PITANJE: Radi se ustvari o realizaciji ugovora potpisanog po okončanju otvorenog postupka za nabavku laboratorijske opreme. Naime, prodavac nije u potpunosti isporučio robu u skladu sa potpisanim ugovorom i specifikacijom. U više navrata smo mu se obraćali pismeno da uvaži reklamaciju za sporne stavke i preuzme reklamiranu robu, te isporuči predmetnu opremu u skladu sa potpisanim Okvirnim sporazumom, Ugovorom o javnoj nabavci, Aneksom 3 i narudžbenicom. Prodavac nije želio ni da ispravno ispostavi fakturu za stavke koje je uredno isporučio, tako da istom nije ništa ni plaćeno, a roba se nalazi kod nas. Nakon svega, smo mu u skladu sa potpisanim ugovorom i ZOO najavili i raskid ugovora u slučaju da ne ispuni svoje preuzete i ugovorene obaveze u naknadnom roku koji smo mu ostavili. Ni u naknadnom roku nije ispoštovao što je ugovoreno, pa ni ispravno ispostavljanje fakture za dio koji je uredno isporučen kako bi se prema njemu izvršila obaveza plaćanja. Moram napomenuti da je i u ugovoru naznačeno da će se tek izvršiti obaveza plaćanja po urednoj isporuci predmeta nabavke i u roku od 30 dana od ispravno ispostavljene fakture. Moja pitanja su sljedeća: 1. Je li u skladu sa zakonskim propisima da mu upakujemo spornu opremu i putem pošte vratimo na adresu, s obzirom da se oglušio na naše dopise? 2. S obzirom da se u skladu sa članom 491. Zakona o obligacionim odnosima ako prodavac u naknadnom roku ne ispuni ugovor, on raskida po samom zakonu, je li potrebno donositi Odluku o raskidu Ugovora nakon svega ili ne?