera, jer u prosjeku serviseri na otklanjanju kvara fakturišu 2-3 radna sata, što bi okvirno značilo da za popravak 24 uređaja, predvidimo orijentaciono oko 70 ranih sati ukupno, odnosno po 35 radnih sati popravak aparata iz skupine proizvođača X, a 35 radnih sati za popravak aparata iz skupine proizvođača Y. Naime, nas interesuju rezervni dijelovi i njihove cijene! Na koji način riješiti taj problem, obzirom da ne možemo niti orijentaciono znati do kojeg kvara će doci, niti poznajemo rezervne dijelove dijaliznih uređaja, da ih navedemo na Aneks 2.-ObrazaC za cijenu ponude. Predviđanje mini tenderisanja po sklopljenom okvirnom sporazumu sa više ponuđača nije izvodljivo, obzirom da na tržištu nema konkurencije, te s tim u vezi nemamo mogućnost zaključenja okvirnog sporazuma sa više ponuđača u skladu sa članom 32. stav (4). DA li ugovorni organ može da zaključi okvirni sporazum sa opcijom jednog ponuđača, da ponuđač izrazi cijenu radnog sata/radnih sati, sa opcijom da se u toku dvije godine važenja okvirnog sporazuma mogu sklapati ugovori do visine procijenjene vrijednosti do 25.000,OO KM, po lotu, odnosno da ukupna plaćanja ne mogu preći predviđeni iznos finansijskih sredstava?! Šta bi u tom slučaju bila ugovorena cijena, da li cijena radnih sati ili ukupno procijenjena vrijednost, jer će vrijednost ponude za radne sate biti uveliko manja od procijenjene vrijednost. Da li u skladu sa zakonom o javnim nabavkama na Portalu objavljujemo procijenjenu vrijednost ugovora od 25.000,00 KM… obzirom da će ugovorni organ plaćanja vršiti do predviđene visine finansijskih sredstava?! Naravno od ponuđača bi se prije realizacije ugovora tražila predračunska vrijednost, te da s tim u vezi ugovorni organ zadržava pravo ispitivanja realnosti prikazanih cijena rezervnih dijelova… obzirom da smo u kontaktu od jednog ponuđača dobili odgovor da ne mogu dostaviti listu rezervnih dijelova sa cijenama jer im cijene diriguje sam proizvođač.. pa kako sam to razumjela opcija fiksnih cijena ne bi bila izvodljiva. Na koji način da sačinimo Aneks 2-Obrazac na cijenu ponude, uzimajući u obzir navedeno.. i šta sa rezervni dijelovima?