Preskoči na glavni sadržaj Preskoči na pretragu

PITANJE: Ugovorni organ je pokrenuo postupak javne nabavke putem konkurentskog zahtjeva u 2020.godini, održana je e-aukcija u kojoj je učestvovalo vise ponuđača i na osnovu Izvještaja o toku i završetku e-aukcije sačinjena je Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača. Odjeljenje nabavke je Odluku o izboru proslijedilo Upravi na potpis, ali se Odluka nije nikada potpisala i vratila Odjeljenju nabavke kako bi je dostavili svim ponuđačima. U vise navrata, šef Odjeljenja nabavke je ukazivao na potrebu donošenja Odluke o izboru, pogotovo što smo robu nastavili uzimati od ponuđača koji je i bio najpovoljniji i nakon e-aukcije, na osnovu Zapisnika o kvalifikaciji i Izvještaju o toku i završetku e-aukcije. U međuvremenu došlo je do promjene Uprave ugovornog organa, pa smo novu Upravu upoznali sa postojećim problemom koja nije našla rješenje, pa smo došli u problem kako okončati prethodni postupak i pokrenuti novi. Ugovor o javnoj nabavci nije nikada zaključen, samim tim i postupak nabavke nije okončan na portalu e-Nabavke. Kako postupiti i okončati postupak javne nabavke s obzirom da je pokrenut u 2020. godini, e-aukcija održana te iste godine, a sačinjena Odluka o izboru nikada nije potpisana i dostavljena ponuđačima? Pored toga, ni ponuđači koji su učestvovali u samom postupku se nisu interesovali o toku postupka nakon e-aukcije.

Samo pretplatnici mogu pristupiti sadržaju Portala.

Pročitajte kako postati pretplatnik ovdje.