PITANJE: Ugovorni organ je sproveo javnu nabavku robe ekopeleta nakon sprovedenog konkurentskog postupka. U pitanju je okvirni sporazum na period od dvije godine. Nakon sprovedene e-aukcije, prošao je ponuđač iz Vlasenice. Cijena na e-akciji je smanjena za oko 10 hiljada KM. Tenderskom dokumentacijom je propisano da se sporazum zaključuje na period od dvije godine, da će se vršiti sukcesivna isporuka a da je najduži rok isporuke 24 časa. Ugovorni organ je na osnovu narudžbenice tražio isporuku 6 tona, međutim oni su izvršili isporuku za manje od 150 kg (manje 10 vreća peleta). Isporuka je izvršena tako što su na paleti u srednjem djelu ostavljali prazan prostor te iznad redali ostale vreće kako se prilikom prijema robe ne bi uočio manjak robe. Također, traženo je da isporuka bude vršena od 10 časova do 2, oni su izvršili isporuku u 9 časova. Nakon uočenog nedostatka Ugovorni organ je kontaktirao ponuđača, te zahtijevao otklanjanje navedenog manjka, da nam fakturišu robu koju su i isporučili, te smo dobili negativan odgovor da je roba isporučena u potpunosti, da vreće ne mogu biti tako složene i sl. Pored navedenog kvalitet vreće je jako loš, budući da je svaka pocijepana i da pelet ispada. Na koji način da postupi Ugovorni organ, budući da se ne radi o maloj količini novca i da nije u pitanju mala količina peleta? Kako ugovorni organ da nadoknadi izgubljenu robu iz prethodne narudžbe? Da li postoji mogućnost ulaganja nekog prigovora ponuđaču ili raskida Okvirnog sporazuma, i dodjeljivanje drugom najpovoljnijem ponuđaču sa spiska. Mišljenja smo da se navedeni iznos umanjen na e aukciji, pokušava nadoknaditi isporučivanjem manje količine robe. Molimo Vas, da nam predložite najbolje opcije i način na koji ugovorni organ može postupiti, budući da se radi o robi koja nam je neophodna a i situaciji da se Okvirni sporazum zaključio na period od dvije godine.