PITANJE: JU je u skladu sa propisima iz oblasti jonizirajućeg zračenja naručila izradu Projekat za adaptaciju prostorije u kojoj će se postaviti RTG aparat. Nakon izrade navedenog Projekta, sproveden je otvoreni postupak za izbor najuspješnijeg ponuđača. Procijenjena vrijednost nabavke za adaptaciju prostorije za RTG aparat iznosi 35.000,00 KM bez PDV-a. Na zahtjev rukovodioca Službe u kojoj će se sprovoditi i adaptacija RTG sobe, neophodno je da se sada sprovede građevinsko prilagođavanje u još dvije prostorije, što bi JU mogla da riješi u okviru vrijednosti postupka po direktnom sporazumu. I jedan i drugi postupak nabavke vode se pod CPV kodom 45215100-8 – Građevinski radovi na zgradama vezanim za zdravstvo. Da li JU može pristupiti izradi Projekta za građevinske radove u još dodatne dvije prostorije iste službe koje nisu bile planirani u prvom Projektu i postupku nabavke i nakon toga sprovesti postupak nabavke putem direktnog sporazuma? Da li bi se drugi postupak nabavke po osnovu direktnog sporazuma, mogao smatrati cijepanjem nabavke obzirom da se radi o izvođenju građevinskih radova u istoj zdravstvenoj službi u poslovnoj 2021. godini? Također Vam napominjemo da je prema Planu nabavki za 2021. godine JU pod CPV kodom 45215100-8 planirala nekoliko postupaka nabavke putem otvorenog postupka, i to: rekonstrukcija ambulante u iznosu od 35.000,00 KM bez PDV-a, rekonstrukcija ambulante u vrijednosti od 40.000,00 KM bez PDV-a.