PITANJE: Imam još jedno pitanje vezano iz iste nabavke hrane. Naime, imali smo četiri lota za koji su se prijavili dva ista ponuđača. Nakon donošenja Odluke o izboru Ponuđač y je izabran kao najpovoljniji za lot 3, lot 5 i lot 6, a Ponuđač X je izabran kao najpovoljniji za lot 4, nakon provedene e-aukcije. Ponuđač X je izvršio uvid u ponudu ponuđača Y za sva četiri lota. Ponuđač X je izjavio žalbu za lot 3, lot 5 i lot 6, a lot 4 je spomenuo u obrazloženju svoje žalbe i postupak je prekinut za ova tri lota. Dokumentaciju sa izjašnjenjem smo proslijedili URŽ-u. Da li sam trebala obustaviti postupak i za LOT 4, s obzirom da se za sva četiri lota žalba odnosi na isto jer ako ponuđač Y padne, onda bi Ponuđač X dobio cijene Ugovora koje su date prije e-aukcije. Međutim, Ponuđač X je Odluku o izboru za LOT 4 dobio 22.09.2021.god. (Uvid u dostavnicu), uvid u dokumentaciju ponuđača y je izvršio 23.09.2021.god., a 27.09.2021 je izjavio žalbu. U tom periodu nije dostavio dokumentaciju iz člana 45 i 47 iako je trebao u roku od 5 dana. Šta da radim? Postupak je obustavljen 28.09.2021.god.za Lot 3, lot 5 i lot 6. U prilogu Vam šaljem žalbu ponuđača X da pogledate Nadam se da sam uspjela objasniti u čemu je problem.